Mitä hyötyä rippikoulusta on?
Riparin hyöty
15
114
Vastaukset
- Anonyymi
Oman kokemukseni perusteella: saat kavereita, saat rahaa (hehehe), saat uusia kokemuksia ja muistoja sekä opit Jumalasta (ei sillä että itteeni se ois kiinnostanu mut tunnen monta ketä alko uskomaan riparilla)
Terveisin tänä kesänä riparin käynyt- Anonyymi
Jumala on satua ja höpötystä. Siinä kaikki tieto, mitä siitä tarvitset.
- Anonyymi
Itselleni oli ainut hyöty riparista iso kasa rahaa jonka sain sukulaisiltani
- Anonyymi
Säästyin siltä hölmöilyltä ja pappien aivopesulta, kun en mennyt ripariin. Olen nyt keski-iän ylittänyt aikuinen ja ei ole kaduttanut.
Rehellisenä ihmisenä, en pystyisi olemaan pappi.
- Anonyymi
Sain mopoauton kun en mennyt ripariin. Nyt on auto täynnä kavereita. Kimmat on huutaen tulossa kyytiin.
- Anonyymi
""Mitä hyötyä rippikoulusta on?""
EI MITÄÄN - Anonyymi
Ryvetäänkö riparilla pyhän lehmän paskassa niin kuin uskovaiset tekee Intiassa?
- Anonyymi
Kavereita ja rahaa. Opit myös vähän lisää kristinuskoon liittyvistä asioista.
- Anonyymi
Kristinuskoon liittyy ristiretket, noitavainot ja pakkokäännytykset. Nämä kiinnostaa erityisesti minua.
Miten näitä käytiin läpi?
- Anonyymi
En itse ole kristitty eli en ole käynyt Riparia. Mutta suurin osa on ainakin mennyt rahan takia
- Anonyymi
Kaikki jättää riparin uskovaisina ja ja tunnustavat julkisesti uskovansa jumalaan.
- Anonyymi
Joku haaveilee kirkkohäistä ... Mitä hienoa siinä on?
Rinsessa häitä voi juhlia ilman kirkkoakin ja ei tarvitse kuunnella papin jumala ja jeesus satuja. - Anonyymi
Ripari pilasi ainakin minun elämän. Uskon että näin on käynyt monelle muullekin. Moni vaikenee.
- Anonyymi
Onneksi uskistuin riparilla. Ripari sai minut tilaamaan 200kg pyhän lehmän paskaa. Ohjeissa luki että kun siihen lisää välillä vettä, niin se pysyy notkeana.
- Anonyymi
Paskassa rypeminen auttaa minua ihan oikeasti. Tunnen voivani paljon paremmin.
Tästä tulee vielä hitti. Toivon että Intiassa paskaa riittää vientiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915