Oikeesti oon niin turhautunut. Haluaisin uudet kengät, semmoset Filan tai Vanssin. Jotkut kuitenkin. Ja katoin netistä niin ne voi maksaa 120€!? Herranjumala. Ja ihan kaupoissakin ne on kalliita. Niin mistä niitä saisi halvemmalla? En tosiaan maksa kengistä yli sataa euroa, korkeintaan 80€. Siis olen 14vuotias eikä omaa rahaa oikein ole joten tässä on pieni ongelma saada ne vitun kengät:D
MISTÄ SAA HALPOJA KENKIÄ???
Anonyymi
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupastahan niitä saa kun tyytyy halvempiin kuin nuo Filat ja Vanssit…...mä en ees tiedä millasia nuo on enkä viitti ees googlettaa kun mulle kelpaa halvemmat esim Vamskon nettikaupasta tai ihan sieltä kivijalkakaupasta……
Hei ja vielä, minkälaiset on nuo mainitsemasi vitun kengät?????Palstavalintakin meni aloittajalla niin nappiin, että niitä vitun kenkiä kannattanee kysellä LKV:ltä! :D
- Anonyymi
Jos Sinulla on se peli niin saat niitä kenkiä mielin määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221