Millaisista boksereita tykkäät pitää, minkä merkkisiä? itse tykkään Björn Borgin hydro-pro materiaali bokserit ja oon 17v
Mukavat bokserit
14
83
Vastaukset
Mitä nyt Prismasta sattuu löytymään.
- Anonyymi
Joo mä tykkään kans kaikist sporttimateriaaleista, ne tuntuu hyvältä. Björn Borgit erityisesti istuu ja näyttääkin hyvältä :)
- Anonyymi
Juu Björn Borgilla kivoissa väreissä boksereita vaikka itse tykkään pääasiassa mustista mutta on muutamat värikkäätkin mallit
- Anonyymi
Björn Borgin sporttibokserit todellakin istuu hyvin eikä lahkeet rullaudu nivusiin niin kuin boksereilla tapana on, vaikka onkin tarkoitettu urheiluun niin silti käytän aina niitä koska tuntuvat hyviltä
- Anonyymi
Terveellisempää lökähousut, silloin kun se on mahdollista.
Ne on tarkoitettu roikkumaan.
Ekaksi voitte uskoa että olen oikeassa kun lapsenteko ei tahdo onnistua.
Tokaksi havaitsette kun tulee "kystiä" ym. 60-80 v.
ite olen nukkunut ainakin 15 v ilman minkäänlaisia alushousuja ja kaikki on kunnossa 82v paljon paremmin kuin 60v kavereilla.
älkää ny ottako vakavasti, mutta tutkikaa asiaa olenko yhtään oikeassa. - Anonyymi
Tiukat ne pitää olla mutta silti hengittävät, että pysyy paketti koossa
- Anonyymi
kun ikää tulee pystyy liikkumaan löysemmissäkin :)
- Anonyymi
Itse ostelen vaan mitä sattuu.
- Anonyymi
Björn Borgin boksereita käytän joskus harvakseltaan. Tuntuvat mukavilta ja myöskin näyttävät hyvältä .
- Anonyymi
totta
- Anonyymi
En käytä boksereita. Tykkään vapaammasta olosta
- Anonyymi
On oikein mukava kokemus ilman boksereita farkkujen kanssa oleminen
- Anonyymi
Samoin myöskin löysät kollarit ilman mitään muuta niiden alla.
- Anonyymi
Minä en käytä boksereita, koska en nyrkkeile.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788