Eli siis oon tämmöne tytöks syntyny ja pan seksuaali mutta en kuitenkaa koe olevani tyttö enkä poika joten haluaisin jonkun sukupuolineutraalin nimen koska se vaan tuntuu luontevammalta ja mukavammalta. Juttu on siinä että en löytäny oikee mieleistä nimee ja en tiiä miten voisin kertoa vanhemmille. Sen verran kuitenkin tiiän että äiti ainaki ottaa sen hyvin ja ymmärtää mutta isästä en oo yhtään varma. Ois kiva saada jotain nimiehdotuksia ja vinkkejä :)
Sukupuolineutraalit nimet
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta tyttö kulta, olet tyttö kuitenkin ja tiedät sen itsekin.
Kun kukaan ihminen ei voi olla sukupuolineutraali, kun meillä kaikilla on sukupuoli ja sinulla se nyt on tyttö. Se on hienoa! On kuule mahtava juttu olla tyttö ja nainen, tytöillä on monessa suhteessa helpompaa tässä mailmassa.
Sinä voit olla sellainen tyttö kuin haluat, ei tyttöytesi sinua rajoita kun ollaan sivistysvaltiossa.
Jossain Abu Dhabissa ja Intiassa tilanne on vähän eri.
Vanhempasi ovat varmasti rakkaudella sinulle nimen valinneet, mikset pidä nimestä?
Kaunis nimi on kuin koru ihmiselle.- Anonyymi
Tämä viesti aiheutti oikean dysforiaryöpyn allekirjoittaneelle 🤮 Voisiko alentuvammasti enää itseään pohtivalle ihmiselle puhua. Et selvästi pysty yhtään samaistumaan sellaisen ihmisen tilanteeseen, joka kokee sukupuoliristiriitaa.
Aloittajalle tsemppiä ja malttiakin haastavan tilanteen edessä! Mielestäni monet luonnosta tulevat nimet ovat sukupuolineutraaleja ja kauniita: mm. Ruska, Utu, Paju. Taitavat olla aika yleisiä kyllä myös. Jos olet jo keskustellut äitisi kanssa, haluaisitko ottaa hänet mukaan nimen pohdintaan? Hän olisi varmasti otettu ja voisi osata antaa sukuun tulevista nimistä vinkkejä.
- Anonyymi
Pi tai Pii on mun mielestä hieno, mutta mä tykkäänkin matikasta 🙃
Sitten Mare, Tari ja sen tyyliset. Monella on kans jotain luontonimiä, Paju ja Kanerva ym
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879