Valmis tapettiliisteri, onko hyvä ?

tapetoija

Niin, onko valmiit tapettiliisterit hintansa väärtejä, eli kannattaako niitä käyttää , ennemmin kuin itse tehtäviä ?
Miten hinnat menee, valmis tottakai kalliimpaa, mutta onko ero suuri ? Mitä mieltä olette te, jotka käyttäneet valmiita liisterejä...

10

10314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jozee

Kyllä valmiit liisterit on hyviä , mutta niinkuin itsekin totesit,myös huomattavasti kalliimpia kuin itse sekoitettavat.
      Käytätpä kumpaa tahansa tärkeintä tapetoinnissa on kuitenkin pohjatyö, siihen kannattaa aina panostaa. Itse tapetointihan on sitten ihan helppo juttu: muistat vaan että liisteriä pitää olla riittävä tasainen kerros (ei liikaa kuitenkaan) Kunnolliset välineet kannattaa hankkia.
      Onnea Urakkaan
      ***joze***

• tapetoija

... onko se luotinaru ihan ehdoton juttu , että saadaan suora viiva seinään, vai ajaako pitkä vatupassi saman asian ?? Joskus olen kyllä kuullut että vatupassin kanssa ei välttämättä suoraa viiva saa aikaan...
        Onko näin ?

• Tapiseeraaja
        tapetoija kirjoitti:

... onko se luotinaru ihan ehdoton juttu , että saadaan suora viiva seinään, vai ajaako pitkä vatupassi saman asian ?? Joskus olen kyllä kuullut että vatupassin kanssa ei välttämättä suoraa viiva saa aikaan...
        Onko näin ?

josta kiistellään, mutta mielestäni kunnon pitkä vatupassi kelpaa kyllä hyvin!

• 1+2
        tapetoija kirjoitti:

Onko näin ?

Minä luottaisin luotinaruun. Seinähän voi olla kempula. Ripusta jotain painavaa (sakset tms. nauruun ja sulla on luotinaru.

• pöppö
        1+2 kirjoitti:

Minä luottaisin luotinaruun. Seinähän voi olla kempula. Ripusta jotain painavaa (sakset tms. nauruun ja sulla on luotinaru.

Vai vielä sakset.. Luotinarussa pitää olla oikea luotinarun LUOTI. Se luodin kärkihän paikan näyttää, saksen kärki olis varmaan senttejä sivussa. Mutta kyllä se pitkä passikin kelpaa vallan hyvin.

• varoa

Itse en enää koskaan tule laittamaan valmisliisteriä tapetille. Varmaankin ihan hyvä keksintö jos tapetti vaan kestää. Joutsen-tapetit eivät kestä em. aineita, laitoin sinistä tapettia makuuhuoneen seinään ja kun aloin pyyhkimään liisteritahroja pois, tapetista lähti väri. Soitin tehtaalle ja sieltä kerrottiin heidän informoineen myyjiä ongelmasta, mutta myyjät eivät aina muista kertoa asikkaalle. Osta vaan jauheena niin ei tarvitse tehdä hommaa uudestaan.

• Juupajuu

jos teet jauhosta niin älä usko niihin ohjeisiin takakannessa. Niillä ohjeilla kun tekee. niin liisteristä ei tule liisteriä vaan aivan liian litkua.

• joo...

200 g sekoitettava liisteri maksaa noin 1,5 euroa vähemmän kuin valmis ja 500g sekoitettava on jopa kalliimpi kuin valmisliisteri. Harvempi ammattimies enää ostaa sekoitettavaa liisteriä.
      Valmiit liisterit on oikein hyviä kun "annostelee" oikein.

• Anonyymi

Miten pitkään voi säilyä kiilto tapettiliisteri .Mulla on ollut lämpimässä komerossa 18--20as. Noin3vuotta Voiko vielä käyttö kun siihen on niin sanotusti vettä pintaan

• Anonyymi

Omassa asunnossa käytin valmista liisteriä ja telalla sitä suoraan seinään ja sitten tapetti. Hyvää jälkeä tuli ja tapetit on seinissä vielä 6 vuoden jälkeenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1421
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1164
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1087
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      906
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe