Oikeesti oon niin turhautunut. Haluaisin uudet kengät, semmoset Filan tai Vanssin. Jotkut kuitenkin. Ja katoin netistä niin ne voi maksaa 120€!? Herranjumala. Ja ihan kaupoissakin ne on kalliita. Niin mistä niitä saisi halvemmalla? En tosiaan maksa kengistä yli sataa euroa, korkeintaan 80€. Siis olen 14vuotias eikä omaa rahaa oikein ole joten tässä on pieni ongelma saada ne vitun kengät:D
MISTÄ SAA HALPOJA KENKIÄ???
Anonyymi
3
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupastahan niitä saa kun tyytyy halvempiin kuin nuo Filat ja Vanssit…...mä en ees tiedä millasia nuo on enkä viitti ees googlettaa kun mulle kelpaa halvemmat esim Vamskon nettikaupasta tai ihan sieltä kivijalkakaupasta……
Hei ja vielä, minkälaiset on nuo mainitsemasi vitun kengät?????Palstavalintakin meni aloittajalla niin nappiin, että niitä vitun kenkiä kannattanee kysellä LKV:ltä! :D
- Anonyymi
Jos Sinulla on se peli niin saat niitä kenkiä mielin määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516465
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294737- 982945
- 412307
- 322123
- 562066
- 1091870
- 221779
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351548