Ottakaa asioista oikeesti selvää ennekuin olette vaatimassa työeläkkeitten laikaamista,
TIEDOKSI TEILLE :
PAAVO LIPPOSEN keksimä eläkeleikkuri ON JO lekannu työeläkkeitten ostovoimaa YLI 20 vuotta säännöllisesti,
nykyiset työeläkkeet suurimalla osalla kansastamme ON JO köyhyysrajan alapuolella,
moni saa kansaneläkettä työeläkkeen lisäksi,
sitäpaitsi, te huudatte että te maksatte enemmän työeläkkeeseen rahaa,
EI pidä paikkaansa,
HUOMATKAA,
aikoinaan PALKATKI OLI PALJON PIENEMPIÄ KUIN NYT TEILLÄ,
josten entiset työmyyrät ovat suhteessa maksaneet ainaki yhtäpaljon kuin te nyt,
teidoksi vaan teille ,,,
PITÄKÄÄ PAREMPAA HUOLTA OMISTA VANHEMMISTANNE
he tarvitsevat teitä ja te tarvitsette heitä,
opetelkaa kunnioittamaan omia vanhempianne ja isovanhempianne, he ovat teitä rakastaneet ja tehneet kaikkensa että TE menestyisitte elämässä,
LOPETTAKAA TYPERÄ eläkelisten syyllistäminen,
tehkää TE semmosta politiikkaa että TEKIN saatte ansaitun eläkkeenne sitten kun sen aika on,
kunnioittakaa aikasempia sukupolvia,,
ne on tehneet kovasti töitä koko suomen hyväksi , menestykseksi ja turvaksi,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HALOOOO,,,, nuoriso !
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus julki,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423