Mistä tiiän että kumpi jalka laudassa kuuluu laittaa eteen oikea vaiko vasen??
kumpi jalka
3
515
Vastaukset
- antiflag
ei kai tuota voi oikeen selvittää muulla kuin kokeilemalla mihin suuntiin ne laudalla tehtävät käännökset tuntuvat luonnollisimmilta. eli lauta jalkoihin ja rinteeseen kokeilemaan.
jotkut tekevät jotain ihme töntämis testejä ja katsovat kummalla jalalla henkilö ottaa vastaan mutta en usko että toimivat läheskään aina, eli kaikkein helpoin kun selvität sen itse kokeilemalla siellä rinteessä.- Noora
heh... mulle sanottiin et kannattaa kokeilla sillee leikkinyrkkeilyllä... kun nyrkkeilet toinen jalka on aina eessä... sit kumpi jalka tuntuu luontevammalta eessä on sit se etujalka... tai sit liukuu jäällä ni kumpi jalka eessä on luontevampi liukuu... :D
- mie
Se on kyllä ihan sama kumpi jalka edessä opettelee laskemaan. Luulisin että noin 80% laskee vasen jalka edessä eli reguna. Myöhemmin oppii kyllä laskemaan kumminki päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838