Mulla murtui sormi tyvijäsenestä tossa muutama viikko sitten, kipsin sain pois alkuviikosta. Mulla ei ollut mitään jälkitarkastusta, ohjattiin vaan aiemmin, että jos sormi ok, niin omatoimista kuntoutusta pikku hiljaa. Noh, näillä ohjeilla ajattelin, että ei koko hommassa kai mitään ihmeellistä oo. Tiesin toki myös, että sormi saattaa olla pitkään kipeä ja turvonnut myös kipsin jälkeen, mutta kysymys kuuluukin: mikä on normaalia? Oon vetänyt särkkäreitä joka päivä maksimiannoksilla kipsin poiston jälkeen, tehnyt sinnikkäästi kuntoutusharjoituksia, mutta mitään edistystä ei ole muutamassa päivässä tapahtunut. Sormea ei saa täysin suoraksi edes vääntämällä, koska keskinivel kinnaa, ylin nivel ei taas mene koukkuun. Lähinnä kiinnostaakin tietää, että kauan muilla on kestänyt "pahin" kipsin poiston jälkeen? Onko jotain oireita tai merkkejä, joista pitäisi olla huolissaan? Ärsyttää jo etukäteen ajatus mennä lääkäriin vain kuullakseen "toi on ihan normaalia", ni siksipä kyselen täällä vähän vertaistukea :)
Sormen murtuman parantuminen
Anonyymi
0
486
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483