Mihin kannattaa laittaa auto pitkäaikaispysäköintiin (max 1 kk) Tallinnan keskustassa?
Pitkäaikaispysäköinti Tallinnassa
14
960
Vastaukset
- Utelias
Kiinnostaisi tietää miksi ihmeessä tarvitset noin pitkän pysäköimisajan?
- Muamo
Itse veisin auton tuttavani omakotitalon aidattuun pihaan pientä maksua vastaan tai yrittäisin vuokrata asunnonvälittäjän kautta autotallin, en tosin tiedä vuokraako joku kuukaudeksi...
Tässä eräs linkki vuokrattavista talleista Tallinnassa:
http://www.city24.ee/client/city24client?rnd=297472- Muamo
joten tässäpä "pikaohjetta" hakemisen tueksi:
Mene kohtaan "Kiirotsing". Objekt on tässä tapauksessa "garaazh". Maakond on Harjumaa. Tehingu liik: Üürile anda. Linn: Tallinn. Klikkaa painiketta "Otsi". Ja saat tulokseksi tarjolla olevat tallit.
- da!
keskustassa jättäisin auton todennäköisesti tartu mnt:n alkuun vanhan turist-valuuttakaupan (ikkunaton rakennus punaisesta tiiliskivestä)vieressä olevalle parkkipaikalle. vieressä on myös ratikkapysäkki, josta pääsee vaivatta jatkamaan matkaa ilman taksia.
n. 500m viru-keskuksesta ja n. 200m stockan pääovelta.
tietysti voi kysyä myös keskustan parkkihallien (rävala ja city-parkki) kuukausitaksoja.- Karmea röyhtäisijä
Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?
- Jazz
Karmea röyhtäisijä kirjoitti:
Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?
En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.
Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis. - Muamo
Jazz kirjoitti:
En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.
Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?
- da!
Muamo kirjoitti:
ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?
sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.
tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla. - da!
da! kirjoitti:
sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.
tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla.olen myös pysäköinyt ilmaiseksi pitkähköjä aikoja niin satamassa kuin lentokentällä. satamassa d-terminaalin lähellä tullirakennuksen vieressä ja lentokentällä kaupunginpuoleisessa päässä n. 250m saapuvien lentojen ovesta.
tietysti pitää ottaa huomioon, että autossani on hälytin ja se on ei-kiinnostavaa merkkiä. oikeanlainen rekisterikilpi auttaa myös asiaa. - Halpalinn
Jazz kirjoitti:
Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.1500 minusta ei ole paha hinta ?
- Jerkku
Vie autosi huoltoon merkkiliikkeeseen ja sano ettei kiirettä,haet sen seuraavalla reissulla.
Autoliikkeillä aidatut parkit. - Jazz
Kiitokset kommenteista. Kävin itse vielä katsomassa Europark -nimistä maanalaista parkkipaikkaa RadissonSAS:n vieressä. Näytti asialliselta, tosin pitkäaikaispysäköinnin hintoja en löytänyt mistään. Nekin tietysti saa selville soittamalla.
stroomi hotellin läheisellä paikalla 250eek kuu, autot vissiin 400. yöllä lukittu (02.00-05.00) paikka, mies ja koira ulkona öisin. se ei kyl oo keskustassa, mut onx sil nii välii. ja varmaan paljon muitakin saman hintaisia löytyy.
- Surf&Park
http://www.europark.ee/default.aspx?pageurl=narvaroadpricelist
Mere Alley 6 Price List
.. eli sopimuksella 300 EEK / kk ???
Toi ois kyllä halpa... mutta en tiedä siitä sen enenpää. Kunhan surffasin europark.ee:n sivuilla....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784