Aloitan pian opiskelut kauppiksessa ja kaipaisin vinkkejä pukeutumisesta (miehet). Minkälaiset vaatteet ekana päivänä päälle? Oon miettinyt kaikkea hupparin ja kauluspaidan väliltä. Millaisia kenkiä/paitoja/housuja kauppiksessa tyypit käyttää?
Kauppikseen neuvoja
Anonyymi
1
314
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus tenttipäivänä olen katsonut juuri poikia ja sekä oloasun housuja että pikkutakkiin pukeutuneita olen nähnyt Suosittelen kauluspaitaa ekana päivänä ja jotkin muut kengät kuin lenkkarit. Ehkä se hupparikin voi olla mukana? Tuskin pikkutakkia, jos pippalot odottaa ja pitää pukeutua johonkin "pöljään" kastejuttuun?
Sitten "arkena" voi olla mitkä hyvänsä rytkyt. Mutta esiintymisiä tulee ennen pitkään ja kai silloin pitää ainakin rempparytkyt unohtaa kesämökille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043