Ollaan valkkaamassa laudepakettia ja tarjoukset on saatu mm. Harvialta, Sun Saunalta, Lumilauteelta jne. Valinta on vaikea ja hinnatkin n.50€ sisällä. Mihin kannattaa valinnassa kiinnittää huomiota? Mistä lauteesta hyviä kokemuksia?
Laudepaketit
12
6371
Vastaukset
- myydään
irtotavarana puukeskuksessa, tulee halvemmaksi kun tekee itse ja saa mieleisensä.
Kohta kilpailutetaan puiset/betoniset ulkoraputkin. - Lapin lauteet omistava
Ehdottomasti parhaat löytyvät Lapin Lauteelta Keminmaasta, valikoimaa on ja paljon.
Katsokaa www.lapinlaude.fi - Tyytyväinen asiakas
Tuolta varmasti löytyy sopiva hinnaltaankin www.saunavision.fi ja palvelupisteet osiosta lähin jälleenmyyjä.
- Rakennusmesu
Ehdottomasti markkioiden paras hinta/laatu ja palvelu www.lumilaude.fi poikkesin liikkeessä ja
ostin koko saunasetin.
Vertasin kuukauden useita toimittajia niillä oli vain kappa mielessä, kys. liikkeessä sai palvelua ja asiallisen tarjouksen. - jj
Katto jotta ottavat kunnon mitat saunasta. Meillä teki timpurit pitkästä tavarasta lauteet kun oli huonoja kokemuksia valmislauteista. Paketti oli tullu työmaalle ja kun rupesivat asentaan niin joutuivat tekemään päivän työn että saivat sopimaan.
- Ruispellon mies
Mitat vaan ja kertoo että onko paneelista / paneeliin vai miten niin kyllä ne osuu mitoille. En tiiä millasia oli ennen mutta nykyään ne on sopiva mitä on kaverit ja tuttavat tilannu kun on uusinu saunaa.
- Lauteet
Itse päädyin Warkopin AB-laude-elementteihin. Aika pitkälti samantyyppinen L-laude tuli useita satasia halvemmaksi kuin Harvialta tai Sunsaunalta. Laadukkaan oloiset ovat!
http://www.warkop.fi/showpage.php?id=87
Puumerkki välittää, eli varmaan suurinpiirtein kaikista rakennustarvikeliikkeistä saa tarjouksen. Itse tilasin netistä taloon.comista, tosin sielläkin hinnat ovat nousseet.- Oman kodin rakentaja
Itsekin ostin AB-lauteet paikalliselta Carlsonilta ja oli kyl tosi hyvät. Mulla oli saunan mitat sellaiset että jäi paljon ylimääräisiä osia mutta niistä tekaisin hieno jakkaran. Kaarellisen L-lauteen hinnaksi jäi vähän alle 1000 €... Kannattaa käydä katselemassa sellaisissa kaupoissa, joissa on nuo elementit hyllyssä!
Minusta tuon laadukkaampaa laudetta ei saa ja asentaminenkin oli melko helpoo.. Aloitin aamulla saunan
paneeloinnilla ja työpäivän päätteeksi oli myös lauteet paikallaan :) - kili3
Nämä?
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=PM-AC00840
Myyvätkö muut näitä netissä, että vois verrata hintoja? - Oman kodin rakentaja
kili3 kirjoitti:
Nämä?
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=PM-AC00840
Myyvätkö muut näitä netissä, että vois verrata hintoja?Ostin nuo elementit. Tosin halvemmaksi tuli ostaa Carlsonilta, kun ensin vähän tinkasin. Rautakaupoissa näyttää tippuvan hinnoista semmoiset 20 % kun vetelee oikeista naruista.
- uusi mallisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145