Pitkäaikaispysäköinti Tallinnassa

Jazz

Mihin kannattaa laittaa auto pitkäaikaispysäköintiin (max 1 kk) Tallinnan keskustassa?

14

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

      Kiinnostaisi tietää miksi ihmeessä tarvitset noin pitkän pysäköimisajan?

    • Muamo

      Itse veisin auton tuttavani omakotitalon aidattuun pihaan pientä maksua vastaan tai yrittäisin vuokrata asunnonvälittäjän kautta autotallin, en tosin tiedä vuokraako joku kuukaudeksi...
      Tässä eräs linkki vuokrattavista talleista Tallinnassa:
      http://www.city24.ee/client/city24client?rnd=297472

      • Muamo

        joten tässäpä "pikaohjetta" hakemisen tueksi:
        Mene kohtaan "Kiirotsing". Objekt on tässä tapauksessa "garaazh". Maakond on Harjumaa. Tehingu liik: Üürile anda. Linn: Tallinn. Klikkaa painiketta "Otsi". Ja saat tulokseksi tarjolla olevat tallit.


    • da!

      keskustassa jättäisin auton todennäköisesti tartu mnt:n alkuun vanhan turist-valuuttakaupan (ikkunaton rakennus punaisesta tiiliskivestä)vieressä olevalle parkkipaikalle. vieressä on myös ratikkapysäkki, josta pääsee vaivatta jatkamaan matkaa ilman taksia.

      n. 500m viru-keskuksesta ja n. 200m stockan pääovelta.

      tietysti voi kysyä myös keskustan parkkihallien (rävala ja city-parkki) kuukausitaksoja.

      • Karmea röyhtäisijä

        Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?


      • Jazz
        Karmea röyhtäisijä kirjoitti:

        Oletko itse vartioimassa autoasi kuukauden Tallinnassa?

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.


      • Muamo
        Jazz kirjoitti:

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.

        ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?


      • da!
        Muamo kirjoitti:

        ei ole vartioitu, vaikka Falck sitä muistaakseni hoitaakin. Lienevätkö Da:n ehdottamat vartioituja?

        sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.

        tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla.


      • da!
        da! kirjoitti:

        sillä tartu mnt:n pysäköintialueella on puomi ja koppi, jossa tietääkseni istuu koko ajan joku. virolaiseen tapaan kuitenkin kuuluu, että yleensä, jos "vartioidulla" parkkialueella autolle jotain tapahtuu, niin pysäköintifirma ei vastaa tai ei ainakaan halua vastata.

        tuli vielä mieleen, keskustassa on vielä yksi parkkipaikka, jossa on kaikkina vuorokaudenaikoina vartija ja myös liikettä: se on se "wimbledonin" vieressä oleva parkkipaikka, johon hinataan väärinpysäköidyt autot. sijaitsee 200m vabaduse väljakust tõnismäen suuntaan oikealla.

        olen myös pysäköinyt ilmaiseksi pitkähköjä aikoja niin satamassa kuin lentokentällä. satamassa d-terminaalin lähellä tullirakennuksen vieressä ja lentokentällä kaupunginpuoleisessa päässä n. 250m saapuvien lentojen ovesta.

        tietysti pitää ottaa huomioon, että autossani on hälytin ja se on ei-kiinnostavaa merkkiä. oikeanlainen rekisterikilpi auttaa myös asiaa.


      • Halpalinn
        Jazz kirjoitti:

        En valitettavasti, sen takia etsinkin luotettavaa (=vartioitua) pysäköintipaikkaa.

        Sen tiedän, että Viru -keskuksesta saa paikan kuukaudeksi 1500 kroonilla, mutta se on vähän kallis.

        1500 minusta ei ole paha hinta ?


    • Jerkku

      Vie autosi huoltoon merkkiliikkeeseen ja sano ettei kiirettä,haet sen seuraavalla reissulla.
      Autoliikkeillä aidatut parkit.

    • Jazz

      Kiitokset kommenteista. Kävin itse vielä katsomassa Europark -nimistä maanalaista parkkipaikkaa RadissonSAS:n vieressä. Näytti asialliselta, tosin pitkäaikaispysäköinnin hintoja en löytänyt mistään. Nekin tietysti saa selville soittamalla.

    • stroomi hotellin läheisellä paikalla 250eek kuu, autot vissiin 400. yöllä lukittu (02.00-05.00) paikka, mies ja koira ulkona öisin. se ei kyl oo keskustassa, mut onx sil nii välii. ja varmaan paljon muitakin saman hintaisia löytyy.

    • Surf&Park

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe