Pitkäaikaispysäköinti Tallinnassa

Jazz

Mihin kannattaa laittaa auto pitkäaikaispysäköintiin (max 1 kk) Tallinnan keskustassa?

14

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

      Kiinnostaisi tietää miksi ihmeessä tarvitset noin pitkän pysäköimisajan?

    • Muamo

      Itse veisin auton tuttavani omakotitalon aidattuun pihaan pientä maksua vastaan tai yrittäisin vuokrata asunnonvälittäjän kautta autotallin, en tosin tiedä vuokraako joku kuukaudeksi...
      Tässä eräs linkki vuokrattavista talleista Tallinnassa:
      http://www.city24.ee/client/city24client?rnd=297472

      • Muamo

        joten tässäpä "pikaohjetta" hakemisen tueksi:
        Mene kohtaan "Kiirotsing". Objekt on tässä tapauksessa "garaazh". Maakond on Harjumaa. Tehingu liik: Üürile anda. Linn: Tallinn. Klikkaa painiketta "Otsi". Ja saat tulokseksi tarjolla olevat tallit.


    • da!

      keskustassa jättäisin auton todennäköisesti tartu mnt:n alkuun vanhan turist-valuuttakaupan (ikkunaton rakennus punaisesta tiiliskivestä)vieressä olevalle parkkipaikalle. vieressä on myös ratikkapysäkki, josta pääsee vaivatta jatkamaan matkaa ilman taksia.

      n. 500m viru-keskuksesta ja n. 200m stockan pääovelta.

      tietysti voi kysyä myös keskustan parkkihallien (rävala ja city-parkki) kuukausitaksoja.

      • Karmea röyhtäisijä

        Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?


      • Jazz
        Karmea röyhtäisijä kirjoitti:

        Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.


      • Muamo
        Jazz kirjoitti:

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.

        ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?


      • da!
        Muamo kirjoitti:

        ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?

        sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.

        tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla.


      • da!
        da! kirjoitti:

        sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.

        tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla.

        olen myös pysäköinyt ilmaiseksi pitkähköjä aikoja niin satamassa kuin lentokentällä. satamassa d-terminaalin lähellä tullirakennuksen vieressä ja lentokentällä kaupunginpuoleisessa päässä n. 250m saapuvien lentojen ovesta.

        tietysti pitää ottaa huomioon, että autossani on hälytin ja se on ei-kiinnostavaa merkkiä. oikeanlainen rekisterikilpi auttaa myös asiaa.


      • Halpalinn
        Jazz kirjoitti:

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.

        1500 minusta ei ole paha hinta ?


    • Jerkku

      Vie autosi huoltoon merkkiliikkeeseen ja sano ettei kiirettä,haet sen seuraavalla reissulla.
      Autoliikkeillä aidatut parkit.

    • Jazz

      Kiitokset kommenteista. Kävin itse vielä katsomassa Europark -nimistä maanalaista parkkipaikkaa RadissonSAS:n vieressä. Näytti asialliselta, tosin pitkäaikaispysäköinnin hintoja en löytänyt mistään. Nekin tietysti saa selville soittamalla.

    • stroomi hotellin läheisellä paikalla 250eek kuu, autot vissiin 400. yöllä lukittu (02.00-05.00) paikka, mies ja koira ulkona öisin. se ei kyl oo keskustassa, mut onx sil nii välii. ja varmaan paljon muitakin saman hintaisia löytyy.

    • Surf&Park

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe