tässä tämä 'kaunis K'
sokkotreffeillä
12
2147
Vastaukset
löysin tämän viestisi.Saa nähdä saatko tämän!
- timpuri
kaunis mutta kylmä päivä tänään mutta odotellaan lämpimiä aikoja
Tervehdys! näin se päivä taas meni mukavasti.Miten sinulla?
- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Näin sitä oppii vanhanakin kirjoittelemaan.
monta lautaa ja naulaa vielä
timpuri kirjoitti:
monta lautaa ja naulaa vielä
Hei uusi ystäväni!
Olen aamuvirkku ja illan torkku.Joten vastaan näin aikaisin aamulla.Millä mielellä aloitat tänään päivän?Menen aamulla kuntosalile ja uimaan.Päivällä käyn kylässä,Illalla menen jos jaksan Toppariin naisten tansseihin.
Ensi viikolla onkin lämmintä.Nyt pakkasta.Näin se muuttuu.Terv,kaarina- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Hei uusi ystäväni!
Olen aamuvirkku ja illan torkku.Joten vastaan näin aikaisin aamulla.Millä mielellä aloitat tänään päivän?Menen aamulla kuntosalile ja uimaan.Päivällä käyn kylässä,Illalla menen jos jaksan Toppariin naisten tansseihin.
Ensi viikolla onkin lämmintä.Nyt pakkasta.Näin se muuttuu.Terv,kaarinakoska sinulle sop.treffit sovitussa paikassa? tänään ei kiireitä
timpuri kirjoitti:
koska sinulle sop.treffit sovitussa paikassa? tänään ei kiireitä
Olen juuri tullut kuntosalilta ja olen nyt tässä kotosalla.Vaikka klo 15.00,Tarkoitat kai tietokonetreffejä? Vai mitä.Tää on mulle niin uutta:Sinä saat ehdottaa..
- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Olen juuri tullut kuntosalilta ja olen nyt tässä kotosalla.Vaikka klo 15.00,Tarkoitat kai tietokonetreffejä? Vai mitä.Tää on mulle niin uutta:Sinä saat ehdottaa..
tuu jos ehdit klo 9.oo aamulla (18p)treffeille sov.paik.
timpuri kirjoitti:
En tiedä minne tulisin.Asun hesassa.Tuletko tänne?Vaikka Stokmannin kellon alle .Tai kannelmäkeen.Kanneltalon kahvioon.???
timpuri kirjoitti:
En tiedä minne tulisin.Asun hesassa.Tuletko tänne?Vaikka Stokmannin kellon alle .Tai kannelmäkeen.Kanneltalon kahvioon.???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435187Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei864478Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504240Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73973Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113749Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553353Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12373- 1892245