Oikeesti oon niin turhautunut. Haluaisin uudet kengät, semmoset Filan tai Vanssin. Jotkut kuitenkin. Ja katoin netistä niin ne voi maksaa 120€!? Herranjumala. Ja ihan kaupoissakin ne on kalliita. Niin mistä niitä saisi halvemmalla? En tosiaan maksa kengistä yli sataa euroa, korkeintaan 80€. Siis olen 14vuotias eikä omaa rahaa oikein ole joten tässä on pieni ongelma saada ne vitun kengät:D
MISTÄ SAA HALPOJA KENKIÄ???
Anonyymi
3
388
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupastahan niitä saa kun tyytyy halvempiin kuin nuo Filat ja Vanssit…...mä en ees tiedä millasia nuo on enkä viitti ees googlettaa kun mulle kelpaa halvemmat esim Vamskon nettikaupasta tai ihan sieltä kivijalkakaupasta……
Hei ja vielä, minkälaiset on nuo mainitsemasi vitun kengät?????Palstavalintakin meni aloittajalla niin nappiin, että niitä vitun kenkiä kannattanee kysellä LKV:ltä! :D
- Anonyymi
Jos Sinulla on se peli niin saat niitä kenkiä mielin määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741