TORSTAIN keikka oli tosi mahtava!
hieno elämys!!mahtava show ja tosi
hyvä huumori anastacialla!! hehee
oisko jollain vaihtaa kuvia TO-PE keikoilta?
itse olin aivan utu rivissä ja on kuvia
sieltä..jos joku haluaa vaihtaa kuvia niin
ois aika jees!
KEIKKA KUVIA?
8
1739
Vastaukset
- muutamia
MOi,
yritin ottaa kuvia mut meni aika heikosti ku oltin niin kaukana. Lähinnä yleisöstä on jotain ylimalkasia otoksia. Ja neki huonoja -harmitta.
Et haluis lähettää paria kuvaa sieltä etualalta otettuna? :)
[email protected]- survivor chick
joo, laitoin yhen kuvan tulee jo...
- julitzi
survivor chick kirjoitti:
joo, laitoin yhen kuvan tulee jo...
moi! Anastacia on aivan ykkönen! Se on kaikista paras..mikään tai kukaan ei oo sitä parempi!!!
- Xavi
Niin, mulla olisi jokunen kuva jotka on hyvälaatuisia ja noin. Jos haluat voit laittaa viestiä [email protected]. Jos sulla olis messenger niin olis tietty parempi.
-Xavi- survivor chick
moi:)
mailailin sulle....
- zik
mäkin olin torstain keikalla, mut en saanu hyvii kuvii.. Ois tosi kiva jos voisit laittaa mulle omias :)
[email protected] - fani 92
voisitko olla kiltti lähettää mulle yhen kuvam mail osos [email protected]
- *Markkis*
Näyttäisi olevan hyviä suomalaisia keikkakuvia mm. tossa:
http://www.musakuvat.com/stock/thumbnails.php?album=63
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815