kodissani tapahtuu outoja

Anonyymi

Olen 16-vuotias tyttö Janakkalasta. Olin illalla yksin kotona (meidän talo on rakennettu suunilleen 1800-luvun lopussa ja ollaan rempattu melkein koko talo uusiks . Ja talon lähellä n. 500m päässä on vanha hautausmaa) ja yhtäkkii meidän kattoon upotetut ledi lamput alko välkkyy ja meijän google home meni itestään päälle ja alko kertomaan katoomis tapausta joltai 1960-luvulta.

Kun uskalsin mennä sammuttamaan sitä tunsin aivan kuin kylmän ilmavirran vaikka kaikki ovet ja ikkunat oli varmasti kiinni ja ilmastointi oli myös pois päältä. Ja muutenkin parina päivänä on käynyt sillain että keittiön kaapin ovet on menny itestään auki ja kiinni??!

Tietääkö kukaan mistä voi olla kyse ja mitä kanttaa tehdä vai olenko itse sekoamassa!??

13

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tuo on totta niin pahat henget, demonit saavat tuollaista aikaan. Kääntyminen Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen puoleen auttaa. Jeesus on voittanut kaikki pahan voimat. Vain Jeesuksen Kristuksen nimeä ne pelkäävät.

      • Anonyymi

        Höpönlöpö, voit puhua kristuskultista - tuosta kreikkalaisesta mytologiasta ihan rauhassa, mutta se jos mikä on henkistä demonitarinaa ja ihan faktana - mutta älä sotke siihen viisasta Jeesusta ja hänestä tehty äihmisuhrikulttia tai tyttöparka pelästyy vielä enemmän.


      • Anonyymi

        Älä höpötä.eivät ole demoneja.


    • Anonyymi

      On olemassa tapahtumia, joiden aiheuttajaa ei näe ja sitten on taikausko. Kun jotain tapahtuu tiettyyn vuorokauden aikaan (esim puolen yön aikaan), taikausko"aisti" on hereillä ja vaikuttaa tapahtuman aiheuttajan muotoutumiseen. Taikausko"aisti" on paitsi alkukantaisia aivotoimintoja myös kummitustarinoita, kauhuelokuvia jne. Eikä siinä kaikki. Kummittelu on myös viihdettä, johon sisältyy myös keksittyä asiaa. Kokonaisuudessaan "kummittelu" on myötähäpeää aiheuttavaa öyhkäämistä kuvitteellisista asioista. Ei-luonnolliset olennot on sisäsyntyinen käsite, jolla on kymmenien tuhansien vuosien historia. Ne elää vain ajatuksissa, tarinoissa ja kuvituksissa, joista ne ulkoistetaan havaittuun maailmaan. "Yliluonnollinen" on olemassa, koska sitä ei voi havaita, mutta sen voi kuvitella ja siitä voi kertoa tarinoita. Jos se olisi havaittava, sitä voisi tutkia ja mitata ja siten se ei olisi yliluonnollista, vaan osa luonnollista kaikkeutta. Eli oikeasti olemassa olevaa yliluonnollista ei voi olla. Ja vihoviimeisenä asiana tässä kokonaisuudessa on loukkaantuminen tai vihantunteet, mikäli yliluonnolliseen ei usko ja esitää siitä eriävän mielipiteen. Kasvaminen ulos muinaisesta uskomuksellisuudesta on kehittymistä ja kasvamista aikuisemmaksi.

      • Anonyymi

        Ne jotka ei näe eivätkä kuule ns tavallisuudesta poikkeavaa. Täytyy myöntää, että jonkinlainen kiukun tunne tulee kun joku alkaa väittää, että ei tuollaista oo olemassa. Asun kitenkin joka päivä niitten minun toisesta todellisuudesta mperäisin olevien olentojen kanssa ja hyvässä sovussa lisäksi. Kun kirjoittelen vikkapa senoiri palstalle, niin ne liikkuvat ja askartelevat keittiössä, astiat kalisee ja ym. Ne hengittävät korvaani iltaisin ja lisäksi korvissani visertää kokonainen lintuparvi. Illalla on viereeni ilmestynyt kaunis värillinen nainen ja ikkuna verhoihin ilmestyy tämän tästä naisen kasvot jotka näyttää puuvan minulle ääntä en kuitenkaan kuule. UNessa näen tapahtumia jotka toisuu valve tilassa päiväs aikaan. Ei voi olla mielikuvituksen tai mielen häiriön syytä tämä tälläinen, jos olisi, olisin jo ajat sitten hoito laitokseen joutunutNyt minulla on tälläinen käsitys, että kun ns kuolen täältä siirryn vain siihen ulottuvuuteen jossa jo lähes jokapäivä puolittai olen. Te jotka ette koe tai näe mitään nin sanottua epä tavallista ootta epätavallisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Siinä tuli tyttöparka edellä sinulle pötyä oikein urakalla.

      <<alko kertomaan katoomis tapausta joltai 1960-luvulta<<

      No ensimmäinen neuvo tietysti olisi pitää pää kylmänä, ja olla pelästymättä tai lamaantumatta, ja ryhtyä tutkimaan ilmiötä - ainakin nyt katsoa, että mitähän viestiä sieltä rajan takaa oikein haluttiin lähettää.

      Jos ajattelivat että sinussa olisi dekkariainesta vähän tutkia reaalimaailmassa tuollaisia tapauksia?

      Näin minä toimisin ja olen toiminut. Kyse ei missään nimessä ole sekoamisesta - meidän todellisuus vain on ihmeellistäkin ihmeellisempi. Ole aidosti utelias - mitään pelättävää ei ole. Kyllä minulle on käynyt ihan samalla tavalla, ja sitten olen ryhtynyt selvittämään näitä tapauksia, ja ne ovat selvinneet.

      Apua sinulta varmasti nyt pyydettiin.

    • Siis puolen kilometrin päässä on hautausmaa?

      Teillä alkoi kodissanne ledivalot välkkymään ja Google home alkoi tehdä asioita itsekseen.

      Lisäksi tunsit kylmän ilmavirran vaikka ilmastointi oli kytketty pois päältä ja muutamana päivänä ovat keittiön kaappien ovet olleet muussa asennossa kuin mihin aloittaja on muistanut ne jättäneensä.

      Sanoisin, että ottakaa yhteyttä urakoitsijaan, joka on asennustyöt tehnyt asuntoonne, sillä ilmeisesti hän on tehnyt jonkin virheen niin sähköjen kuin ilmastoinninkin osalta. On myös suositeltavaa, että tutkitte ikkunanpielet vedon varalta, sillä ilmeisestikin asuntoonne pääsee kylmää ilmaa jostain tiivisteen raosta. Tämä luonnollisesti johtuu huonosta asennustyöstä.

      Kun selvitätte syyn näihin ilmiöihin, ottaisin mieluummin yhteyttä asiansa tuntevaan lakimieheen kuin manaajaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei sinä 16-vuotias tyttö, täällä 30 vuotias poika. Voin lohduttaakseni kertoa että kummituksia ei ole olemassa jos niihin ei usko. Toisekseen Google homea ei kannata laittaa lähelle televisiota koska reagoi siihen voimakkaasti. Itsellä menee päälle ihan joskus tavallisesta puheesta jos juttelen puhelimessa. Myös kiusaa voi joku tehdä luomalla ajastettuja rutiineja, eli käytännössä laite voi tehdä ihan mitä vaan, eli vaikka nauramaan keskellä yötä

    • Näitä tulee jos talossa on leikitty spiritismiä, meedio tai muita henkien kutsuntaa. Jäävät asuntoon. Myös esoteeriset ja kaikki hokkus pokkus tavarat vetävät näitä puoleensa toimivat portaaleina asuntoon. Riittää jos esim. Entinen asukas on asunnossa leikkinyt näillä jutuilla.

    • Anonyymi

      Pyydä uskova ihminen siunaamaan kotia ja rukoilemaan sovitusta
      vanhojen tapahtumien ylle...
      kyllä hiljenee nuo räyhänhenget, niin se vaan on

    • Anonyymi

      On helppo tietää kummitteleeko talossa: Ei kummittele.

    • Anonyymi

      Outoja voimia on Janakkalassa ollut enemmänkin. Esim. Turengissa muuan mies, joka miileniumvuonna seisoi krusifiksiasennossa 17,5 kilon painot käsissään niin, ettei tulokselle ole lyöjää löytynyt tähänkään päivään mennessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe