Mitäs tänne kuuluu?

Oon uusi täällä:).

35

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää vaan! Täällä luodaan mahtavaa kulttuuria.

      • Kiitos, mullekin kuuluu hyvää!


    • Anonyymi

      Noin kauniille kuuluu aina hyvää!

      • Kiitos vaan!


    • Anonyymi

      Lähde vielä kun voit! Tää palsta on täynnä sekoja!

    • Anonyymi

      No äkkiä se vanhenee tuorekin ikävä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa miestrollilta. Yrittää naista tehdä mustasukkaiseksi.🐽

    • Anonyymi

      Oot tummempi kuin suom. Yleensä..

      • oon ukranalaistaustainen.


      • Anonyymi

        Okei! <3


      • Anonyymi

        Ketäs tulit tänne ikävöimään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs tulit tänne ikävöimään?

        Tulin vain mielenkiinnosta tutustumaan tähän palstaan.


      • Anonyymi

        Aijaa...? Noh, tervetuloa. Asutko Suomessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa...? Noh, tervetuloa. Asutko Suomessa?

        Asun Moskovassa.


      • Anonyymi

        Ahaaaa... Mielenkiintoista. Mitenkäs Moskovassa huristelee?


      • Kirjoittelen täältä Venäjän Karjalasta, pääsen Suomen verkkoon.


      • Anonyymi

        Ai katos joo. Eikös Venäjällä ollut tuo VKontakten joku oma sisäinen verkko? Sieltä tulee googlen hakumoottoriin nykyään Venäjältä kanssa melko paljon asioita, että mitä venäläiset ajattelee. Mukavaa, että asiat paranee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai katos joo. Eikös Venäjällä ollut tuo VKontakten joku oma sisäinen verkko? Sieltä tulee googlen hakumoottoriin nykyään Venäjältä kanssa melko paljon asioita, että mitä venäläiset ajattelee. Mukavaa, että asiat paranee!

        On siellä VK.


      • Anonyymi

        Meinaatko tulla Suomeen vierailemaan? Teidän presidenttinne kävi tänään Helsingissä. Oli tass vähän ruuhkia, kun aina ajelevat saattueissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tulla Suomeen vierailemaan? Teidän presidenttinne kävi tänään Helsingissä. Oli tass vähän ruuhkia, kun aina ajelevat saattueissa.

        Oon minä käynyt Suomessa.


      • Anonyymi

        Okei. Milloin lähdetään treffeille?


      • Kiitos vain, mutta mulla on kaveri. :)


      • Anonyymi

        Aaaaaa... Mutta ei aviomiestä vielä kumminkaan? Kyl tää tästä vielä. ;)


      • Anonyymi

        Jos tykkäät, niin voisit Natasha iskeä semmoisen seksikkään ukrainalaisnaisen vaihteen silmään niillä reissuilla kun käyt Suomessa. Muista flirttailla suomalaisille miehille näkyvästi ja heitä sitä venäläistä pitkää s-kirjainta kuin käärmeen suhina, niin nämä suomalaiset naiset näkisivät minkälainen on porno slaavityttö.

        Suomalaiset naiset on ihan hukassa seksuaalisuutensa kanssa ja ne ovat mustasukkaisia huonolla tavalla.

        Ne tarvii venäläisen naisen mallia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaaaaa... Mutta ei aviomiestä vielä kumminkaan? Kyl tää tästä vielä. ;)

        Kiitos Sinulle! Nyt minun pitää mennä :).


      • Anonyymi

        Ole hyvä! <3


    • Anonyymi

      Ja mites ne Moskovan valot, kuten laulussa..Kutsui lemmenhaaveisiin, Ja meille loisti valot Moskovan
      Aamun tullen sinut kadotin..
      Siis onko maineensa veroisia ?

      • Voi pitää paikkansa, Moskova on metropoli.


    • Anonyymi

      Natasha_ on Risto_. Moido!

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta uudet täällä, kun en tunne vanhojakaan. Olet erehtynyt paikasta, jos luulit tulevasi paikkaan, jossa kaikki tuntee toisensa. Ja miksi käytät kuvaa? Muutkaan ei tee niin. :DDDDD
      Olet joko tyhmä tai trolli...

    • Anonyymi

      Kaikkee se keksii🤔

    • Anonyymi

      Pyydäppä Ristoa kaljalle se varmaan lähtee sun kanssa...........

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä :DDD


    • ihan ok paitti ei oo naisia ollut,,mutta joo muuten ihan ok..:)

    • Anonyymi

      Natasha..Ja Moskovan valot.
      Tämän lähetin unien käsikirjoitustiimille Synopsis-otsikolla.
      Näin meidän kesken.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe