Meidän pennut ovat vasta 8.päivän ikäisiä ja yhdeltä on jo toinen silmä puoliksi auki, ei taida olla ihan normaalia[?] Pennut ovat muutenkin tosi isoja, ja hyvin kehittyneitä vasta vähän päälle viikon ikäisiksi...
Pennun silmät?
4
2718
Vastaukset
- Tietäväinen
rotuisia pennut ovat? Tapahtuiko astuminen suunnitellusti ja valvotusti (ettei ole suurta väliä eri hedelmöittymisissä). Tuosta silmän aukeamisesta en osaa sanoa, voi kai se olla poikkeus, joka vahvistaa säännön... Onkos pennut muuten terveitä ja reippaita, syövät hyvin jne?
syntyessään isompia kuin rodun normaali kokoiset.
Tarkoitan tällä kysymyksellä sitä että oman rotuni pennut ovat keskimäärin syntyessään siinä 130-160 gramman painoisia. Meillä kyllä useimmin yli 200 gramman painot ja silloin olen havainnut hyvin kehittyneen pennun silmien aukeamisen tapahtuvan joskus aikaisemmin. Menin tuota muistiinpano kirjaani läpi jossa on joka ikinen pentue joka meillä on syntynyt niin siinä on silmien aukeaminen tapahtunut 8- 12 vrk iässä keskimäärin.- auki
Meillä silmät avautui yhdellä pennulla 8 vrk iässä. Mitään vikaa silmissä ei ole.
Ei kannata hätääntyä jos silmät avautuu noin aikaisin, yksilöllistähän kaikki on.
- KaaliMAtooo
Koira on rodultaan suomenlapinkoira, ja keskusteltuani kokeneen kasvattajan kanssa varmistuin siitä että kaikki on ihan ok! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781