Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä taikakuutioita saa?

salsam

Minulla on kaksi marsua ja olen lukenut netistä kaikkia hoito-ohjeita. Näin siellä taikakuution. Ihmettelin mikä se oli, mutta hetken päästä tajusin mikä se on. Mutta sitä en tiedä mistä niitä saa? Mistä sinä olet taikakuutiosi ostanut?

-Kiitos, jo etukäteen!-

14

5295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tini**

      tavaratalo hongkongista ja joistain citymarketeista vissiin..

    • TIETÄMÄTÖN

      mikä on taikakuutio

      • salsa

        taikakuutio on sellainen... marsuille esim. pystyy tekemään häkin. taikakuutio pakkauksessa on sellaisia vähän niinkuin ritilöitä. tai en osaa selittää.


      • Nanna
        salsa kirjoitti:

        taikakuutio on sellainen... marsuille esim. pystyy tekemään häkin. taikakuutio pakkauksessa on sellaisia vähän niinkuin ritilöitä. tai en osaa selittää.

        Onko niistä kuutioista kellään kuvaa, kun ei oo hajuakaan miltä ne näyttävät. Ja ovatko ne kalliita?


      • za-za
        Nanna kirjoitti:

        Onko niistä kuutioista kellään kuvaa, kun ei oo hajuakaan miltä ne näyttävät. Ja ovatko ne kalliita?

        Täältä löytyy kuvia taikakuutiohäkeistä:

        http://www.cavycages.com/types.htm


      • _IhMiNeN_
        za-za kirjoitti:

        Täältä löytyy kuvia taikakuutiohäkeistä:

        http://www.cavycages.com/types.htm

        Eihän tommosilla "taikaruuduilla" tee mitään.. minun marsuilla tommonen jutkon jatko ei pysyis pystyssä kauaa.. ja oliko siellä kangasta alusena?? nehän puree sen heti rikki! en tietenkään ole varma minkälaisia ne on oikeesti niin jos tietäisit niistä enemmän tietoo, niin voisitko vastata??


    • marsuklaaninomaava

      Kannattaa kysellä niitä esim. honkkareista "hyllymoduuli" nimityksellä, sillä niitä ei alunperin ole tarkoitettu eläimien aitauksiksi vaan hyllyiksi:). On aika toimiva juttu, kunhan sitten ratkaisee pohja ongelman. Esim. Ikeasta ssa hyviä muovisia sängynaluslaatikoita, jotka toimivat pohjana hyvin :). Toivottavasti oli jotain apua:).

    • Onnellinen Kahen tyttö mars...

      Moi!
      Mulla on Taikakuutioita ja ne on tosi käteviä!
      Mun äiti osti niitä Hongongista ja CityMarketista.
      Voitais alkaa maili kamuks!

      • salsam

        joo, aletaan vaan mailikamuiksi! mulle sopii!
        mun osoite on [email protected]. onko sulla meseä?


      • Onnellinen Kahen tyttö mars...
        salsam kirjoitti:

        joo, aletaan vaan mailikamuiksi! mulle sopii!
        mun osoite on [email protected]. onko sulla meseä?

        [email protected]

        Kaikki marsun omistajat sähköpostia tulemaan!!!!


    • Onnellinen Kahen tyttö mars...

      Mä käytän sitten Noita Taika kuutioita vapaana pitämiseen Ettei vaa Mee johtoi syömää. Mulla on Aidattu kaikki ne kohat mis on johtoi!
      Ja sit laitan viel sängyn etee éttei ne mee mun sängyn alle koska en saa niit sieltä pois!

      • Morsotforever

        Citymarketissakin myydään? Marsut.net foorumilla sain kuvan että vaan Hong Kongissa olis noita, pitääkin käydä tänään kattomassa citystä. Yks paketti makso n. 35 euroa, saisi hyvin yhdistettyä ton häkin (tehdashäkki, pituus 100cm) taikiksiin, saisivat morsoset olla vapaana ja enemmän tilaa riehuakki ois :D
        Vois alusen tehdä vahakankaasta? Laittais pyykkipojilla kätevästi vaan kiinni taikiksiin, kääntäis silleen että tulis reunat.
        Nyt häkissä käytössä pyyhkeet, ja seimen alla laatikko missä on mörttiä, niin saavat sinne rauhassa jätöksiään jätellä.
        Kuvia: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=166106
        Morsot: Topi ja Taavi.


    • marsu11

      Paljo tulee maksaa 2marsulle semmonen häkki. Onko isonpia tiedätkö..?

    • saanapuppis

      Meidän lähellä on hong gon ja siellä näyttäis et ois saatavuus 0 ja meidän lähellä netistä katottuna 39.95 et hinnat on niin perfekt :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe