tässä tämä 'kaunis K'
sokkotreffeillä
12
2138
Vastaukset
löysin tämän viestisi.Saa nähdä saatko tämän!
- timpuri
kaunis mutta kylmä päivä tänään mutta odotellaan lämpimiä aikoja
Tervehdys! näin se päivä taas meni mukavasti.Miten sinulla?
- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Näin sitä oppii vanhanakin kirjoittelemaan.
monta lautaa ja naulaa vielä
timpuri kirjoitti:
monta lautaa ja naulaa vielä
Hei uusi ystäväni!
Olen aamuvirkku ja illan torkku.Joten vastaan näin aikaisin aamulla.Millä mielellä aloitat tänään päivän?Menen aamulla kuntosalile ja uimaan.Päivällä käyn kylässä,Illalla menen jos jaksan Toppariin naisten tansseihin.
Ensi viikolla onkin lämmintä.Nyt pakkasta.Näin se muuttuu.Terv,kaarina- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Hei uusi ystäväni!
Olen aamuvirkku ja illan torkku.Joten vastaan näin aikaisin aamulla.Millä mielellä aloitat tänään päivän?Menen aamulla kuntosalile ja uimaan.Päivällä käyn kylässä,Illalla menen jos jaksan Toppariin naisten tansseihin.
Ensi viikolla onkin lämmintä.Nyt pakkasta.Näin se muuttuu.Terv,kaarinakoska sinulle sop.treffit sovitussa paikassa? tänään ei kiireitä
timpuri kirjoitti:
koska sinulle sop.treffit sovitussa paikassa? tänään ei kiireitä
Olen juuri tullut kuntosalilta ja olen nyt tässä kotosalla.Vaikka klo 15.00,Tarkoitat kai tietokonetreffejä? Vai mitä.Tää on mulle niin uutta:Sinä saat ehdottaa..
- timpuri
kaunisk kirjoitti:
Olen juuri tullut kuntosalilta ja olen nyt tässä kotosalla.Vaikka klo 15.00,Tarkoitat kai tietokonetreffejä? Vai mitä.Tää on mulle niin uutta:Sinä saat ehdottaa..
tuu jos ehdit klo 9.oo aamulla (18p)treffeille sov.paik.
timpuri kirjoitti:
En tiedä minne tulisin.Asun hesassa.Tuletko tänne?Vaikka Stokmannin kellon alle .Tai kannelmäkeen.Kanneltalon kahvioon.???
timpuri kirjoitti:
En tiedä minne tulisin.Asun hesassa.Tuletko tänne?Vaikka Stokmannin kellon alle .Tai kannelmäkeen.Kanneltalon kahvioon.???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1447236- 604207
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233852Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383800Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253135Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413065Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383058- 482703
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422670- 492424