Pitää käydä ennustajalta kysymässä

Anonyymi

Onnistuisko tänään windowsin asennus ilman siinistä ruutua!

19 kommenttia

Vastaukset

• Ei kannata asentaa ollenkaan. W10 on pahan luokan HAITAKE!

• Mene, äläkä pidä kiirettä takaisin tulon kanssa.

• En sitten menekkään.

• mulla on molemmat windows ja ubunty! ihan kummasta tykkää! ei tarvi silti dissata! windowssissa on hyvempi ajuri tuki näytönohjaimille ja ubuntyssä vaikeampi asentaa

• Eihä Ubuntussa mitään ajureita ole!

Ajuri on osa hybridi kerneliä jollainen on windowsissa!

• Anonyymi kirjoitti:

Eihä Ubuntussa mitään ajureita ole!

Ei se ole mikään hyppyri kenneli, Ubuntussa ei ole yleensäkkään mitään, eikä sillä myöskään mitään tee. Pistä se romusi roskiin, ettei avosi mätäne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mikään hyppyri kenneli, Ubuntussa ei ole yleensäkkään mitään, eikä sillä myöskään mitään tee. Pistä se romusi roskiin, ettei avosi mätäne.

Taas on trolli tietämätön, käyppäs katsomassa vaihka wikipedisasta.

Kuin vitun tyhmiä nää täällä on?

• Anonyymi kirjoitti:

Taas on trolli tietämätön, käyppäs katsomassa vaihka wikipedisasta.

Kuin vitun tyhmiä nää täällä on?

Kyllä minä wikit tiedän, itse olen ne kirjoittanut ja siksi uskallan sanoakin että köyhällä ei ole varaa ubuntua asennella, koska SEr-maksu on kuusinkertainen ubuntun sisältäviltä laitteilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä wikit tiedän, itse olen ne kirjoittanut ja siksi uskallan sanoakin että köyhällä ei ole varaa ubuntua asennella, koska SEr-maksu on kuusinkertainen ubuntun sisältäviltä laitteilta.

Siitä syystä täälläkin joutuu lekemaan vähän väliä kuinka kelan päivärahoilla elävällä on ubuntun koneita komerot täynnä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tollaista tietämyytä patajäktä itse kehu oli. Kyllä on onneton tietömys trollilla!

Ei kyllä vaiuta täysillä käyvän muutenkaan! Mkar kela mandraa...

• Anonyymi kirjoitti:

Eihä Ubuntussa mitään ajureita ole!

ubuntyssä on niinsanottu default ajuri joka nyt ei sovi kaikkeen pelaamiseen. kannattaa poistaa se ja asentaa näytönohjaimelle sopiva ajuri nvidia tai amd sivulta. ite en oo jaksanu tätä säätörumbaa vielä alottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

ubuntyssä on niinsanottu default ajuri joka nyt ei sovi kaikkeen pelaamiseen. kannattaa poistaa se ja asentaa näytönohjaimelle sopiva ajuri nvidia tai amd sivulta. ite en oo jaksanu tätä säätörumbaa vielä alottaa.

Tollainen tietämättömyys trollilla! Ei hyvää päivää!
      Joko se valehtelee tai sitten se on ihan pihalla!
      Eikä tiedä Ubuntusta yhtään mitään!

• Iskitkö pääsi pahasti johonkin, kun Windowsia asensit, eihän se mikään käyttöjärjestelmä ole.

• Santaklausia, selvä kopio minun viestistä, keksi omasi, ja kannattaa muistaa Ubuntussa ei tee mitään, pistä se romusi roskiin, ettei avosi mätäne.

• Anonyymi kirjoitti:

Santaklausia, selvä kopio minun viestistä, keksi omasi, ja kannattaa muistaa Ubuntussa ei tee mitään, pistä se romusi roskiin, ettei avosi mätäne.

Ubuntullahan juuri tekee, mutta windowsilla ei tee mitään ja silti on vakoiltuna!

• Anonyymi kirjoitti:

Ubuntullahan juuri tekee, mutta windowsilla ei tee mitään ja silti on vakoiltuna!

Olet taas tapasi mukaan ymmärtänyt asiat väärin, totuus on:
      Windowsillahan juuri tekee, mutta Ubuntullaa ei tee mitään ja silti on telemetriaa keräävä, vakoiluahan se on jos mikä!

• Anonyymi kirjoitti:

Olet taas tapasi mukaan ymmärtänyt asiat väärin, totuus on:
      Windowsillahan juuri tekee, mutta Ubuntullaa ei tee mitään ja silti on telemetriaa keräävä, vakoiluahan se on jos mikä!

Sulla se tapasi mukaan on taas vaheellinen totuus. Ubuntu toimii, windows ei! ja vain windows vakoilee kaiken!

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla se tapasi mukaan on taas vaheellinen totuus. Ubuntu toimii, windows ei! ja vain windows vakoilee kaiken!

Miksi sinun on niin vaikea käsittää se että asiat on juuri päin vastoin kun kuvittelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinun on niin vaikea käsittää se että asiat on juuri päin vastoin kun kuvittelet.

Mytömaanille valhe on totuus näköjään!
      Siksi sinun on niin vaikea käsittää se että asiat on juuri päin vastoin kun kuvittelet.

Ubuntu toimii, w10 ei toimi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.