Aloitan pian opiskelut kauppiksessa ja kaipaisin vinkkejä pukeutumisesta (miehet). Minkälaiset vaatteet ekana päivänä päälle? Oon miettinyt kaikkea hupparin ja kauluspaidan väliltä. Millaisia kenkiä/paitoja/housuja kauppiksessa tyypit käyttää?
Kauppikseen neuvoja
Anonyymi
1
499
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus tenttipäivänä olen katsonut juuri poikia ja sekä oloasun housuja että pikkutakkiin pukeutuneita olen nähnyt Suosittelen kauluspaitaa ekana päivänä ja jotkin muut kengät kuin lenkkarit. Ehkä se hupparikin voi olla mukana? Tuskin pikkutakkia, jos pippalot odottaa ja pitää pukeutua johonkin "pöljään" kastejuttuun?
Sitten "arkena" voi olla mitkä hyvänsä rytkyt. Mutta esiintymisiä tulee ennen pitkään ja kai silloin pitää ainakin rempparytkyt unohtaa kesämökille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116