Kauneusleikkauksista

Kun susipelkuriapina aamulla peiliin katsoo, niin hävettäähän nuo kasvonpiirteet. Onkohan tässä ihmisapina vaiko apinaihminen hammasharja kädessä?

Minähän en tarjoa kauneusleikkauksia tähän hätään. Siinä voi mennä naama entistä rumemmaksi.

Minä tarjoan luomaani Susianalyysia. Nythän psykologiaan ja matematiikkaan liittyvä Suurteos on tuottanut hirmusti hedelmää. Selvästikin maaseuduillamme asustelevat törkymötkyt ovat pikkusen kaunistautuneet. He ovat selvästi saaneet turvaa Susianalyysista. Tämä muutos on kyllä vasta aluillaan, mutta kehitystä parempaan on selvästi havaittavissa.

Suomalaiset märisevät niin hirveästi susien kaameutta, että jos mitään ei tehdä, niin pitkällä aikajänteellä evoluution kautta tänne kehittyy uusi hysteresisfinapinacus.

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä joku kokeilu? Päästikö valkotakkiset puhelimen ääreen?

• Heh heh...kokeilehan sinä vaan kuinka tiukka metsästäjäkaverisi anusaukko on. Tuossa ajelin omistamieni maa-alueitten läheisyydessä. Monta autoa oli parkissa. Siis sorsasateenkaaripoitsun autoa.

Mulle ihan sama, jos pusikossa pojat pussailevat. Mutta kissani on irti. Jos häntä kiusaavat, niin minä vedän lättyyn. Heh heh...en tiedä, kuka täällä muistaa pari vuotta sitten tapahtunutta, kun nöyryytin sorsastajapelleä. Jos vaan jaksan, niin voin pyynnöstä senkin tänne etsiä ja linkittää. Sai siinä sorsastaja turpiinsa, he he he.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh...kokeilehan sinä vaan kuinka tiukka metsästäjäkaverisi anusaukko on. Tuossa ajelin omistamieni maa-alueitten läheisyydessä. Monta autoa oli parkissa. Siis sorsasateenkaaripoitsun autoa.

Mulle ihan sama, jos pusikossa pojat pussailevat. Mutta kissani on irti. Jos häntä kiusaavat, niin minä vedän lättyyn. Heh heh...en tiedä, kuka täällä muistaa pari vuotta sitten tapahtunutta, kun nöyryytin sorsastajapelleä. Jos vaan jaksan, niin voin pyynnöstä senkin tänne etsiä ja linkittää. Sai siinä sorsastaja turpiinsa, he he he.

Vai että vielä sinulla maata mukamas? No mikset sitten kiellä metsästystä siellä, vaan kiertelen stalkkaamassa salskeita metsästäjiä "metsästystamineissaan" ?

Ja että kissa on "hän". No varmaan älykkyyden puolesta onkin. Ja sinä olet "se".

• Anonyymi

Vain syödyt lääkkeet auttaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Susianalyytikko ”omilla” mailla metsästää poliisia. Eiks se näin ollu mitä kovin facebookissa vuosi pari sitten uhosit. Pimeä karpaasi noin kaikin puolin. Ny olis hyvä aika uhota sitä samaa uudelleen, niin saisit vähän enemmän näkyvyyttä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe