nyt tarvin pikaista helppiä:)elikkä sellasen
sarjakuvan suhteen kun hanhimuori ja hiski!!
tämä pari valjakko seikkaili joskus 1990
luvun alussa iltasanomissa ja nyt sitten tuohon
liittyen ei löydy mitään materiaalia!!!ja sillon oli pehmolelut jne...en siis itselleni metsästä vaikka se hiski söpö onkin vaan 9vuotiaalle pojalleni joka on aivan hiski "hullu" ja nyt
olen jokseenkin päättänyt että kaivelen vaikka kiven kolosta jotain materiaalia ja tavaraa että
saan poitsulle hyvän mielen...mutta täältä nyt
kuitenkin päätin alotella kyselyn ja toivon että
tulisi tulosta:)KIITOS!!!
apuja!!!!
oinas-75
2
261
Vastaukset
- hiski
saamat sanat niitä eilydy mistään mää kyllä löysyn hiski patsaan www.huuto.net ja mulla on 1 pehmeelu sen noin 20voutta vanha 2 sarjakuvakirjaa tilasin ne netist
- hiski
oon kans 9 en oo ite ostanut mun iskältä seostisen joskus 20 vuotta taakse päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718