Epäselvä kuljetus

Anonyymi

On eräällä kokkolaisella yhtiöllä vähän niinku tikkurilan värikartta autojen värit.on sinivalkosta,valkosta,oranssia ja ruskeeta.yhtenäiset värit ois firman kannalta uskottavia,firman taloudelliselta kannalta.raha on tiukassa,ettei ees voi maalata autoja saman väriseksi.kolme autoa taitaa olla jopa pohjamaalissa,kun se oikea väri maksaa liikaa.

159

2163

Vastaukset

• Nyt kyseinen firma hakee topparinmäeltä lisää tonttia meinaa rakentaa hallin sinne.jos alkavat lajitteleen jätteitä,niin kyllä rotat leviää läheiseen asutukseen.niinhän oli aikanaan indolassakin!

• No ei vittu enään rottia tähän tarvita,nehän sikiää hullun lailla ja topparimäen läheisyydessä asuu paljon lapsiperheitä.kuusimäki on liian lähellä tuommosta,et asukasyhdistys nyt valittamaan tästä!

• Anonyymi kirjoitti:

No ei vittu enään rottia tähän tarvita,nehän sikiää hullun lailla ja topparimäen läheisyydessä asuu paljon lapsiperheitä.kuusimäki on liian lähellä tuommosta,et asukasyhdistys nyt valittamaan tästä!

Vastustan kuusimäen puolesta!

• Anonyymi kirjoitti:

Vastustan kuusimäen puolesta!

No ei oo kyllä kyseisellä johtajalla mitään pelisilmää,jos aikoo tehdä tömmösen liikkeen,ne rotat vaeltaa sinne mistä löytää ruokaa ja kuusimäelle ei oo ees pitkä matka.kuinka uskaltaa laittaa lapsia nukkumaan vaunuissa ulos ja rotat levittää kaikkia tauteja.nuita vastustaa ja valittaa eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei oo kyllä kyseisellä johtajalla mitään pelisilmää,jos aikoo tehdä tömmösen liikkeen,ne rotat vaeltaa sinne mistä löytää ruokaa ja kuusimäelle ei oo ees pitkä matka.kuinka uskaltaa laittaa lapsia nukkumaan vaunuissa ulos ja rotat levittää kaikkia tauteja.nuita vastustaa ja valittaa eteenpäin.

Määki kyllä vastustan on pieniä lapsia kuusimäellä!

• Anonyymi kirjoitti:

Mää vastustan Kuusimäen lapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mää vastustan Kuusimäen lapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja indolaan rakennetaan taas hallia,jossa vissiin lajitellaan.siellä sia ja muut firmat on taas ihmeissään.villi veikkaus millon taas siellä on iso kokko!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja indolaan rakennetaan taas hallia,jossa vissiin lajitellaan.siellä sia ja muut firmat on taas ihmeissään.villi veikkaus millon taas siellä on iso kokko!

Siellä renkaat vinkuen käyty ilta ajolla. Kävitkö hakemassa jäätelöt mukaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä renkaat vinkuen käyty ilta ajolla. Kävitkö hakemassa jäätelöt mukaan?

Jäätelö on hyvää!

• Taas jälleen kerran vähennettiin palkasta dollareita, mää en jaksa tätä...

• Perkule mulle maksettiin markkoina.. koita kestää

• Sehän on totuus,et aina tilistä vähennetään jonkun verran,johtokunta kokoontuun aina tili viikolla ja seuraa motonetistä,paljonko auto seisonut.tuo seuraaminen on laissa kielletty!olin kerran viis minuuttia paikallaan ja sihteeri soitti,et mikä maksaa ja sanoi vähentävän palkasta.ei saada jutella asiakkaan kans ja neuvoa heitä,jos ne kysyy jotain lajitteluun liittyvään.luulin et ollaan asiakaspalvelu tehtävissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on totuus,et aina tilistä vähennetään jonkun verran,johtokunta kokoontuun aina tili viikolla ja seuraa motonetistä,paljonko auto seisonut.tuo seuraaminen on laissa kielletty!olin kerran viis minuuttia paikallaan ja sihteeri soitti,et mikä maksaa ja sanoi vähentävän palkasta.ei saada jutella asiakkaan kans ja neuvoa heitä,jos ne kysyy jotain lajitteluun liittyvään.luulin et ollaan asiakaspalvelu tehtävissä?

Minä olin 3 minuuttia ja puhelin soi, "onko kaikki hyvin, katoin että olet ollut 3min paikallaan" tämäkin vähennettiin tilistä...

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olin 3 minuuttia ja puhelin soi, "onko kaikki hyvin, katoin että olet ollut 3min paikallaan" tämäkin vähennettiin tilistä...

Se ois taas ens viikolla tili,taas jännittää paljonko vähennetään ja kenen taskuun 50 ekee taas menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ois taas ens viikolla tili,taas jännittää paljonko vähennetään ja kenen taskuun 50 ekee taas menee.

Nykyään menee kuule 60e, kuulemma pidetään liika taukoja motonin mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on totuus,et aina tilistä vähennetään jonkun verran,johtokunta kokoontuun aina tili viikolla ja seuraa motonetistä,paljonko auto seisonut.tuo seuraaminen on laissa kielletty!olin kerran viis minuuttia paikallaan ja sihteeri soitti,et mikä maksaa ja sanoi vähentävän palkasta.ei saada jutella asiakkaan kans ja neuvoa heitä,jos ne kysyy jotain lajitteluun liittyvään.luulin et ollaan asiakaspalvelu tehtävissä?

Se ois taas tiliviikko,saas nähä paljonko taas vähennettään ja kenen taskuun rahat menee,jotka olen tienannut!

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyään menee kuule 60e, kuulemma pidetään liika taukoja motonin mukaan.

Laki kieltää sen motonin seurannan,pitää ilmottaa liittoon siitä.

• Joutuin hakemaa tyhjentään realistin roskiksen. pelottavaa hommaa äijä huutaa. onneksi se ei tijä milloin tullaa jaminkä värinen auto on niinjoskus se ei kerkiä . ja yritti jollaki kepillä hakata pitää saaja vaarallinen työlisää

• Opettele kirjoittamaan suomen kielellä niin muutkin ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan suomen kielellä niin muutkin ymmärtää.

Olen surun murtama,sen takia en osaa.eikä myöskään kiinnosta sain vähäisen palkkani pesoina.eikö toimari tiiä,että nykyään on eurot käytössä!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen surun murtama,sen takia en osaa.eikä myöskään kiinnosta sain vähäisen palkkani pesoina.eikö toimari tiiä,että nykyään on eurot käytössä!

Mulle tuli monopoly rahoina tili, toisin sanotusti,,, tili tuli, tili meni joku välistä veti =toimari

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli monopoly rahoina tili, toisin sanotusti,,, tili tuli, tili meni joku välistä veti =toimari

Kannattaa polliisille ilmoittaa jos sulta joku "varastaa".
        Eiköhän ne selevitä murheet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Niin totta, kyllähän se toimarin ja sihteerin kieri pikkusormen ympärille....

• Anonyymi kirjoitti:

Niin totta, kyllähän se toimarin ja sihteerin kieri pikkusormen ympärille....

Eikös se ollu hallituksen jäsenen ja toimarin kans saunassa puolisonsa kans,power park jutun jälkeen!kuulin niin!

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ollu hallituksen jäsenen ja toimarin kans saunassa puolisonsa kans,power park jutun jälkeen!kuulin niin!

Kyllä pitää paikkansa,mulla on kuvia siittä sauna reissusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitää paikkansa,mulla on kuvia siittä sauna reissusta.

Oli koosteet löylyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatan potkuja sille,niin yhteishenki paranee!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kahtelin tässä tilinauhoja,josta on vähennetty taukoja,mut ihmettelin sitä et veroprosentti x ja sit menee pakolliset menot ja akt maksun itse.niin ei täsmää siltikään loppusumma.multa häviää tilistä joka kuukausi noin 45 euroa johonkin,mut kenen taskuun se menee ekokuljetuksella?

• Anonyymi kirjoitti:

Kahtelin tässä tilinauhoja,josta on vähennetty taukoja,mut ihmettelin sitä et veroprosentti x ja sit menee pakolliset menot ja akt maksun itse.niin ei täsmää siltikään loppusumma.multa häviää tilistä joka kuukausi noin 45 euroa johonkin,mut kenen taskuun se menee ekokuljetuksella?

Jos kuulut akt:en ekolla sua ei pidetä töissä se on potkut, no nehän menee ku johtokunta kokoontuu tiliviikkolla vähentelee, varmaa vähentävät tonnin eestä yhteensä, joka tili viikko

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös toimari ostanu osakkeen siitä kokkolan korkeimmasta talosta,meiän kuskien selkänahoista revityistä töistä,niin siinä nähään kuka tienaa ja kuka tejee hommat!

• Tämä on kaikkein polttavin ongelma koko Keski-Pohjanmaan alueella...!!

• Koronaakin pahempi ongelma!

• Anonyymi kirjoitti:

Koronaakin pahempi ongelma!

Koronaaki pahempi on meiän palkanmaksaja,eli toimari.

• Anonyymi kirjoitti:

Koronaaki pahempi on meiän palkanmaksaja,eli toimari.

No mikset hakeudu muualle? Onhan noita kuskin paikkoja auki koko ajan!
        Ihme nillitystä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ajele sää vaan siellä huht...ja koita pysyä pois sairaslomalta.
        Varo,ettet telo ittees pahemmin,eikö useampi kk riitänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan niemelällä mainetta,mutta ei oo sitä positiivistä vaan negatiivistä.kehuja ei kyllä tuu tosta miehestä.

• Tämän siitä saa kun hommaa kersoja miesten/aikuisten hommiin!!!!!!!!!

• Näitkö Kokkolan lehden palstaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Tekee kahden keskenkasvuisen "miehen" työt!
        Menkää "pojat" takaisin kouluun!!!!
        Joko teillä karvat kasvaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Tekee kahden keskenkasvuisen "miehen" työt!
        Menkää "pojat" takaisin kouluun!!!!
        Joko teillä karvat kasvaa?

Hahhaaaaahhhaaa, ainut mitä tekee niin hallaa virmalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhaaaaahhhaaa, ainut mitä tekee niin hallaa virmalle.

Onko Virma hevonen 🐴 vai mikä?

• En mutta Aku Ankka tuli tänään sen oon jo lukenu ja toimari ei voinu siihen vaikuttaa on vapaa päivä ja huomena taaspitää töhin vaikka en haluaisi. Otan Aku Ankan mukaan ja luen sen huomena uudestaan töissä.

• Vähennetään se tunneista!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Vähennetään se tunneista!!!!

Onks meillä tili tällä viikolla ko johtajat kokoontu indolassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Onks meillä tili tällä viikolla ko johtajat kokoontu indolassa?

Se on niin harvoin ja niin pieni,et oikein vituttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on niin harvoin ja niin pieni,et oikein vituttaa.

Kelaltakin tienaa enemmän

• Onneksi me kuskit asumme vielä kotona vaika olemme kohta kolmekymppisiä. Suurin osa meistä kyllä seukkaa keskenään ja kuulumme setaan. Puukengät jaloissa kuten muillakin tosi rahtareila kesät talvet sekä lompakko kiinni paksulla ketjulla perstaskussa.

• Kannataisko jo kolmekymppisenä muuttaa pois mamman helmoista ja aloitella ihan omaa laiffii,jos siihen ÄO riittää,eikä täällä itkeskellä keskenkasvuisuuttaan?
        Jos työnteko eimaistu niin valtio elättää....
        Aamulla on sitten kenkätsekkaus,eli jokaisella turvakengät oltava jalassa ja työnantajan antamat/vaatimat turvavarusteet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannataisko jo kolmekymppisenä muuttaa pois mamman helmoista ja aloitella ihan omaa laiffii,jos siihen ÄO riittää,eikä täällä itkeskellä keskenkasvuisuuttaan?
        Jos työnteko eimaistu niin valtio elättää....
        Aamulla on sitten kenkätsekkaus,eli jokaisella turvakengät oltava jalassa ja työnantajan antamat/vaatimat turvavarusteet.

Niin kun ostat kalliit eli hyvät turvakengät se vähennetään tilistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kun ostat kalliit eli hyvät turvakengät se vähennetään tilistä.

Tämä on totta, kokemusta on tästä, 250e kengät ja 50e otti firma.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta, kokemusta on tästä, 250e kengät ja 50e otti firma.

Osta vit..ite kenkäs niin ei tarvi narista.
        Voi myydä halvalla köyttä niin saat lopettaa ittes ja ton narinas.
        Tai toisaalta,jos sun elämä on kengistä kiinni niin eihän susta oo ees solmua tekemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Osta vit..ite kenkäs niin ei tarvi narista.
        Voi myydä halvalla köyttä niin saat lopettaa ittes ja ton narinas.
        Tai toisaalta,jos sun elämä on kengistä kiinni niin eihän susta oo ees solmua tekemään.

Ei se on se periaate, firman pitäs maksaa kunnon tavarat, mutta ei maksa ei vaan viedään neki työntekijän lompakosta.

• Ei mitään epäselvää.Ainut epäselvä asia oli kuljetuksen tarkka osoite.Makkarakuljetus meni väärään osoitteeseen .

• Uskallattako te hakia realistilta roskia Halkokarilta Kalliolahdentieltä?

• K on hieno mies.Joka muuta väittää niin puhuu paskaa.Aina tullaan juttuun kun tavataan.
        Älykkysosamäärä pitää vain olla kohdallaan,keskustelun aiheet kun voivat vaihdella,sivistyksestäkään ei ole haittaa.
        Vai mitä K ?

• Uskaltaa ne, mutta turhaan tulevat, sillä hoidamme roskamme itse. Eivät pojat minua pelkää. ne pelkäävät vain sitä, että joutuisivat kanssani samaan nyrkkeilykehään. Yhdellä ehdolla saavatkin tulla: Kunhan tulevat rivissä kuten armeijassa on opetettu; yksi kerrallaan ja vähintään kahden metrin välein, jottei korona(kin) pääse iskemään, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, eikä minun tarvitsekaan tietää. Köyhälle eläkeläiselle "palkka" tulee kuin "Manulle illallinen": Sentilleen ilman korotuksia ja vähennyksiä. Vain taitettu indeksi kaiken pilasi... Mutta siitä huolimatta.
        Olkoon päivän aforismini seuraavat (numerot 189 ja 190):
        "Palkka miehen mukaan, ja mies palkan ansaitkoon."
        "Vain tehty työ on tehtyä työtä."
        Armeijassa "toimari" oli aikanaan toimiupseeri, kunnes alunperin Aliupseeriliitto vaihtui toimiupseeriliitoksi ja on nykyisin opistoupseeriliitto, hah hah haaa!!!...
        Edellisiin ei saa "sotkea" Upseeriliittoa, Aliupseeriliittoa eikä Reserviläisliittoa...

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä masentaa hakia tilinauha, raadat niskalimassa, kengät savuaa ja palkka on kusinen ja johtaja vetää tunteja pois vielä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuskeille ei pysy edes pöntöt kädessä, mitä lie mämmäkikouria sakki

• Anonyymi kirjoitti:

K on hieno mies.Joka muuta väittää niin puhuu paskaa.Aina tullaan juttuun kun tavataan.
        Älykkysosamäärä pitää vain olla kohdallaan,keskustelun aiheet kun voivat vaihdella,sivistyksestäkään ei ole haittaa.
        Vai mitä K ?

Liian myöhästä anteeks pyynnöille

• Anonyymi kirjoitti:

K on hieno mies.Joka muuta väittää niin puhuu paskaa.Aina tullaan juttuun kun tavataan.
        Vai mitä K ?

Tervetuloa nisukaffille ja tehdään soppari samalla, terveisin K

• Anonyymi kirjoitti:

Vai mitä K ?

Huomenna toimari kahvit ja soppari? T. Mk

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse, eikä minun tarvitsekaan tietää. Köyhälle eläkeläiselle "palkka" tulee kuin "Manulle illallinen": Sentilleen ilman korotuksia ja vähennyksiä. Vain taitettu indeksi kaiken pilasi... Mutta siitä huolimatta.
        Olkoon päivän aforismini seuraavat (numerot 189 ja 190):
        "Palkka miehen mukaan, ja mies palkan ansaitkoon."
        "Vain tehty työ on tehtyä työtä."
        Armeijassa "toimari" oli aikanaan toimiupseeri, kunnes alunperin Aliupseeriliitto vaihtui toimiupseeriliitoksi ja on nykyisin opistoupseeriliitto, hah hah haaa!!!...
        Edellisiin ei saa "sotkea" Upseeriliittoa, Aliupseeriliittoa eikä Reserviläisliittoa...

Puolustusvoimien varsinainen sotilaallinen voima on rauhan aikana jaettu joukko-osastoihin, jotka ovat maavoimien, ilmavoimien tai merivoimien alaisia. Joukko-osastot ovat yhtymiä, jotka kouluttavat rauhan aikana varusmiehiä ja valmistelevat yhteistoiminta-alueensa puolustusta. Sodan aikana ne perustavat tärkeimmät sodan ajan joukot.[17](28 §)[28]

Puolustusvoimien aluehallinnosta vastaavat maavoimien esikunta ja sen alaisuudessa toimivat joukko-osastot sekä niiden alaiset aluetoimistot. Aluetoimistot palvelevat vastuukuntiensa kutsuntaikäisiä ja reserviläisiä asevelvollisuusasioissa. Aluetoimistot ovat[29]:

Uudenmaan aluetoimisto, jonka toimialue on Uudenmaan maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Helsingissä.
        Lounais-Suomen aluetoimisto, jonka toimialue on Satakunnan, Varsinais-Suomen ja Ahvenanmaan maakunnat. Aluetoimisto sijaitsee Turussa.
        Pirkanmaan aluetoimisto, jonka toimialue on Pirkanmaan maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Tampereella.
        Hämeen aluetoimisto, jonka toimialue on Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakunnat. Aluetoimisto sijaitsee Lahdessa.
        Keski-Suomen aluetoimisto, jonka toimialue on Keski-Suomen maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Jyväskylässä.
        Kaakkois-Suomen aluetoimisto, jonka toimialue on Etelä-Karjalan ja Kymenlaaksonmaakunnat. Aluetoimisto sijaitsee Kouvolassa.
        Etelä-Savon aluetoimisto, jonka toimialue on Etelä-Savon maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Mikkelissä.
        Pohjois-Savon aluetoimisto, jonka toimialue on Pohjois-Savon maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Kuopiossa.
        Pohjois-Karjalan aluetoimisto, jonka toimialue on Pohjois-Karjalan maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Joensuussa.
        Pohjanmaan aluetoimisto, jonka toimialue on Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnat. Aluetoimisto sijaitsee Vaasassa.
        Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimisto, jonka toimialue on Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnat. Aluetoimisto sijaitsee Oulussa.
        Lapin aluetoimisto, jonka toimialue on Lapin maakunta. Aluetoimisto sijaitsee Rovaniemellä.
        Aluetoimistot hoitavat virallisen asioinnin, asevelvollisen ja puolustusvoimien välillä. Niiden tehtäviin kuuluu muun muassa kutsuntojen toteuttaminen, asevelvollisten neuvominen, reserviläisten asioiden hoitaminen ja naisten vapaaehtoista asepalvelusta koskevien asioiden käsittely.[30]

Aluetoimistot siirtyivät sotilasläänien alaisuudesta suurimpien maavoimien joukko-osastojen alaisuuteen 1.1.2015. Samalla otettiin käyttöön maavoimien joukko-osaston apulaiskomentajan virka. Apulaiskomentaja avustaa joukko-osaston komentajaa kasvaneen kokonaisuuden ja aluetoimistojen hallinnassa.[31]

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä masentaa hakia tilinauha, raadat niskalimassa, kengät savuaa ja palkka on kusinen ja johtaja vetää tunteja pois vielä.

Kyll mulle maksettiin aikanaan 13,95 egee tunti ja välillä tuli "poonuksiakin".
        Se on tietty silleen et jos ei työkokemusta ole ku vuosi tai kax niin jostainhan se pitää aloittaa.Pääjohtajan tienesteille ei pääse heti pönttöjä tyhjäämällä.
        KPEDUssa vois opettaa et norjan tilelle ei heti pääse ja jos ei itse osaa työtunneistaa pitää huolta/kirjaa oikein niin "tämähän" seon oikea kanava omia virheitään valitella??

• Anonyymi kirjoitti:

Niin oli taas tilistä vedetty välistä,vittu mitä hommaa tee hulluna hommia ja saat masentavan summan liksaa.joku vetää välistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on täysin totta

• Anonyymi kirjoitti:

Niin oli taas tilistä vedetty välistä,vittu mitä hommaa tee hulluna hommia ja saat masentavan summan liksaa.joku vetää välistä?

Se ois tili taas,saas nähä paljonko nyt on vähennetty!

• Anonyymi kirjoitti:

Se ois tili taas,saas nähä paljonko nyt on vähennetty!

Ois tili saas nähä paljonko on taas vähennetty,ja kuka sen oikeesti sen puuttuvan osan.on se kumma kun joka toinen samoilla tunneilla,häviää 50 euroa.

• Hienosti jonku firman mainoksilla peitetty ne ruosteet,jotka tuli ku oli pelkkä pohjamaali.

• Niinhän se on se uus paska autoki valkonen,toivottavasti ei oo pelkkä pohjamaali niinku muissa.valkonen on muuten halvin mahollinen.

• Onneks on kuskien saunailta ja saahaan taas puristella toisiamme. Sitä ei toimari saa pois meistä ei sen muijaa oteta meijän kans saunaan.

• Tämä asia aiheuttaa valtavasti mielenterveysongelmia Keski.Pohjanmaalla...

• Toimarin pitää sit mennä hoitoon?

• Anonyymi kirjoitti:

Toimarin pitää sit mennä hoitoon?

Linnaan se kuuluu

• Anonyymi kirjoitti:

Linnaan se kuuluu

On se hieno henki työyhteisössä???
        (kirjotetaanko tuo sana yhteen?)

• Anonyymi kirjoitti:

Linnaan se kuuluu

Ookko jo ostanu pääsiäismunas?

• Anonyymi kirjoitti:

Ookko jo ostanu pääsiäismunas?

Miksi täällä sitten keskustellaan teistä? Heitä vastaus! Olen ulkopuoline

• Kateelliset ja katkerat täällä kirjoittelee. Säälin teitä. Surullista ettei näillä ole muuta tekemistä elämässään kuin toisten haukkuminen. Pieni sieluisia ihmisiä. Keskittyisitte vaan omaan elämäänne.. jos näissä jutuissa olisi osakaan totta, olettaisin ettei niitä asioita ensimmäisenä tänne kirjoitettaisi. Silkkaa panettelua. Aikuiset ihmiset...kyllä on kasvatus menny pahasti pieleen. Häpeän teitä. Jos olette ekon entisiä työntekijöitä..varmaan hyvä niin että olette entisiä. Ei kukaan tuollaisia edes palkkaisi. Pienet piirit..you know..

• Nämähän on totta kaikki,mikään ei oo valetta.tiiän asioista koska joudun kokemaan nämä soitot jos auto liian kauan paekissa,tilistä vähennetään aina jotain ja kuuntelen toimarin huutoa jos sattuu vahinko tai kaikki ei mee aivan putkeen.mekin ollaan vaan ihmisiä ja vahinkoja sattuu!

• Miksi täällä sitten keskustellaan teistä? Heitä vastaus! Olen ulkopuolinen

• Siis oikeesti oletko oikeesti firman johdossa? Olen ulkopuolinen teillä vissiin ongelma johon et halua joutua/uskalla

• Siis en tunne juttua mutta täytyy kommentoida. Onko työnantajalla jotain vai työn tekijällä! Hoitakaa juttu niin ei tartte tänne kirjoitella! Aikuiset ihmiset herranjumala jos on munaa kummalakin tehkää rauha nyt, jossain mätää.

• Ehkä ammattiliitto on se teidän keino mennä läpi.
      Tässä firmassa ehkä kannattaisi käydä kehityskeskustelu ulkopuolisisen toimesta. Työt kuitenkin pitää hoitaa ja kaikki te palkkaa sieltä saatte. Ja johdon pitää myös huomioida työntekijöitä kuten työntekijän johtoa. Yhdessä hyvää tulee

• En ymmärrä jos tämmöisiä kirjoituksia tulee tänne niin ei reagoida? Työntekijä ilman firmaa/työnantaja ilman ilman työntekijöitä / ei töitä. kyl teiän nyt tää puhua

• Lopettaisivat kyttäilyn, sihteerillä koneella auki koko ajan kahtoo missä autot liikkuu vai liikkuuko jos ei niin puhelu kyllä tulee ja tilistä viedään. ei minkää näköstä työrauhaa ole enää.

• Jos äijillä yhtää munaa niin lyökää kattäpäälle ja sopikaa.

• Ei johdon kans voi mitään keskustella tai saati sopia.kielletään jopa asiakkaan kans juttelu,kun siinä menee aikaa ja se maksaa.kuskeja on niin paljon,et hyvä jos saa täydet tunnit,eli 80 tuntia kahteen viikkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei johdon kans voi mitään keskustella tai saati sopia.kielletään jopa asiakkaan kans juttelu,kun siinä menee aikaa ja se maksaa.kuskeja on niin paljon,et hyvä jos saa täydet tunnit,eli 80 tuntia kahteen viikkoon.

Tämä on parasta viihdettä mitä voi housut jalassa olla. Keep on, mahtavaa tekstiä ja vielä totta kaikki, New finish reality sarja?

• Anonyymi kirjoitti:

Unohtakaa MK.Ei vakanssia ole tarjolla,voin sen taata,oli kysyntää työvoimasta tai ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohtakaa MK.Ei vakanssia ole tarjolla,voin sen taata,oli kysyntää työvoimasta tai ei.

Eikö riitä pätäkkä palkata huippu miestä?

• Anonyymi kirjoitti:

ADHD olis hyvä olla roskakuskilla,ihan noin niinku työnkin puolesta.Olis virtaa ja pönttö liikkus,sekä lykkäämällä et vetämällä.
        Ei paljon kuussatanen paperiastia painais....
        Tilipäivätkin tulis ja menis ihan huomaamatta,ei tarvis niitäkään murehtia täällä.
        Ei muuta ku koura laulamaan taas huomenna,ootte maannu jo monta päivää taas ja pöntöt on täynnä.
        Pitäs ehottomasti laittaa ammattipätevyysvaatimuksen alalle!
        Tämä ADHD....

• Anonyymi kirjoitti:

ADHD olis hyvä olla roskakuskilla,ihan noin niinku työnkin puolesta.Olis virtaa ja pönttö liikkus,sekä lykkäämällä et vetämällä.
        Ei paljon kuussatanen paperiastia painais....
        Tilipäivätkin tulis ja menis ihan huomaamatta,ei tarvis niitäkään murehtia täällä.
        Ei muuta ku koura laulamaan taas huomenna,ootte maannu jo monta päivää taas ja pöntöt on täynnä.
        Pitäs ehottomasti laittaa ammattipätevyysvaatimuksen alalle!
        Tämä ADHD....

Eihän sitä kukaan ihminen jaksa 700 pönttöä juosta päivän aika ja taukoja ei saa pitää, nii täälä firmassa toimitaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä toimari tohtinu soittaa tai tulla sokojalla kaffeelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä toimari tohtinu soittaa tai tulla sokojalla kaffeelle.

Ei taia toimari uskaltaa tulla sokojalle.koivistoon vaan menee palkkoja vähentään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taia toimari uskaltaa tulla sokojalle.koivistoon vaan menee palkkoja vähentään.

Palkan vähentämisen kyllä osaa ja todella hyvin, oikee konna. Linnaa joutais

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä viikolla on taas tili,missähän nyt kokoontuvat johtajat ja vähentävät taas tileistä osan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä viikolla on taas tili,missähän nyt kokoontuvat johtajat ja vähentävät taas tileistä osan.

Indola tai Koivisto. Tili tuli tili meni joku välistä veti?

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt ymmärrä,mut aina samat tunnit kahteen viikkoon ,mut joka toinen tili on 50euroo pienenpi.veroprosentti on sama,et kuka vetää välistä sen 50 euroo?tämähän on jo petos!

• Kyllä näihinkin hommiin pitäs saaha ulukomaalaisia. Amerikkalaasia elokuvia ko kahtoo nii net on latinoja tai mustia jokka roikkuu auton ulukopuolella tyhyjentämäsä ja valakoihonen on vain kuskina. Kyllä met käytihin liian vähä kouluja ko jouvutahan ihte koskehen pönttöihin ja vielä ajahan tällä palakalla.

• Minkähän laiset kesäkengät saamme tänä vuonna, joudutaankohan ite maksaa neki.

• Anonyymi kirjoitti:

Minkähän laiset kesäkengät saamme tänä vuonna, joudutaankohan ite maksaa neki.

Jokainen maksaa kenkänsä itse,tai kulkee avojaloin.

• Paskakuskien hommat ei ole edes amerikassa enään mustien touhua vaan laittomat latinot tyhjää...
        Mustat voi istua kuskin paikalla mut ei astu autosta ulos.
        Ei ole pakko kantasuomalaisena itteään nöyryyttää jos ei halua,siis jäteautohommissa.
        On kai täälä muutakin hommia.
        Äläkä sää niitä elokuvia kahtele,rambokaan ei ajanu roska-autoa vaikka äitees niin sulle valehtelikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä yritys oikeen kyseessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä yritys oikeen kyseessä?

Ekokuljetus

• Anonyymi kirjoitti:

Ekokuljetus

Herranen aika sentään.

• Eikö nää oo näitten finninaamasten klupujen juttuja jokka ei oo saanut roskiksia liikkuhun. Tänne sitte kirijottelevat voimiensa tunnosa. Nurmikon leikkuusehen kesäks kaupungille ja taleveks kortistohon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä jaksa enään niitä vitun ryhmä puheluita,jauhaa vain paskaa niissä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä jaksa enään niitä vitun ryhmä puheluita,jauhaa vain paskaa niissä!

Eihän se muuta osaakkaan, potkut pitäs sille antaa!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän se muuta osaakkaan, potkut pitäs sille antaa!!!!!

Paranis kyllä työyhteisössä henki, kun tämä lähtis pilaamasta sen. Johtajien nuolia hyh

• Tämän ketjun vois poistaa. Ei kuulu jonkun firman sisäiset asiat tälle foorumille.

• Anonyymi kirjoitti:

Toimari käskee, ekoKOMPPANIA riviin järjesty!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen seurannut tätä ketjua alusta asti ja sitä toista mikä poistettiin, mutta nyt tuli mitta täyteen. Kaikkea hyvää teille. Ei jaksa enään lukea tuota samaa jauhamista.

PS. Jonkunhan ne roskat on vietävä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä herra kapteeni!

• Miten ihmeessä tietyn firman sisäiset asiat kuuluu Kokkolafoorumille? Eikö tätä ketjua voi tosiaankaan poistaa? Roskakuskeille senverran,että menkää oikeisiin töihin,ettei tarvi täällä rutista.

• Tämähän on parasta reality sarjaa netissä! Jatkakaa!!!!!

• Jossakin on sillon vika? Tj pilaa yhteishengen? Kuskit vaihtuu, ku casanovalla naiset. Ilmeisesti liksaki huono ja tunteja vähennetään syyttäsuotta?

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatan!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se juoruaakia,ja aina kannustaa et kannattaa lähtee opiskelemaan,ku olla täällä töissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se juoruaakia,ja aina kannustaa et kannattaa lähtee opiskelemaan,ku olla täällä töissä.

Onko sinulla yksinäistä, kun kirjoittelet viestiä toisen perään?. Hommaa jo nainen :D Ei helv.. mitä sakkia.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii että sulla on emäntä..? Kaikesta päätellen olet miespuolinen hlö, joka ei ole enää tämän yrityksen palveluksessa, olet katkera ko. yritykselle, katkera EX-työkavereille.. ihme että on vielä emäntä.. jos on. Kukaan järkevä ei ainakaan sun kanssa olisi, koska et itsekään kovin järkevältä vaikuta.. yrität esittää olevasi vielä yksi työntekijöistä..tai useampi heistä. Ehkä haluaisitkin olla vielä yksi heistä..? Nämä kaikki viestisi ovat täysin läpinäkyviä.. ei tarvi olla psykologi, että ymmärtää sun hätähuudon näiden viestien takaa. Ota yhteyttä valkotakkisiin, ehkä sieltä löydät oman paikkasi ja oman ”porukkasi”.. yksinäisyys on varmaan rankkaa.. ei koirakaan ikuisuuksia jaksa kuunnella.. saatikka tämä foorumi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nii että sulla on emäntä..? Kaikesta päätellen olet miespuolinen hlö, joka ei ole enää tämän yrityksen palveluksessa, olet katkera ko. yritykselle, katkera EX-työkavereille.. ihme että on vielä emäntä.. jos on. Kukaan järkevä ei ainakaan sun kanssa olisi, koska et itsekään kovin järkevältä vaikuta.. yrität esittää olevasi vielä yksi työntekijöistä..tai useampi heistä. Ehkä haluaisitkin olla vielä yksi heistä..? Nämä kaikki viestisi ovat täysin läpinäkyviä.. ei tarvi olla psykologi, että ymmärtää sun hätähuudon näiden viestien takaa. Ota yhteyttä valkotakkisiin, ehkä sieltä löydät oman paikkasi ja oman ”porukkasi”.. yksinäisyys on varmaan rankkaa.. ei koirakaan ikuisuuksia jaksa kuunnella.. saatikka tämä foorumi.

Nyt ei oikein toimi?
        Ehdotan perusteelisempaa perehymistä psykologiaan ennekuin ko. päätelmiä osaa/on varma/että/ pystyy tekemään.
        Ei huono,mutta ei osunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei oikein toimi?
        Ehdotan perusteelisempaa perehymistä psykologiaan ennekuin ko. päätelmiä osaa/on varma/että/ pystyy tekemään.
        Ei huono,mutta ei osunut.

• Kiitos palauttestasi. Kaikki tämä alkoi Halkokarilta kun en löytänyt yhden talon roskapönttöä. Toimari haukkui ja olin koeajalla eikä sopimustani jatkettu. Katkeruutta lisäsi vielä johtajan kaunis vaimo ja hieno auto. Masennuin ja olen makoillut nyt kolme vuotta tekemättä mitään muuta kuin lukenut tätä palstaa.

• Kai toimari on anteeks pyydelly?

• Anonyymi kirjoitti:

Siellähän ne vasta sekaste on, ainakin näin olen kuullut, yhdeltä niitten työntekijältä joka tekee kylläkin lähtöä..

• Anonyymi kirjoitti:

Siellähän ne vasta sekaste on, ainakin näin olen kuullut, yhdeltä niitten työntekijältä joka tekee kylläkin lähtöä..

Taasko sieltä lähtee? Kuskit vaihtuu samaa tahtiin mitä sukat jalassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taasko sieltä lähtee? Kuskit vaihtuu samaa tahtiin mitä sukat jalassa.

Toimari ei vain tajua lähteä,ikävä kyllä meille!

• Puhelinluettelossakin on enemmän henkilöitä kun tässä romaanissa.huom;yhdellä a;lla.

• Kun... Tekee paluun!

• Anonyymi kirjoitti:

Roska kuskien keisari.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun... Tekee paluun!

Aivan mahtava juttu! Kohta johtoporras on polvillaan kera sateenkaari

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan mahtava juttu! Kohta johtoporras on polvillaan kera sateenkaari

Näin kun... Kaupungilla taannoin ja hän kovasti puhui että haluaisi takaisin!

• Anonyymi kirjoitti:

Näin kun... Kaupungilla taannoin ja hän kovasti puhui että haluaisi takaisin!

Siitä suusta nyt tulee "enemmän kuin pitäisi" ja se on tiedossa!

• Anonyymi kirjoitti:

Pysy asiassa.
        Ketään sun salaiset fantasiat täällä ei kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se taisi kertoa jälleen kerran, ei pärjää nuolemat..

• Anonyymi kirjoitti:

Ei jaksais jauhaa sen kans,mutta aina se änkee keskusteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

On tämä firma erikoinen,ketkä tässä firmassa vastuu henkilöitä?vähän epäilyttää firman toiminta?

• Perin erikoinen firma? Täytyy sanoa.

• Ei änkee meidän tontille tuo firma.

• Loistava palvelu, upea kalusto ja hyvät työntekijät - en vaihtaisi...

• Toimari itse kehuu omaa puljua, vaikka huono palvelu tyhjennys päivät ovat millon sattuu, kalusto on ruosteisia leasing autoja, työntekijät on jätettä,tämän on totta, Hahhaahhaaa

• Anonyymi kirjoitti:

Toimari itse kehuu omaa puljua, vaikka huono palvelu tyhjennys päivät ovat millon sattuu, kalusto on ruosteisia leasing autoja, työntekijät on jätettä,tämän on totta, Hahhaahhaaa

Oon muuten huomannut että tyhjennyspäivä heittelee.tiistaina pitäs tyhjentää mut joskus tullaan keskiviikkona ja joskus torstaina.

• Anonyymi kirjoitti:

Toimari itse kehuu omaa puljua, vaikka huono palvelu tyhjennys päivät ovat millon sattuu, kalusto on ruosteisia leasing autoja, työntekijät on jätettä,tämän on totta, Hahhaahhaaa

Eikös roska-auton perässä roikkuminen ajon aikana ole laissa kielletty?ekokuljetuksen auto on oli ventuksentiellä klo 9.15 ja työntekijä roikku auton perässä.autossa oli iso mainos euroniks,videoin tilanteen kun mies roikku ja aito liikkui.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös roska-auton perässä roikkuminen ajon aikana ole laissa kielletty?ekokuljetuksen auto on oli ventuksentiellä klo 9.15 ja työntekijä roikku auton perässä.autossa oli iso mainos euroniks,videoin tilanteen kun mies roikku ja aito liikkui.

Se on täysin laitonta roikkua, ei muutako virkavallalle ilmoa!

• Anonyymi kirjoitti:

Se on täysin laitonta roikkua, ei muutako virkavallalle ilmoa!

Paska puhetta.Asia on pohjanmaan poliisilta kysytty ja työtehtävissä,jos työn suorittaminen tehokkaasti niin vaatii ja nopeus ei ylitä 40 km/h ja matka on alle 50m niin se on sallittua.
        Lisää infoa voi antaa Pohjanmaan Poliisi / Kokkola.
        Kysymällä selviää ettei tarvii paskaa jauhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Paska puhetta.Asia on pohjanmaan poliisilta kysytty ja työtehtävissä,jos työn suorittaminen tehokkaasti niin vaatii ja nopeus ei ylitä 40 km/h ja matka on alle 50m niin se on sallittua.

Kas kummaa tutulta poliisilta kysyin,ja ehdottamasti oli si tä mieltä että on sakon paikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun uudet autot tulivat,niin niissä oli tarrat ettei seistä perässä mutta johtoporras poisti tarrat.minä en ota sakkoja turhan takia,kun tilistä vähennetään muutenki ylimäärästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun uudet autot tulivat,niin niissä oli tarrat ettei seistä perässä mutta johtoporras poisti tarrat.minä en ota sakkoja turhan takia,kun tilistä vähennetään muutenki ylimäärästä.

Meekkö iltatuuriin kun aamusta oli aikaa naputella?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, ehkä en, vai olenko lomalla? Vaiko työtön?

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäs sun se tietää?

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäs sun se tietää?

Eli olet joku työntekijämme ekolta..

• Anonyymi kirjoitti:

Vai aamussa?sinähän sen tiedät

• Anonyymi kirjoitti:

Poliisille ilmottele perässä roikkumisesta ja sanoivat seuraavan tilannetta ja jos näkevät,niin sakko tulee.eli ei oo laillista touhua!sakko tulee kuulemma kuskeille ja työnantajalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli huono tulos ekolta, ei ees päässy 5 millii. Hahhaahhaa

• Eiköhän tämä aihe ala olla loppuunkäsitelty. Aloittajalta napakka yhteenveto asiasta ja koko ketjun voi poistaa.

• Monta aihetta on käsittelemättä, esim miksi nostatte koko ajan tyhjennys hintoja?

Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      162
      4274
    2. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      92
      4044
    3. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      18
      2360
    4. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      213
      2020
    5. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1911