Vatsastapuhuja

Nojoo

Sattuipa kerran niin että muuan taikuri, joka oli etevä vatsastapuhuja, lähti lomailemaan maaseudulle.
Maantiellä kävellessään hän kohtasi hevosta taluttavan rengin.

"Hei, minäpä sitä olen semmoinen mies jotta minä osaan puhua eläinten kanssa"; sanoi taikuri rengille.
"En usko"
"Kyllä osaan, katsohan". Taikuri Kyseli hevoselta kuulumisia ja hevonenhan vastasi. Renki katseli ihmeissään mutta epäili että taikuri kyllä nyt jotenkin häntä huiputtaa. Rengillä oli mukanaan koira. Taikuri rupesi jututtamaan koiraa ja koirahan vastasi. Renki oli ihmeissään vaan sanoi ettei hän vieläkään usko.
Tien viereisellä laitumella oli lampaita. Taikuri sanoi rengille: " Vai et vieläkään usko. Juttellaanpas lampaiden kanssa".

Renki hätääntyi: " Äläkä puhu niiden Lampaiden kanssa. Ne vaan valehtelee"

2

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka P 7 WEE

vatsasta puhujat ovat täysiä hulluja miten he sen tekevät en minä ainakaan niihin usko olkaa hyvä ja haistakaa vittu

• Uki

Oletko ollut lampaiden kanssa tekemisissä, vai onko vaan muuten huono omatunto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe