Osaisko joku noin suunnilleen arvioida paljonko maksaa kattopaneli neliöltä (ihan jotain peruspuuta) ja mitä sen asennus jos teettäisi? Jos taas laittaisi itse, niin miten laitetaan ja mitä työkaluja tarvitaan? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa laittaa paneli keittiöön-olohuoneeseen, pinta-alaa n. 25 neliöö. Kiitos kaikista vinkeistä!
paneelit kattoon
7
8283
Vastaukset
- Jocu_
Kuulostaa tosin hankalalta, jos et edes tiedä, mitä välineitä hommassa tarvitaan.
- eikka
Tarvitset sirkkelin, jonkinlaisen naulaimen ja kompuran ja pientä sälää.
Helppo juttu toi on.
Panelit puuvalmiina alkaa jos noin 50 senttiä ja siitä ylöspäin.
Valmiiksi lakatut sitten jo kalliimpia.- äijä
toki sen voi tehdä myös vasaralla, jos ei jaksa kompuraa ja naulainta ostaa, vuokrata.
- Paneeli
Ostin itse juuri reilu 50 neliötä. Maksoi rimoineen noin 500e.
- hankittiin
Hankittiin keittiön kattoon laitettavaksi antiikkipanelia, 21 neliötä hintaan 115,2€.
- mkk
Ootpas ostanut arvokasta "lautaa". Toivottavasti ostit sentään jotain muuta kuin sellaista jossa lukee stora-enso, on nimittäin niin p..kaa tavaraa kuin olla ja voi. Luultavasti tarkoitettu ulkovessan kattoon.
- Neppi
asennettuna 22€ neliöltä kuitin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832