voiko valkovuoto ennustaa koska menkat alkaa tai siis sillatti että öhh vaikee selittää... siis sillee et just hetki ennen menkkoi valkovuoto on runsasta. älysitteks?? koska täl hetkel mun valkovuoto on runsasta ja läpinäkyvää ja venyy ja semmost ”litkuu” ja sit tulee vatta kipuja. ja sit välil on sillee et mun valkovuoto on semmosta valkosta ja tarttuu helpommin pikkareihin. eli voiks vaökovuoto jotenki kertoo koska menkat alkaa. ja jos voi ja osaatte sen homman nii kertokaa mul et millon ne alkaa.. koska mua pelottaa et ne alkaa koulus ja en voi säilyttää mitää sidettä repus ku vaikeeta sit sneakata se vessaa. mut helpp
apuaaaaaaaa
Anonyymi
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889