Voittajan valinta

Anonyymi

on Toyota, merkkien merkki ja voi sitä houkkaa joka tuon totuuden kieltää, se kurja saa kokea ruostevauriot, kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat vaan se joka ottaa Toyotan omakseen on kaikesta kurjuudesta vapautettu.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä retoriikka aina naurattaa. Suoraan helluntalaisuuden käsikirjasta.
      Ja ajatusmaailma samoin.

    • Anonyymi

      Ihme, ettei kyselyä tehty Tojoliikkeessä ennen senioreille ilmaista kahvi- ja pullapöytää

    • Anonyymi

      Yli 60 vuotiaiden valinta se on.

    • Anonyymi

      Niin noh, yli 60 vuotiailla lienee pisin kokemus autoista ja niiden kehityksestä. Tuskin sitä kuitenkaan kysyttiin pelkästään toyotan omistajilta. Ehkä sekaan mahtui joitakin huijattuja saksanseisojien epäo päännisia jonneja kun olivat menneet ostamaan halvalla paalikuntoisen mersrrun tai audin raadon ja nyt ottaa pattiin kun kuksmanni petti ja huijasi . Tuliko tilastovääristymä?

      • Anonyymi

        Ei niillä wanhoilla kokemuksilla ole mitään tekemistä nykyautojen kanssa ja vain tuolla wanhalla maineella Toyotaa myydään meillä autojen kieltolassa.


    • Anonyymi

      Totuutta vaan ei kaikki kestä. On väärät tutkijat ja vastaajat ja väärä merkki voittaa. Kova paikka!

    • Anonyymi

      "yli 60 vuotiailla lienee pisin kokemus autoista ja niiden kehityksestä. "

      Ihminen muodostaa käsityksensä tällaisista asioista viimeistään neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä. Sen jälkeen se keskittyy suojelemaan käsitystään jos hän näkee asioita jotka ovat vastoin hänen käsitystään.
      Yli 60-vuotialta saa mielipiteen asioista miten ne olivat 90-luvulla. Sen jälkeisen ajan tapahtumat eivät näy yli 60-vuotiaiden äänestyksissä.
      Noissa saa aina Saab:kin ääniä vaikka autoa ei ole tehty vuosikausiin.

      • Anonyymi

        Ei autoja minnekkään äänestetä vaan niiden maine on kuluttajien kokemuksen julkistaminen. Ei trollaamalla eikä ostetulla vertailulla mainetta paranneta. Kokenut kansa kyllä tietää. Pitäisikö se vaihtaa aitoihin germaaneihin kun suomalaiset " äänestää" väärin . Yhden mersun omistaneena en ole koko yönä saanut unta kun näin pääsi käymään. Verenpaine on vieläkin tapissa ja olo on kuin Aatulla hävityn kisan jälkeen. Toivottavasti joku oikea saksalainen tutkimuslaitos rehellisenä julkaisee paremman ja oikean mielipiteen.


    • Anonyymi

      En missään nimessä halua valita autoa, jossa leimautuu vanhaksi kitupiikiksi, jolle tärkeintä elämässä on vain säästäminen kaikessa mahdollisessa. Asunnot kylmänä, valot pois päältä, nainen puutteessa(paitsi jos vieras setä käy kylässä).

    • Anonyymi

      Kyllä nyt ottaa pannuun kun toyotalla on parempi maine kun natsihelmellä. Vaginaattorithan on ollut huijarisontaa jo kauan. Kova paikka ja väärät tutkijatkin vielä. Voi voi!

      • Anonyymi

        Mitäs se minulle kuuluu, jos sinua ottaa pannuun. Jokin pahasti harmittaa, kun sinun täytyy tuollaisia kirjoituksia tänne tuupata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se minulle kuuluu, jos sinua ottaa pannuun. Jokin pahasti harmittaa, kun sinun täytyy tuollaisia kirjoituksia tänne tuupata.

        Kyllä se nyt harmittaa minua kun toyota on maineeltaankin piikkipaikalla ja syrjäyttänyt jo natsien kruunun jalokivetkin. Usot sie?


    • Anonyymi

      Todellakin, tästä ei voi natsiuskovainen enää tulla entiselleen. Niin ja sillä toyotalla on vielä paras brändiarvokin kuin sillä natsihelmellä. Eli piikkipaikalla silläkin saralla. Voi aatunkosto kun sapettaa!

      • Anonyymi

        Katson että on aika säälittävää jos joutuu näiden huutoäänestyksien varassa elämään. Itse ajan autolla, en huutoäänestyksillä.

        Kun TM julkaisi tällä viikolla vertailun jossa mitattiin autoja niin kävi ilmi että Corolla on Octaviaan verrattuna:
        -hitaampi
        -pienempi
        -meluisampi
        -kalliimpi
        Mitä tekee huutoäänestyksen tuloksella kun itse auto paska? Ajan itse mieluumin autolla joka on parempi. Tojo on mitattu useaan kertaan huonommaksi autoksi kuin VW Groupin autot. Niin myös tällä viikolla.
        Se että papat äänestävät intopiukeana tojoa ei tee itse autosta yhtään parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson että on aika säälittävää jos joutuu näiden huutoäänestyksien varassa elämään. Itse ajan autolla, en huutoäänestyksillä.

        Kun TM julkaisi tällä viikolla vertailun jossa mitattiin autoja niin kävi ilmi että Corolla on Octaviaan verrattuna:
        -hitaampi
        -pienempi
        -meluisampi
        -kalliimpi
        Mitä tekee huutoäänestyksen tuloksella kun itse auto paska? Ajan itse mieluumin autolla joka on parempi. Tojo on mitattu useaan kertaan huonommaksi autoksi kuin VW Groupin autot. Niin myös tällä viikolla.
        Se että papat äänestävät intopiukeana tojoa ei tee itse autosta yhtään parempaa.

        Sattuuhan se jos oma lintta on maineeltaan jäänyt osioon ynnä muut. Toki vikavaageneilla on maine kasvanut vaikka kunniasta tuskin kukaan tohtii mitään lausua kun se meni viimeistään jo huijausohjelman asennuksen ja siitä kärähtämisen myötä. Tuskin kukaan kadehtii!


      • Anonyymi

        "Sattuuhan se jos oma lintta on maineeltaan jäänyt osioon ynnä muut. "

        Ei maineelle ajeta, autolla ajetaan. Mieluummin paras auto kuin paras maine.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Edellisellä Mersun rohjolla pääsi helmikuun pakkasissa n. 10 km sähköllä. Tuollainen möhkäle ei kulje pakkasissa sen pitemmälle.


      • Anonyymi

        Hieno peli on tuo mersu mutta saapa nähdä mikä tulee hinnaksi. Perinteisesti Mersu on huonosti varusteltu ja lisukkeet on pirun kalliissa paketeissa ja niinpä esim. käytetyt mersun (C ja E) on todella surkeasti varusteltuja ja käytännössä samalla tasolla kuin Yarikset varustelun suhteen.

        Mutta katsotaan mersun hinnat ja ominaisuudet kun on saatavilla.
        Varmasti mersun hybriratkaisu on parempi kulutuksen suhteen kuin Volvon mutta kuinka paljon, jää nähtäväksi.


    • Anonyymi

      HIH HIIH minä trolli se taas aloitin tämän Toyotaan solvaavan oksennuksen,

    • Anonyymi

      Taitaa olla parempi jäädä ikuiseksi luuseriksija jättää Toyota kauppaan.
      Samalla rahalla tuntuu kyllä saavan parempaakin.

    • Anonyymi

      Ei voi sanoa että mersukaan olisi huonolle hävinnyt, mutta kertpo se kuitenkin saksalaisen autovalmistuksen ongelmista kun puolta halvempi toyota on jo parempi maineeltaan. Onko mersussakin jo laatu muutettu laatumielikuvaksi niinkuin surullisen kuuluisassa volkkarissakin huikealla kahden vuoden takuulla? Eikös se toyota ole jo taksimiestenkin hillotolppaykkönen? Oikaiskaa toki vaaria jos olen väärin ymmärtänyt. Ei minulta ainakaan mitään mielipidettä ole kysytty tai en ainakaan muista että 50-luvulla mersu olisi vielä ollut huonomaineinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe