Noniih, olen 14-vuotias yläkoululainen poika ja tänää elämäni tota meni pilalle. Tajusin äitilläni ja liikanopella on suhde. Tänää kun olin tulossa himaan koulusta, niin vähän enne kotia huomasin meiä liikanopen liikkuvan meiän pihalla. Asutaan itä suomessa ja tiiän meiän liikan open asuvan iha eripuolel kaupunkiim kui me. Mun mutsi ja faija on ollu naimisissa joku 16 vuotta Mielikuvitus alkoi laukkaamaan tämän huomatessani. Meiän liikanope on myös meiän luokanohjaaja. Oon huomannu että meiä liikaopella ja mun mutsilla aina juttu luistaa, kun ollaan vanhempainillassa tai jossai vanhempainvartissa. Mun mutsilla aina myös tuntuu menevän aika pitkään vanhempainilloissa. Must tuntuu että mun mutsilla ja liikanopella on joku suhde. Mitä mä teen? Pitäskö mun kertoo täst mun faijalle? apua
mitä helvettiä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi ensin yrittää puhua äitisi kanssa asiasta. Jos teillä on sellaiset välit että uskallat puhua. Tuo on ymmärrettävästi ihan hurjan outo tilanne. Tietty saattaa tulla äitiä kohtaan jonkinlaista vihan ja suuttumuksen tunnetta mutta ei ole välttämättä hyvä jos puhut ensin isällesi. Voi, onneksi ei ole omalle kohdalle tällaista osunut ikinä, en olisi itsekään tiennyt yhtään miten toimia. Ja eihän siitä voi olla kuitenkaan täysin varma onko heillä edes suhdetta.
- Anonyymi
Voidaanko olla bestixiiii
- Anonyymi
Seuraa tilannetta vaikkapa ajan kuluksi ja juttele äidillesi asiasta.
- Anonyymi
Älä kerro.
- Anonyymi
Mä olin sun ikäinen kun mun mutsi tajus että mulla ja mun liikka opella on suhde. Ei se sitä faijalle kertonut. Kierteli ja kaarteli asian ympärillä kun jutteli mulle. Ei kieltänyt tapaamista. Meillä oli harjoituksia, tavattiin urheilun merkeissä. Sanoi valmentavassa mua. Antoi opetusta matematiikassa. Mutsi pelkäsi että homma leviäisi käsiin. Toisaalta suhde rauhoitti mua ja koulukin kiinnosti uudella tavalla. Se oli naimisissa oleva mies. Sen vaimokin oli opettaja.
- Anonyymi
jos se liikan ope vei vaan sulta unohtuneet kirjat äidillesi ja ei siinä mitään muuta pahaa sattunu...a ett sä vaan voi sille asiale mitän jos jotkut aikuiset ihastuu vaikka toisiinsa ja alkaa seurustelee....elämä on aa sellasta...
"Mielikuvitus alkoi laukkaamaan tämän huomatessani. "
Tiivistit tuossa oleellisen jo itsekin.
Älä tee hätiköityjä tekoja ilman kunnon todisteita.
Puhu äidillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788