olen lähdössä tän kuun lopulla Damiin ja anoppi tahtois AIDOT puukengät(kai niitä sieltä löytyy??)
joten osaisikohan joku vihjaista hintaa? edes noin arviona..
puukengät!!!! (Damista)
2
1069
Vastaukset
- damissa käynyt...
Kyllä sieltä saa! siellä on tosi paljon näitä turistikauppoja ja yhdessä niistä muistan nähneeni. Itse etsin oranssia hollantipaitaa ja semmosen löysinki :) Muistaakseni tää kyseinen kauppa, missä nää puukengät näin on ihan keskustassa, palatsia vastapäätä olevalla puolella (toivottavasti sait jotain selvää :D) Se on semmonen kauppa, et siinä on ylä&alakerta ja ne puukengät valtaa yhen seinän.
- Tonttu
muistatko yhtään hintaa?? edes veikkausta.. kun se anoppi tosiaan haluaisi sellaset ja antais rahaa mukaan niin ei siellä tarvis juosta automaatille eikä käyttää Visaa=)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063