Noniih, olen 14-vuotias yläkoululainen poika ja tänää elämäni tota meni pilalle. Tajusin äitilläni ja liikanopella on suhde. Tänää kun olin tulossa himaan koulusta, niin vähän enne kotia huomasin meiä liikanopen liikkuvan meiän pihalla. Asutaan itä suomessa ja tiiän meiän liikan open asuvan iha eripuolel kaupunkiim kui me. Mun mutsi ja faija on ollu naimisissa joku 16 vuotta Mielikuvitus alkoi laukkaamaan tämän huomatessani. Meiän liikanope on myös meiän luokanohjaaja. Oon huomannu että meiä liikaopella ja mun mutsilla aina juttu luistaa, kun ollaan vanhempainillassa tai jossai vanhempainvartissa. Mun mutsilla aina myös tuntuu menevän aika pitkään vanhempainilloissa. Must tuntuu että mun mutsilla ja liikanopella on joku suhde. Mitä mä teen? Pitäskö mun kertoo täst mun faijalle? apua
mitä helvettiä
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi ensin yrittää puhua äitisi kanssa asiasta. Jos teillä on sellaiset välit että uskallat puhua. Tuo on ymmärrettävästi ihan hurjan outo tilanne. Tietty saattaa tulla äitiä kohtaan jonkinlaista vihan ja suuttumuksen tunnetta mutta ei ole välttämättä hyvä jos puhut ensin isällesi. Voi, onneksi ei ole omalle kohdalle tällaista osunut ikinä, en olisi itsekään tiennyt yhtään miten toimia. Ja eihän siitä voi olla kuitenkaan täysin varma onko heillä edes suhdetta.
- Anonyymi
Voidaanko olla bestixiiii
- Anonyymi
Seuraa tilannetta vaikkapa ajan kuluksi ja juttele äidillesi asiasta.
- Anonyymi
Älä kerro.
- Anonyymi
Mä olin sun ikäinen kun mun mutsi tajus että mulla ja mun liikka opella on suhde. Ei se sitä faijalle kertonut. Kierteli ja kaarteli asian ympärillä kun jutteli mulle. Ei kieltänyt tapaamista. Meillä oli harjoituksia, tavattiin urheilun merkeissä. Sanoi valmentavassa mua. Antoi opetusta matematiikassa. Mutsi pelkäsi että homma leviäisi käsiin. Toisaalta suhde rauhoitti mua ja koulukin kiinnosti uudella tavalla. Se oli naimisissa oleva mies. Sen vaimokin oli opettaja.
- Anonyymi
jos se liikan ope vei vaan sulta unohtuneet kirjat äidillesi ja ei siinä mitään muuta pahaa sattunu...a ett sä vaan voi sille asiale mitän jos jotkut aikuiset ihastuu vaikka toisiinsa ja alkaa seurustelee....elämä on aa sellasta...
"Mielikuvitus alkoi laukkaamaan tämän huomatessani. "
Tiivistit tuossa oleellisen jo itsekin.
Älä tee hätiköityjä tekoja ilman kunnon todisteita.
Puhu äidillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368