Mukavat bokserit

Millaisista boksereita tykkäät pitää, minkä merkkisiä? itse tykkään Björn Borgin hydro-pro materiaali bokserit ja oon 17v
14137
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Mitä nyt Prismasta sattuu löytymään.

Äänestä

Joo mä tykkään kans kaikist sporttimateriaaleista, ne tuntuu hyvältä. Björn Borgit erityisesti istuu ja näyttääkin hyvältä :)

Äänestä
  • Juu Björn Borgilla kivoissa väreissä boksereita vaikka itse tykkään pääasiassa mustista mutta on muutamat värikkäätkin mallit

Äänestä

• Björn Borgin sporttibokserit todellakin istuu hyvin eikä lahkeet rullaudu nivusiin niin kuin boksereilla tapana on, vaikka onkin tarkoitettu urheiluun niin silti käytän aina niitä koska tuntuvat hyviltä

Äänestä

Terveellisempää lökähousut, silloin kun se on mahdollista.

Ne on tarkoitettu roikkumaan.
Ekaksi voitte uskoa että olen oikeassa kun lapsenteko ei tahdo onnistua.
Tokaksi havaitsette kun tulee "kystiä" ym. 60-80 v.

ite olen nukkunut ainakin 15 v ilman minkäänlaisia alushousuja ja kaikki on kunnossa 82v paljon paremmin kuin 60v kavereilla.

älkää ny ottako vakavasti, mutta tutkikaa asiaa olenko yhtään oikeassa.

Äänestä

Tiukat ne pitää olla mutta silti hengittävät, että pysyy paketti koossa

Äänestä
  • kun ikää tulee pystyy liikkumaan löysemmissäkin :)

Äänestä

Itse ostelen vaan mitä sattuu.

Äänestä

Björn Borgin boksereita käytän joskus harvakseltaan. Tuntuvat mukavilta ja myöskin näyttävät hyvältä .

Äänestä
  • totta

Äänestä

En käytä boksereita. Tykkään vapaammasta olosta

Äänestä
  • On oikein mukava kokemus ilman boksereita farkkujen kanssa oleminen

Äänestä

• Samoin myöskin löysät kollarit ilman mitään muuta niiden alla.

Äänestä

Minä en käytä boksereita, koska en nyrkkeile.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Millaisista boksereita tykkäät pitää, minkä merkkisiä? itse tykkään Björn Borgin hydro-pro materiaali bokserit ja oon 17v

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu