Riparin hyöty

Anonyymi

Mitä hyötyä rippikoulusta on?

15

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oman kokemukseni perusteella: saat kavereita, saat rahaa (hehehe), saat uusia kokemuksia ja muistoja sekä opit Jumalasta (ei sillä että itteeni se ois kiinnostanu mut tunnen monta ketä alko uskomaan riparilla)
      Terveisin tänä kesänä riparin käynyt

• Anonyymi

Jumala on satua ja höpötystä. Siinä kaikki tieto, mitä siitä tarvitset.

• Anonyymi

Itselleni oli ainut hyöty riparista iso kasa rahaa jonka sain sukulaisiltani

• Anonyymi

Säästyin siltä hölmöilyltä ja pappien aivopesulta, kun en mennyt ripariin. Olen nyt keski-iän ylittänyt aikuinen ja ei ole kaduttanut.

Rehellisenä ihmisenä, en pystyisi olemaan pappi.

• Anonyymi

Sain mopoauton kun en mennyt ripariin. Nyt on auto täynnä kavereita. Kimmat on huutaen tulossa kyytiin.

• Anonyymi

""Mitä hyötyä rippikoulusta on?""

EI MITÄÄN

• Anonyymi

Ryvetäänkö riparilla pyhän lehmän paskassa niin kuin uskovaiset tekee Intiassa?

• Anonyymi

Kavereita ja rahaa. Opit myös vähän lisää kristinuskoon liittyvistä asioista.

• Anonyymi

Kristinuskoon liittyy ristiretket, noitavainot ja pakkokäännytykset. Nämä kiinnostaa erityisesti minua.

Miten näitä käytiin läpi?

• Anonyymi

En itse ole kristitty eli en ole käynyt Riparia. Mutta suurin osa on ainakin mennyt rahan takia

• Anonyymi

Kaikki jättää riparin uskovaisina ja ja tunnustavat julkisesti uskovansa jumalaan.

• Anonyymi

Joku haaveilee kirkkohäistä ... Mitä hienoa siinä on?
      Rinsessa häitä voi juhlia ilman kirkkoakin ja ei tarvitse kuunnella papin jumala ja jeesus satuja.

• Anonyymi

Ripari pilasi ainakin minun elämän. Uskon että näin on käynyt monelle muullekin. Moni vaikenee.

• Anonyymi

Onneksi uskistuin riparilla. Ripari sai minut tilaamaan 200kg pyhän lehmän paskaa. Ohjeissa luki että kun siihen lisää välillä vettä, niin se pysyy notkeana.

• Anonyymi

Paskassa rypeminen auttaa minua ihan oikeasti. Tunnen voivani paljon paremmin.

Tästä tulee vielä hitti. Toivon että Intiassa paskaa riittää vientiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      126
      3726
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2423
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2078
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1021
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      939
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      881
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      845
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      830
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      751
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      95
      740
    Aihe