Molemmin puolinen tunne

Neitokainen

Molemmin puolinen tunne


Huah, kylläpä päiväni oli alkanut ankeasti, olin ollut hammaslääkärissä ja välistä oli jäänyt lempituntini ; Matematiikan tunti.
Itse asiassa minä vihasin matematiikkaa yli kaiken, mutta jotenkin tunnit olivat vain niin ihania koska olin nyt yhdeksännellä luokalla saanut uuden matematiikan opettajan, tämä opettaja oli juuri valmistunut kaksikymppinen ja ihan mielettömän hyvän näköinen. Minä olin yksinäinen tyttö, eikä minulla ollut edes koskaan ollut poikaystävää,    muutenkin tuntui että rakastun aina vääriin ihmisiin ja vielä vanhempiin miehiin kuin itse olen. Olenhan 15 vuotias, jo melkein nainen ja tunnen olevani aika kehittynyt. Kaikki matematiikan tunnit menevät siihen kun katselen opettajaani, ja sitä mitä hän tekee. Tiedän että vain villeimmissä unissani voin nauttia hänestä ja hänen täydellisen treenatusta kropastaan, joskus mietin mitä ihmettä tuollainen kundi tekee matematiikan opettajana. Olen joskus nähnyt hänen kielessään lävistyksen, se on aivan upea ; haluaisin tutustua tähän unelmieni mieheen vähän paremmin. Noh, se siitä haaveilusta, aika mennä kouluun takaisin,
tosin päivä on jo aika pilalla, kuten kerroin.

Aamun tuntien jälkeen olin ruokalassa, tunnetusti jälleen yksin.
Sörkin ruokaani haarukalla, ja mietin vain yhtä asiaa...
"Hei Aamu, Voinko istua hetkeksi tähän?"
Säpsähdin hereille haaveistani,näin puhujan olevan matematiikan opettajani, Ilari.
"Öö-öö, Juu-u." Vastasin hämilläni. Olin siinä ihan punaisena, ja nolotti olla ruokalassa hänen seurassaan, muut varmasti alkaisivat epäillä jotakin.
"Et ollut tänään tunnillani. Ethän vain lintsaa, olen huomannut että matematiikka ei ole sinulle mitenkään helppoa. Ja aina kun kysyn sinulta jotain, olet aivan poissa. Ei kai tämä johdu minusta? Olenko huono opettaja? Haluaisitko vaihtaa ryhmää?"
"EI! Tai siis, ei mitään sellaista, en varmaan enää näin yhdeksännellä luokalla tottuisi johonkin toiseen ryhmään. Et ole huono opettaja, minä en vain yksinkertaisesti tajua matikasta yhtään mitään... Tänään olin hammaslääkärissä, minulla on repussani lappu käynnistä."
"Hyvä voisitko tuoda sen luokkaani ruokavälitunnilla?"
Nyökkäsin vastaukseksi, sitten Ilari poistui pöydästäni.
Porukka tirskuvia tyttöjä tuli luokseni.
"Aamu hei, oliko tolla seksipommilla sulle jotakin tärkeääkin?"
Mä naurahdin ja heitin vitsinä, "joo, sovittiin tän illan treffeistä."
Tytöt onneksi tajusivat vitsin ja lähtivät.

Välitunnilla astelin Ilarin luokkaan ja hän otti vastaan todistuksen hammaslääkärikäynnistä. Antaessani lappua, katsoin häntä silmiin,
ja hipaisin hänen kättään, se oli lämmin, tunsin itseni jotenkin turvalliseksi hänen lähellään.
"Aamu, onhan sulla kaikki hyvin, sä näytät taas vähän sellaselta poissa olevalta."
Ilari kysyi huolestunut ilme kasvoillaan.
Mä vastasin että "Voi Ilari, mulla on kaikki just nyt hyvin, mutta paremminkin voisi olla."
Yht' äkkiä mä vaan suutelin Ilaria, se ei ottanu mun suudelmaa vastaan, joten mä lähdin kiusaantuneena ovelle, ja juoksin ulos. Kyyneleet alkoivat valua mun poskillani, mua kadutti mitä olin tehnyt.
Nyt joutuisin vaihtamaan ryhmää ja Ilari kertoisi kaikille.

Äkkiä joku huusi "Hei Aamu, odota!" Huutaja oli Ilari, se tuli mun luokse, ja halasi.
Sitten se kuiskasi mun korvaan "Mä rakastan sua Aamu."
Me suudeltiin kiihkeästi, ja heräsin hurmiosta kun kuulin ruokavälitunnin loppuvan ja kellon soivan. Me rynnättiin Ilarin luokkaan, ja Ilari tokaisi vain "Onneksi mun oppitunnit on jo ohi tältä päivältä."
Ilari alkoi repiä mun vaatteita yltäni, ja pian olimme alasti,
Ilari suuteli kehittyneitä rintojani, joiden nännit olivat kovattuneet jo upeiksi napeiksi.
Ilari kosketteli rintojani ja meni kädellään yhä alemmas, ja pääsi lopulta siistille karvakolmiolleni. Ilari työnsi kieltään villisti sisääni ja imi klitoristani suuhunsa,
ihana kielikoru raapi klittaani. Ilari otti laukustaan kondomin ja ujutti sen kyrpänsä päälle ja vihdoin hän työnsi paisuneen kyrpänsä sisälleni, tämä oli ensimmäinen kertani, ja aluksi kyrvän mahtuminen tiukkaan pilluuni oli vaikeaa,
mutta vihdoin tämä alkoi sujua, mäkin pääsin mukaan liikkeisiin kohtuullisen nopeasti. Voihkin ihan mahdottomasti, enkä ollut koskaan kuvitellut miten ihanaa tämä voisi olla, Joskus yksinäisinä iltoina olin saattanut kotona sormettaa itseäni, mutta tämä oli jotain aivan erilaista.
Pilluni valui märkää nestettä , Ilarin kulli painui sisääni uudestaan ja uudestaan.
Ilarin pallit vatkasivat ja olin varma että spermalasti lähtisi pian liikkeelle.
Itse voihkin voimakkaasti. "Aaahh mmmm." Ilari uikutti ja urisi aivan hurmioissaan.
Aloin väkivaltaisen rajusti vatkaamaan itseäni, niin että kulli painuisi niin syvälle pilluni perukoihin, että tietäisin monta päivää saaneeni.
En voinut pidättää orgasmiani enää hetkeäkään, voimakas lämmin aalto ravisteli hikistä kroppaani. Taivuin kaarelle ja huohotin hengästyneenä. Melkein heti sen jälkeen Ilari piti entistä kovemmin kiinni minusta ja huusi täyttä huutoa niin että koko koulu varmasti kuuli. Ilari tunsi spermalastin lähtevän liikkeelle, ja urisi ja voihki, ja sai sanotuksi "Mä laukean kultahhh."
Ilari veti säkenöivän kullinsa pois pillustani, ja repi kondomia pois, valtava sperma lasti vyörysi päälleni. Lopuksi imaisin Ilarin mahtavaa kullia, ja sain hieman maistaa spermaa, se oli minulle jotain uutta ja upeaa.

Raukeina me maattiin vaatteidemme päällä, luokan lattialla, ihan Ilarin pöydän alla.
Mä olin niin onnellinen. Ilari vei mut autollaan kotiin, ja nyt me todella autossa sovittiin niistä tämän illan treffeistä, ai että mua nauratti. ;)

Aloitimme seurustelun heti, kun oli päässyt yhdeksänneltä luokalta pois.
Ja nyt minä ja Ilari olemme helvetin onnellisia. Me molemmat rakastamme toisiamme niin paljon....

7

9946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitokainen

      Laittakaa minulle kommenttia, tämä oli ihka ensimmäinen novellini.
      Mitä hyvää?
      Epäkohdat kanssa haluan tietää.
      Miten minun kannattaa edetä?

      • Lakritsapallo

        Novelli oli oikein oikein hyvä, mutta mikäs olikaan ysillä sitten matikannumero?


      • Mutta on hyvä että on unelmia

        Kakskymppinen matikanmaikka...heheh. Pannaas viis vuotta lisää niin saat panna ihan opettajankelpoista.


    • angel

      muuten hyvä..mut kannattas jättää salkkareiden kattominen vähemmällä :)

    • poika^

      Todella hyvä. Tee ihmeessä lisää novelleja!

    • niin no

      aamu ja ilari -> tulee väistämättä salkkarit mieleen

    • tosiaan!

      eikö olekin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe