Palstan nyky taso

Anonyymi

Olin n. puolivuotta täysin poissa tältä palstalta kun alkoi olemaan täyttä skeidaa koko ajan.
Nyt kun hetken lueskelin niin totesin että täällä taso on valunut vain entisestään alaspäin. Siis aivan järkyttävää paskaa.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palsta ei ole kirjailijoille tai uteliaille, vaan viisaille.

      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta! !!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Taso on sitä että: Llinux rikkoi koneeni, windows rikkoi koneeni. Linux hajoitti kovalevyn, windows hajoitti kovalevyn. Linux poltti biosin, windows poltti biosin. Linuxin jälkeen näyttö pimeni, windowsin jäjkeen näyttö pimeni jne

      En tiedä mitä näillä haetaan, mutta tallaista tämä on.

      • Anonyymi

        Nappulaliigalaiset vetävät herneitä nenään kun joku uskaltaa arvostella/mollata heidän fanituksensa kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappulaliigalaiset vetävät herneitä nenään kun joku uskaltaa arvostella/mollata heidän fanituksensa kohdetta.

        Silti windows 10 on haitake!

        Ja alkoi näköjään mielivaltainen poistelukin taas!


      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Tämä olisi tutkimuskenttää psykologeille.
      Täällä voisi tutkia ihmisen patoutunutta vihaa.

      Myös kuinka herkästi ihmiset loukkaantuvat.

      Siinä ei sinänsä pahaa,
      Olemme tunteellisia, koska olemme laumaeläimiä.
      Mutta jos paha olo jatkuu loputtomiin, se ei tee hyvää kellekään.

      Vapautukaamme ikuisista koston ajatuksista !

      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta! ?


    • Anonyymi

      Kyllähän tuollainen windows-linux väittely on ihan mukava seurata jos edes jotakuinkin pysytään asiapohjalla. Molemmissa varmasti on vikansa.

      Linuxin puolella on vielä tämä ominaisuus, että jakeluita on useita. Tietysti ubuntu ja mint etupäässä, mutta jokainenhan voi tehdä aivan omansa jos vaan taitoa riittää.. Se on avoin systeemi.

      Windows on kotikoneissa ja toimistoissa ykkönen, mutta oikeastaan muualla sitä ei juuri käytettäkään.

      • Anonyymi

        Windowsia ei voi käyttää kun se vakoilee hurjasti, se on haitake!


      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta!111


    • M-Kar on tässäkin ketjussa tulilinjalla. Nuo ovat henkilöön kohdistuvia perättömiä väitteitä, joten tulen pyytämään niiden poistoa.

      Matti on yksi harvoista palstalle kirjoittavista, jolla on alalta monipuolinen tietämys. Toivomukseni on, että kohdistatte vihakirjoituksenne palstoilla kirjoittaviin anonyymitrolleihin.

      Tiedän mitä kohta alkaa satamaan niskaan. Antaa vaan tulla pässejä pihaan!

      • Anonyymi

        Olehan pullistelematta, samallalailla olet kortesi kekoon kantanut kuin muutkin, käsien pesu ei ole niin helppoa; en minä vaan ne muut.


      • Anonyymi

        Tietämys, on se nähty tiedä mistään mitään ja vielä vähemmän uskoo totuuksia!

        Mutta nimimerkkejä löytyy näköjään kyllä.


      • Anonyymi

        Matin motto: kaikki on käyttäjän vika/vikaa.
        Palsta on kuitenkin Apua aloittelijalle.


      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Et siinä eikä se Matti näköjään mistän mitään tiedä!
        Jos kerran ei tiedä mikä on hybridi kernelkään!


    • Anonyymi

      Luulen että noita ääliöitä ei kuitenkaan ole palstalla kuin kourallinen.

      • Anonyymi

        No nyt niitä on yksi lisää, minunkin viesti poistettiin, enkä ymmärrä syytä siihen. Sen verran korpee tämä moderointi, että käyttäydyn pari päivää niin kuin ääliön pitääkin.


      • Anonyymi

        Joo. nykyinen moderointi outoine poistoineen ei paranna tilannetta.


      • Anonyymi

        Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta!!!-


    • Anonyymi

      Vapusen aikaan palsta oli vielä asiallinen.

      • Anonyymi

        Onhan pasta nytkin asiallinen, tämähän on kehittynyt hurjasti niistä ajoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan pasta nytkin asiallinen, tämähän on kehittynyt hurjasti niistä ajoista.

        vapunen päivystää viellä kännykkäpalstalla, no ei vanhalla nimimerkillään mutta huomaa kyllä inttämisestä ja on kovin herkkänahkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vapunen päivystää viellä kännykkäpalstalla, no ei vanhalla nimimerkillään mutta huomaa kyllä inttämisestä ja on kovin herkkänahkainen.

        Jos Intäminen on vapusen tunnistamisperuste, niin vapunen on joka ikisellä palstalla mukana yhäkkin ja kovasti onkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ylläpitoakaan ei kiinnosta muu kuin Seiskan törröhuulinaisten mainostus.
      Taitaa ylläpitokin koostua niistä samoista törröhuulista.

      • Anonyymi

        Ehottomasti, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehottomasti, kyllä.

        Jaa se kollin kauhakaveri...............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa se kollin kauhakaveri...............

        Ei, kun ehdottomasti EI kaveri, vielä vähemmän kauha joku....


    • Anonyymi

      Huomaaja , Mkar itse trolla ja sitten itse valittaa, Sairasta!

    • Anonyymi

      No no. Onhan tällä palstalla edistystäkin tapahtunut. Enää ei edes MKar väitä ettei sellaista käyttöjärjestelmää ole kun Linux. Hänhän perusteli sitä sillä, että kun sitä ei ole myynnissä tuotenimellä Linux, niin sitä ei ole, unohtaen että Linux-käyttöjärjestelmää on aina voinut hankkia kymmenillä tuotenimillä esim. Ubuntu, Mint, Debian jne. Vähän niinkuin Toyotaa saa Corolla, Yaris, Avensis tuotenimellä.

      • Anonyymi

        Auto sitä ja auto tätä ja tuota kertookin todella hyvin kaiken siitä kulkuneuvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto sitä ja auto tätä ja tuota kertookin todella hyvin kaiken siitä kulkuneuvosta.

        No mikä vika se Tyotassa on? Sillä se Tanakkin kaasuttelee voitosta voittoon. Kukaan ei edes mietikään, että auto on Yaris, ja MKar kaasuttelee Linux-tallissa Ubuntulla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä vika se Tyotassa on? Sillä se Tanakkin kaasuttelee voitosta voittoon. Kukaan ei edes mietikään, että auto on Yaris, ja MKar kaasuttelee Linux-tallissa Ubuntulla. :)

        Onnii pojulla lukutaito hukassa tai Hajsiko Tojotasi fanitus päällä.
        Auto on yleisnimi jos et satau tietämään.
        Typerää verrata Toyotan eri malleja kaikkiin Linuxeihin joita on useita erilaisia. mutta ymmärtäähän sen kun tietoa ei ole ( olen kuullut että on Debian ja siihen pohjautuva Ubuntu jne) eikä sitä taida osata edes hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnii pojulla lukutaito hukassa tai Hajsiko Tojotasi fanitus päällä.
        Auto on yleisnimi jos et satau tietämään.
        Typerää verrata Toyotan eri malleja kaikkiin Linuxeihin joita on useita erilaisia. mutta ymmärtäähän sen kun tietoa ei ole ( olen kuullut että on Debian ja siihen pohjautuva Ubuntu jne) eikä sitä taida osata edes hakea.

        Juu auto on yleisnimi siinä kun käyttöjärjestelmäkin. Ja autoja on monta merkkiä ja niin on käyttöjärjestelmiäkin, Toyota on automerkki ja Linux käyttöjärjestelmämerkki. Yaris taas kertoo, mistä Toyota mallista on kyse, ja Ubuntu mistä Linux -käyttöjärjestelmä jakelusta on kyse. Auttoiko tämä savotypotissipoikaa edes vähän kuusalle. Taikka ajattele vaikka niitä lehmiäsi siinä pellolla. Oikeastaan ne ovat kaikki nautoja, niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu auto on yleisnimi siinä kun käyttöjärjestelmäkin. Ja autoja on monta merkkiä ja niin on käyttöjärjestelmiäkin, Toyota on automerkki ja Linux käyttöjärjestelmämerkki. Yaris taas kertoo, mistä Toyota mallista on kyse, ja Ubuntu mistä Linux -käyttöjärjestelmä jakelusta on kyse. Auttoiko tämä savotypotissipoikaa edes vähän kuusalle. Taikka ajattele vaikka niitä lehmiäsi siinä pellolla. Oikeastaan ne ovat kaikki nautoja, niin kuin sinäkin.

        Pikkupaskiainen aloitti taas nimittelyn.

        Mersu on auto eikä Arch Linuxilla ei ole mitään tekemistä Toyotan eikä Ubuntun kanssa.
        Voisin jatkaa tuota listaa pitkäänkin mutta koska Toyotafunnyboy näkee punaista jos kirjoitellaan asioista mistä hän ei ymmärrä hölkäsen pöläystä niin olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupaskiainen aloitti taas nimittelyn.

        Mersu on auto eikä Arch Linuxilla ei ole mitään tekemistä Toyotan eikä Ubuntun kanssa.
        Voisin jatkaa tuota listaa pitkäänkin mutta koska Toyotafunnyboy näkee punaista jos kirjoitellaan asioista mistä hän ei ymmärrä hölkäsen pöläystä niin olkoon.

        Paitsi että sen, lukutaidottoman tietämättömän pojittelu, solvailun aloitit ihan itse, minkä tietysti autuaasti unohdit. Vertaukset taas teki tunnetuksi muuan Nasaretilainen puuseppä reilut parituhatta vuotta sitten. Niitäkään ei kaikki vielä ymmärrä. Sinun ymmärrykselläsi ei ehkä kannata isoa kirjaa edes avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että sen, lukutaidottoman tietämättömän pojittelu, solvailun aloitit ihan itse, minkä tietysti autuaasti unohdit. Vertaukset taas teki tunnetuksi muuan Nasaretilainen puuseppä reilut parituhatta vuotta sitten. Niitäkään ei kaikki vielä ymmärrä. Sinun ymmärrykselläsi ei ehkä kannata isoa kirjaa edes avata.

        Mäntti. Voi voi voi oijjoi. M-Untamo, ja valheet ja osaamattomuus.

        T: L. Kauha. & V. Ajakki.


      • Anonyymi

        Ei ole linux-käyttöjärjestelmää. Kerro minulle mistä se ladataan. Voisin kokeilla. Ubuntu yms on kyllä ladattavissa.


    • Anonyymi

      "Olin n. puolivuotta täysin poissa tältä palstalta kun alkoi olemaan täyttä skeidaa koko ajan."

      Olen täysin varma ettet ole ollut puolta tuntia pitempään poissa koskaan. Öitä myöten istut ja torkut palstaa päivystämässä.

    • Anonyymi

      Jostain syystä linuks sairastuttaa ihmisen ja nyt taas päässyt käymään näin. Vain yksi linukshihhuli on saanut aloittajan mainitseman ongelman aikaan.

      • Anonyymi

        Näkyipä esittäytyvän yksi Windowsinkin sairastuttama luulotautinen.


    • Anonyymi

      Käyttämällä ublock - mainossuodattimeen sopivia asetuksia voi palstojen tilannetta hieman parantaa. Valitettavasti tuo suodatuksen käyttöönotto omalla koneella on aiemminkin ollut lopun ajan merkki foorumille. Tämän kuvion olen käynyt läpi useampaan kertaan eri paikoissa.

      Kun suodattimet viriteltyään huomaa että suodatuksen jälkeenkään ei ole mitään fiksua luettavaa tarjolla niin ajan kuluessa järki palautuu ja alkaa käyttää aikaansa johonkin hyödyllisempään kuin täällä roikkumiseen.

      • Anonyymi

        Olen miettinyt aivan samaa, koska eilenkin Keskustelu24 -> Tiede ja teknologia -> Tietotekniikka kategoriassa ei jäänyt suodatuksen jälkeen yhtään luettavaa ketjua eikä sivulla kaksi ollut kuin pari. Mitä vanhempiin mentiin sitä enemmän suotimen läpäisseitä ketjuja jäi listaan.

        No tänään kuitenkin noita on jo toista kymmentä. Katselin jo hätäpäissäni muita kategorioita, mutta kun niissä tuo aihealueet ei millään tavalla tuntuneet houkuttelevilta, niin annoin periksi ja yritin keksiä jotain muuta yhtä tärkeää tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt aivan samaa, koska eilenkin Keskustelu24 -> Tiede ja teknologia -> Tietotekniikka kategoriassa ei jäänyt suodatuksen jälkeen yhtään luettavaa ketjua eikä sivulla kaksi ollut kuin pari. Mitä vanhempiin mentiin sitä enemmän suotimen läpäisseitä ketjuja jäi listaan.

        No tänään kuitenkin noita on jo toista kymmentä. Katselin jo hätäpäissäni muita kategorioita, mutta kun niissä tuo aihealueet ei millään tavalla tuntuneet houkuttelevilta, niin annoin periksi ja yritin keksiä jotain muuta yhtä tärkeää tekemistä.

        Mulla suodatukseen lähtee jokainen sodat - ja ilmastonmuutos- ryhmiin kuuluva viesti ja harkitsen myös "apua aloittelijalle" ryhmän suodatusta pois kun sekin on muuttunut trollipellepesäksi.

        Sen lisäksi poistoon menee jokainen viesti, jonka otsikossa tai yhteenvedossa esiintyy joku sanoista "vakoilu", "linuks".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla suodatukseen lähtee jokainen sodat - ja ilmastonmuutos- ryhmiin kuuluva viesti ja harkitsen myös "apua aloittelijalle" ryhmän suodatusta pois kun sekin on muuttunut trollipellepesäksi.

        Sen lisäksi poistoon menee jokainen viesti, jonka otsikossa tai yhteenvedossa esiintyy joku sanoista "vakoilu", "linuks".

        Ketä kiinostaa sin ongelmas,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinostaa sin ongelmas,

        Ei se ole ongelma vaan ongelman ratkaisu että laittaa tämän palstan viestit suotimella pois näkyvistä. Saatte jatkaa häiriköintiä keskenänne kun ei trolleille sodat palsta riittänyt.

        Nämä suotimet lisättynä uBlockkiin pistävät ylemmillä tasoilla pois näkyvistä viestit, joita on kirjoitettu palstoille Sodat, Ilmastonmuutos ja Apua aloittelijalle:

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Sodat))

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Ilmastonmuutos))

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Sodat))

        Palstojen viestit näkyvät edelleen kun menee kyseisille palstoille katsomaan mutta Tietotekniikka sekä Tiede ja teknologia - kategorioiden yhteenvedossa kyseisten palstojen viestejä ei enää näy. Poissa silmistä, poissa mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ongelma vaan ongelman ratkaisu että laittaa tämän palstan viestit suotimella pois näkyvistä. Saatte jatkaa häiriköintiä keskenänne kun ei trolleille sodat palsta riittänyt.

        Nämä suotimet lisättynä uBlockkiin pistävät ylemmillä tasoilla pois näkyvistä viestit, joita on kirjoitettu palstoille Sodat, Ilmastonmuutos ja Apua aloittelijalle:

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Sodat))

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Ilmastonmuutos))

        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Sodat))

        Palstojen viestit näkyvät edelleen kun menee kyseisille palstoille katsomaan mutta Tietotekniikka sekä Tiede ja teknologia - kategorioiden yhteenvedossa kyseisten palstojen viestejä ei enää näy. Poissa silmistä, poissa mielestä.

        Tuossa alemmassa piti siis olla


        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Apua aloittelijoille))

        Sama temppu toimii ihan minkä tahansa ryhmän kohdalla. Ryhmän nimi sulkujen sisälle niin sen viestit eivät enää näy ylemmällä tasolla. Suodin ei ole minun pähkäilemäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa alemmassa piti siis olla


        keskustelu.suomi24.fi##li.thread-list-item.thread-list-item-small:has( a.thread-list-item-container > div.thread-list-item-breadcrumb.text-secondary.text-overflow.text-bold-2.smaller:has-text(Apua aloittelijoille))

        Sama temppu toimii ihan minkä tahansa ryhmän kohdalla. Ryhmän nimi sulkujen sisälle niin sen viestit eivät enää näy ylemmällä tasolla. Suodin ei ole minun pähkäilemäni.

        Ei voi olla näin vaikeaa. Suluissa pitää siis olla (Apua aloittelijalle) eikä "aloittelijoille"

        Jos suotimessa on edes yhden merkin virhe niin se ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla näin vaikeaa. Suluissa pitää siis olla (Apua aloittelijalle) eikä "aloittelijoille"

        Jos suotimessa on edes yhden merkin virhe niin se ei toimi.

        Edellä esitetty on siis uBlock - mainostenpoistolisäosaa varten kirjoitettu suodatin, jolla saa Tekniikka ja tiede - kategorian etusivulta pois kaikki palstan "Apua aloittelijalle" viestit. Samalla tavoin saa suodatettua pois myös kategorioiden "Sodat" ja "Ilmastonmuutos" viestit, jolloin näiden palstojen pöhinä jää pois näkyvistä..

        Kun suotimet ovat päällä niin kyseisten palstojen kaikki viestit saa edelleen näkyviin menemällä palstoille.


    • Anonyymi

      Kommenttisi todistaa evoluution valheeksi.

      Jos evoluutio väittää ihmisen kehittyvän ja silti ihmiset tulevat tyhmimmiksi, niin evoluutio on valhetta!

      K-palsta on ollut roskaa niin kauna kuin olen ollut täällä! 99 % keskusteluista voisi heittää suoraan bittien kaatopaikalle bitcoinien seuraksi.

      • Anonyymi

        "Jos evoluutio väittää ihmisen kehittyvän ja silti ihmiset tulevat tyhmimmiksi, niin evoluutio on valhetta!"

        Evoluutio tarkoittaa muutosta. Muutoksen suuntaa ei ole ennalta määrätty. Jos tyhmempi pärjää ja lisääntyy tehokkaammin kuin fiksu niin silloin luonnonvalinta suosii tyhmyyttä. Tällä hetkellä ja jo pidemmän aikaa on palsta suosinut typeryyttä.

        Kun palstalla on tehty vaikeaksi asioiden perusteleminen tarkistettavissa olevalla tiedolla mutta samalla tehty helpoksi keskustelun pilaaminen viestejä poistattamalla ja trollaamalla niin lopputulos oli varsin selvä jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos evoluutio väittää ihmisen kehittyvän ja silti ihmiset tulevat tyhmimmiksi, niin evoluutio on valhetta!"

        Evoluutio tarkoittaa muutosta. Muutoksen suuntaa ei ole ennalta määrätty. Jos tyhmempi pärjää ja lisääntyy tehokkaammin kuin fiksu niin silloin luonnonvalinta suosii tyhmyyttä. Tällä hetkellä ja jo pidemmän aikaa on palsta suosinut typeryyttä.

        Kun palstalla on tehty vaikeaksi asioiden perusteleminen tarkistettavissa olevalla tiedolla mutta samalla tehty helpoksi keskustelun pilaaminen viestejä poistattamalla ja trollaamalla niin lopputulos oli varsin selvä jo kauan sitten.

        Ainakaan Intialais kakaroiden kehittämää windows 10:ntä ei saada koskaan toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan Intialais kakaroiden kehittämää windows 10:ntä ei saada koskaan toimimaan.

        Eikä sanonko kenen tekemää tekelettä, no kai se köyihille kelpaa joita tällä palstalla tuntuu riittävän kun kaikesta maksullisesta pitää napista.
        Mutta me paremmin toimeen tulevat kyllä mennään Windows kympilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sanonko kenen tekemää tekelettä, no kai se köyihille kelpaa joita tällä palstalla tuntuu riittävän kun kaikesta maksullisesta pitää napista.
        Mutta me paremmin toimeen tulevat kyllä mennään Windows kympilla.

        Joidenkin tapana on rutista myös muista vaikkeivat tunnu tietävän niistä mitään eli laskevat luikuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin tapana on rutista myös muista vaikkeivat tunnu tietävän niistä mitään eli laskevat luikuria.

        Ihan kuin windows 10.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin windows 10.......

        eli täyttä sontaa!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Pääsi?


      • Anonyymi

        heh heh. Ainakaan Intian kakaroiden kehittämää windows 10:ntä ei saada koskaan toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan Intialais kakaroiden kehittämää windows 10:ntä ei saada koskaan toimimaan.

        Kieltämättä paska käyttöjärjestelmä. Tulee Windows 8:n käyttäjille valintanana ja lopulta asennetaan väkisin. Silti parempi kuin Win 8. Toisaalta Windowsit on nyt sellaisia roskajärjestelmiä, mutta tuntuu tulevan niin joka koneessa valmiina nykyään ja kouluissakin opetetaan käyttämään sitä.

        Windowsin evoluuution suunta on roskis. Ja ne käynnistysäänetkin ... jumakauta mitä turhuutta. Sama kuin kännyköissä . eikö käyttäjä muuten tiedä onko laite mennyt päälle vai ei?


      • Anonyymi

        Uli-uli-uli-uli uhhuh huh!


    • Anonyymi

      JUU MINÄKIN OLEN PALJO LUKENU HMM......... VIINAN HAITOISTA JOTEN PÄÄTIN LOPETTAA LUKEMISEN.

    • Anonyymi

      Kokeilin juuri katsoa Tietotekniikka - kategoriaa. Siellä kaikista keskusteluista suodatuksen jälkeen näkyville jäi vain 6 ketjua. Otin suotimilla pois sodat - palstan pöhinät, tämän apua aloittelijalle - palstan trollaukset ja pornospämmin.

      Kuudesta näkyviin jääneestä ketjusta kaksi oli täynnä trollausta ja vailla mitään asiakeskustelua. Kun 20 ketjusta luettavaksi jää 4 ketjua niin tilanne on huono.

      Tässä vaiheessa asiakirjoittajat ovat jo aikaa sitten kaikonneet ja palstalla roikkuvat vain trollit ja masokistit. Jokainen tänne erehtyvä uusi kirjoittaja saa naamalleen ryöpyn sitä itseään ja poistuu paikalta trollien jäädessä heittelemään pökäleitä ja lääppimään niitä seiniin.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe