Niin, onko valmiit tapettiliisterit hintansa väärtejä, eli kannattaako niitä käyttää , ennemmin kuin itse tehtäviä ?
Miten hinnat menee, valmis tottakai kalliimpaa, mutta onko ero suuri ? Mitä mieltä olette te, jotka käyttäneet valmiita liisterejä...
Valmis tapettiliisteri, onko hyvä ?
10
10236
Vastaukset
- jozee
Kyllä valmiit liisterit on hyviä , mutta niinkuin itsekin totesit,myös huomattavasti kalliimpia kuin itse sekoitettavat.
Käytätpä kumpaa tahansa tärkeintä tapetoinnissa on kuitenkin pohjatyö, siihen kannattaa aina panostaa. Itse tapetointihan on sitten ihan helppo juttu: muistat vaan että liisteriä pitää olla riittävä tasainen kerros (ei liikaa kuitenkaan) Kunnolliset välineet kannattaa hankkia.
Onnea Urakkaan
***joze***- tapetoija
... onko se luotinaru ihan ehdoton juttu , että saadaan suora viiva seinään, vai ajaako pitkä vatupassi saman asian ?? Joskus olen kyllä kuullut että vatupassin kanssa ei välttämättä suoraa viiva saa aikaan...
Onko näin ? - Tapiseeraaja
tapetoija kirjoitti:
... onko se luotinaru ihan ehdoton juttu , että saadaan suora viiva seinään, vai ajaako pitkä vatupassi saman asian ?? Joskus olen kyllä kuullut että vatupassin kanssa ei välttämättä suoraa viiva saa aikaan...
Onko näin ?josta kiistellään, mutta mielestäni kunnon pitkä vatupassi kelpaa kyllä hyvin!
- 1+2
tapetoija kirjoitti:
Onko näin ?Minä luottaisin luotinaruun. Seinähän voi olla kempula. Ripusta jotain painavaa (sakset tms. nauruun ja sulla on luotinaru.
- pöppö
1+2 kirjoitti:
Minä luottaisin luotinaruun. Seinähän voi olla kempula. Ripusta jotain painavaa (sakset tms. nauruun ja sulla on luotinaru.
Vai vielä sakset.. Luotinarussa pitää olla oikea luotinarun LUOTI. Se luodin kärkihän paikan näyttää, saksen kärki olis varmaan senttejä sivussa. Mutta kyllä se pitkä passikin kelpaa vallan hyvin.
- varoa
Itse en enää koskaan tule laittamaan valmisliisteriä tapetille. Varmaankin ihan hyvä keksintö jos tapetti vaan kestää. Joutsen-tapetit eivät kestä em. aineita, laitoin sinistä tapettia makuuhuoneen seinään ja kun aloin pyyhkimään liisteritahroja pois, tapetista lähti väri. Soitin tehtaalle ja sieltä kerrottiin heidän informoineen myyjiä ongelmasta, mutta myyjät eivät aina muista kertoa asikkaalle. Osta vaan jauheena niin ei tarvitse tehdä hommaa uudestaan.
- Juupajuu
jos teet jauhosta niin älä usko niihin ohjeisiin takakannessa. Niillä ohjeilla kun tekee. niin liisteristä ei tule liisteriä vaan aivan liian litkua.
- joo...
200 g sekoitettava liisteri maksaa noin 1,5 euroa vähemmän kuin valmis ja 500g sekoitettava on jopa kalliimpi kuin valmisliisteri. Harvempi ammattimies enää ostaa sekoitettavaa liisteriä.
Valmiit liisterit on oikein hyviä kun "annostelee" oikein. - Anonyymi
Miten pitkään voi säilyä kiilto tapettiliisteri .Mulla on ollut lämpimässä komerossa 18--20as. Noin3vuotta Voiko vielä käyttö kun siihen on niin sanotusti vettä pintaan
- Anonyymi
Omassa asunnossa käytin valmista liisteriä ja telalla sitä suoraan seinään ja sitten tapetti. Hyvää jälkeä tuli ja tapetit on seinissä vielä 6 vuoden jälkeenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272