Onko tässä pitäjässä kummittelevia taloja?
Kummituksia
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin ykx täällä Vattukyllällä, polkupyörälläkin joskus ohitte ajelee,
- Anonyymi
Mikä ihmeen sairas täällä höpisee aina samaa vattukyläläisestä,mitä
helvettiä hän on sinulle tehnyt.Samanlainen on kuin sinäkin,tai no paljon
viisaampi taitaa olla.Pilkka käy joskus omaan nilkkaan ellei jo ole käynyt.- Anonyymi
Ei se mulle oo mittään teheny, kun ei uskalla, ihan kilti kummitus se on minnuu kotaan.
- Anonyymi
Sinäkään et tarttisi kuin pitkän akkojen hameen päällesi!!
Ei mitkään talot oo kummitellu. Aaveet ehkä.
- Anonyymi
Kumpa oliskin, vois olla mukavia kavereita.
- Anonyymi
Kaupunkgn talo kummittelee öisin.
- Anonyymi
kaupungin talo
- Anonyymi
Kummituksiahan siellä on päivälläkin!
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli tapahtunut Pyhälänmäellä murha, tarinan mukaan vanhassa suuressa talossa, joka oli pyhälänmäellä kummitteli, kertoivat asukkaiden muuttaneen siksi pois. Talo purettu vuosia sitten, sijaitsi koivikonperällä.
- Anonyymi
Taru kertoo, että Ruustinnan Hovissa on näkymätön kulkija !
- Anonyymi
Onko kukaan kuullut Ruustinnan Hovin kolistelijaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?2002961Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4672913Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3992445- 5262170
- 992019
- 81564
- 2391244
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.291243Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391047Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41952