Mikä on kestävä ja hyvä mekanismisohva? Onko Sotkan Robin-mekanismisohvasta kokemuksia?
Paras mekanismisohva?
2
2188
Vastaukset
- Anonyymi
Aika samalta tuo Robin näyttää kuin sohva, minkä hommasin reilu 10 vuotta sitten.
Omassa sohvassani tosin päällyste oli mikrokuitukangasta. Hyvä ratkaisu, ao. sohvaa tuli käytettyä säälittä (porsastelin ruoan kanssa ym.), mutta lika ei siihen silti kiinni ottanut. Tosin vuosien mittaan vaalea kangas otti itseensä hieman väriä tummista farkuista.
Reunapaikkojen istuinmukavuus hyvä, mutta keskimmäinen paikka (minkä selkänojan saa taitettua pöydäksi) kuin kirkon penkissä istuisi.
9 vuoden käytön jälkeen toisen selkänojan kallistusmekanismi lakkasi toimimasta, koska käsinojaan sijoitetun "liipaisimen" vaijeri katkesi. Jostain veemäisemmästä paikasta. En ryhtynyt korjaamista tutkimaan, kun muutenkin oli vaihto jo ajatuksissa ollut (lievästi nuhjaantunut ulkonäkö se keskipaikkaongelma), joten kierrätykseen lähti.
Yllättävän hyvä kesto loppujen lopuksi. On tullut nähtyä, miten kalliimmatkin sohvat saattavat lätsähtää muutamassa vuodessa (nahka kiillottuu/vaihtaa väriä, pehmusteet painuvat pysyvästi lyttyyn jne.) - Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. Kertomasi perusteella voisin harkita Sotkan sohvaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827