Auttakaa äkkiä!!! Mitä tämä tarkoittaa?

Anonyymi

Eli siis oon 13v tyttö ja mun menkkojen pitäs alkaa tänään mut ei ole oikee näkynyt! Tunsin kyllä tänään että jotain vuosi ja menin äkkiä katsomaan mutta sen sijaan että olisi ollut menkat niin se oli jotain ruskeaa ja todella niukasti sitä vuosi!!😅ja mietin että mitä se on mutta ei tullut mieleen. JOTEN VOISINO JOKU AUTTAA MINUA ÄKKIÄ

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin sinulla on alkanut kuukautiset, onko siitä jo pitempi aika? Kun kuukautiset alkavat niin saattaa olla jonkinlaista heittelyä jos ne eivät vaikka ole tulleet vielä aivan säännöllisiksi.

• Anonyymi

ne alkoivat joskus maalis -huhtikuussa

• Anonyymi

Onko ne ollut siitä asti ihan säännölliset? En usko että on mitään hätää, melkein kannattaa hetken aikaa odottaa ja katsoa. Jos asia vaivaa mieltä niin kannattaa kysyä joltain. Onko teillä koulussa jotain terveydenhoitajaa? Ja kannattaa kavereilta kysellä jos kellään on kuukautisia että onko jollain ollut samanlaista vuotoa. Sulla ei oo kuitenkaan ollut vielä kovin montaa kertaa niin saattaa johtua siitä. En ole tosin mikään alan ammattilainen.

• Anonyymi

Tosiaan ne alkoivat silloin huhtikuussa ja ne on ollu yleensä tosi epäsäännölliset toukokuussa vuotoa oli päivinä 12,13,14,15,16 kesäkuussa vuotoa oli 10,11,12,13,30 päivinä ja taas heinäkuussa 1,2,3,21,22,23 joten aika paljon tuo kyllä aina heittelee🤷🏼‍♀️😂

• Anonyymi

Jos et käytä e-pillereitä, et pysty sanomaan tarkasti, milloin menkat alkavat. Ne saattavat tulla "kellontarkoiksi" vanhemmiten, mutta yleensä alussa ne ovat enemmän tai vähemmän epäsäännölliset. Ja sama uudelleen hedelmällisen iän loppupuolella, eli ennen vaihdevuosia.

Tumma vuoto tarkoittaa hitaasti alkanutta vuotoa. Todennäköistä on, että kun näkyy pientä vuotoa (tummaa tai kirkasta), niin pian alkavat oikeat kuukautisetkin. Eri asia ovat välivuodot, joita joillain on. Silloin esim. kuukautiskierron puolivälissä saattaa olla niukempaa vuotoa ilman varsinaisia kuukautisia.

Kanna kuukautissuojia/pikkuhousunsuojia varmuuden vuoksi aina mukanasi hätätapauksen varalta.

• Anonyymi

kiitos tiedosta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe