Skoda RS octavia VS Vesta sport lada

Anonyymi

https://www.lada.ru/en/cars/vesta/sport/about.html Mitä mieltä näistä. Mietin uuden auton hankkimista ja octavia RS sekä vesta sport kiinostaa. Vesta sport on ilmeisen kova peli ja puhutaan että oikeen imeytyy tiehen tuottaen mahtavan karjunnan konepellin alta. Kumman sinä valitsisit?

34

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehottaisin ottamaan iltalääkkeet ja kiireesti kone kiinni ja nukkumaan.

    • Anonyymi

      Ois tuo vesta komeempi,muuten en tiedä.
      No ocua moittivat uudessa TM testissä pompottavaksi varsinkin ääritilanteissa.
      Etu ja takapää käyttäytyy erilailla ja pitää vissiin puhua venäjää sille puhetunnistukselle.

      Vaikia valinta.

    • Anonyymi

      Kovasti on Ladan kehitykseen satsattu. Mieluummin Lada kuin Skoda. Huolto vain on ongelma. Entisillä Lada kuskeille on nykyään Skodat. Saattaisivat palata Lataan jos olisi jälleenmyyjäverkosto.

    • Anonyymi

      Jaahas, taas Toyotajörhön omaa kivaa.
      Löytyy siis Venäjälläkin aito joka pesee uuden Corollan, kuten teki myös Octavia.

      • Anonyymi

        Suuri on Venäjällä Skoda tehdas. Venäjän eniten ulkomaille viety auto on Skoda. Fakta homma.


    • Anonyymi

      Minun mielipiteelläni ei ole tällä palstalla sijaa, joten vastaan kuten täällä on opetettu: Tietysti Lada, onhan se paljon Skodaa edellä kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Valitset fantasioissasi tietysti sen, johon sinulla ei ole rahaa.

    • Anonyymi

      Vesta Sportin länsimainen suorituskyky jättää kaikki itäauto Skodat katselemaan takavaloja valoissa. 9,6 sekkaa 0- 100 kmh. Siinä vasta tykki!

      • Anonyymi

        Joo ja maltillisella virityksellä menee seiskaan / 100 km/h


    • Anonyymi

      Skoda on niin vanhanaikainen: peltivanteet, piiska-antenni, meltorautainen konepellin keppi, veivi nokalla, kapea raideväli, jne, jne...

      Lada on täysin moderni länsiauto!

    • Goooool

      Lada lujaa laatua. Samaa ei voi vieläkään sanoa skoodasta.

    • Anonyymi

      Vesta on kovin nykyaikaisen näköinen toisin kun skootasämpylä.

      • Anonyymi

        Ei varmasti Vesta huojahtele, kuten pitkänomainen Skoda-sämpyläkajakki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti Vesta huojahtele, kuten pitkänomainen Skoda-sämpyläkajakki!

        Itse asiassa skodan huojahtelua, ja vasemmalle päin vetelemistä ei ole missään muussa automerkissä, siksi sen ajo-ominaisuudet ovatkin varsin kamalat.


    • Anonyymi

      Vaikka en Ladoista koskaan ole välittänyt, niin pakkoa sanoa Vesta Sportin olevan todella hieno auto. Osattu selvästi kaivaa japanialaisten ja euroautojen parhaat puolet. Voisin jopa huolia Vestan noiden kuvien perusteella. Paljonkohan hinta Suomessa tulee olemaan?

      • Anonyymi

        Jos ton Vestan saa alle kahdenkympin, niin vois sitä kokeilla.


      • Anonyymi

        Eikös Vestassa ole BMW:n moottorin kopio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Vestassa ole BMW:n moottorin kopio?

        Toki, olihan Mossenkin moottori 1.6 Bemun kopio...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, olihan Mossenkin moottori 1.6 Bemun kopio...

        BMW:llä ja venäläisillä on ollut aina paljon yhteistyötä polttomoottoritekniikan kehittämisessä. Aikoinaan myös venäläisten moottoripyörien moottorit olivat tämän yhteistyön hedelmiä. Nykyään yhteistyö konkretisoituu Kaliningradin valtavassa tehdaskombinaatissa, jossa valmistetaan kaikki Skandinaviaan tilatut Bemarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Vestassa ole BMW:n moottorin kopio?

        BMW-kopio oli jo Mosse Elitessä ja Ural-mp:ssä.


    • Anonyymi

      Kyllä Lada on Skoda-palstalla aina vakiokirjoittajien ykkössuosikki!

      • Anonyymi

        lada on kyl kestävämpi ja vie öljyäkin huomattavasti vähemmän kuin itäveljes skoda.


    • Anonyymi

      Tietenkin Vesta sport ladan. Se on rehellisesti itäauto, eikä yritä ikävästi ja kierosti naamioitua länsiautoksi, kuten irvokas ja piiloilkeä Skeidanen.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Skoda on ilkeä itäkippanen. Hävettävä kaalivankkuri!


      • Anonyymi

        No kyllä Skootakin on yleisesti tiedossa että on aito itäauto. Ei kait tuota kukaan pysty peittelemään??? Markkinointi tietysti yrittää mutta saahan sitä yrittää vaan turhaahan se tuommoinen nuorten sumutusyritys on. Vanhemmat toki tietääkin että Skootalla on vahvat juuret itäautoperinteessä.


      • Anonyymi

        Idempi auto Tojo sai pahasti selkäänsä TM:n testissä. Vieläkö jurppii?
        Koetas niellä pettymyksesi miehen lailla ja tunnustaa tappio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idempi auto Tojo sai pahasti selkäänsä TM:n testissä. Vieläkö jurppii?
        Koetas niellä pettymyksesi miehen lailla ja tunnustaa tappio.

        Monessa arvostetussa lehdessä skodan tapaa edetä tiellä on usein kuvattu huojuvaksi tai nytkähteleväksi. Onko se sitten kehu vai moite on jokaisen itse pääteltävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa arvostetussa lehdessä skodan tapaa edetä tiellä on usein kuvattu huojuvaksi tai nytkähteleväksi. Onko se sitten kehu vai moite on jokaisen itse pääteltävä.

        Myöskin useat testit ovat kertoneet sokotan "vellomisesta". Tarkoittanee sellaista veivaavaa liikettä, vähän samaa kuin skodasedät veivaavat harrastuksekseen saviruukkua? Siellä "tilavassa" ocun ja superbeen takatilassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin useat testit ovat kertoneet sokotan "vellomisesta". Tarkoittanee sellaista veivaavaa liikettä, vähän samaa kuin skodasedät veivaavat harrastuksekseen saviruukkua? Siellä "tilavassa" ocun ja superbeen takatilassa...

        Uusimmassa 21.8. VAG Maailman vertailutestissä sanomaan Octaviasta: "jousitus kallistelee", "jousitus tekee myös pompotusliikkeitä, jotka ovat epämukavia" ja "alusta on muita vertailuautojamme levottomaksi".

        Näin siis VAG Maailma, joka aina yrittää kehua Skoodaa. Taitaa todellisuus olla vielä pahempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimmassa 21.8. VAG Maailman vertailutestissä sanomaan Octaviasta: "jousitus kallistelee", "jousitus tekee myös pompotusliikkeitä, jotka ovat epämukavia" ja "alusta on muita vertailuautojamme levottomaksi".

        Näin siis VAG Maailma, joka aina yrittää kehua Skoodaa. Taitaa todellisuus olla vielä pahempi.

        Todellisuudessa Skodat saadaan tyyppihyväksyttyä vain jossain lahjuksia vastaanottavassa toimistossa ties missä itämailla.

        Velloo, kallistelee ja lopulta kaatuu. Se on Skoda se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa Skodat saadaan tyyppihyväksyttyä vain jossain lahjuksia vastaanottavassa toimistossa ties missä itämailla.

        Velloo, kallistelee ja lopulta kaatuu. Se on Skoda se.

        Niin, Lada sen sijaan täyttää korkeimmat länsimaiset laatukriteerit. Se on länsimaisempi kuin fasistiwagen Volkkari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa Skodat saadaan tyyppihyväksyttyä vain jossain lahjuksia vastaanottavassa toimistossa ties missä itämailla.

        Velloo, kallistelee ja lopulta kaatuu. Se on Skoda se.

        Tai pomppaa yhtäkkiä suoralla tiellä ja kuivalla kelillä 8-kympin nopeudessa kyljelleen meluaitojen väliin.


    • Anonyymi

      Valitsisin sen vähemmän karjuvan.

    • Yllättäen raideväli on keskimäärin sama kuin Lokakuun rautateillä. Sattuma vai tarkoitukselinen juttu?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe