pojalta tippui lattialle ja nyt kone ei yhdisty ja kuuluu piip piip vain. onko sökö kokonaan.
Seagate Game Drive PS4 ulkoinen kovalevy (2 TB)
4
900
Vastaukset
Todennäköisesti. Mekaaniset levyt eivät oikein kestä kolahduksia, ja niitä ei oikein voi korjata.
- Anonyymi
Voipi olla. Huolto voisi tarkistaa asian onko levy itsesään vaurioitunut vai vaan oheiseletktroniikan vika,
Jos varmuuskopioista puuttuu jotain tärkeätä niin sitä voi suoraan pyytää tarjouksen tiedon palautuksesta. Se maksaa vähintään tonnin.
Jos laite on rikki niin ei sen tutkimiseen ja korjaamiseen kannata rahaa laittaa yhtään kun uuden saa niin halvalla.- Anonyymi
M-Kar kirjoitti:
Jos varmuuskopioista puuttuu jotain tärkeätä niin sitä voi suoraan pyytää tarjouksen tiedon palautuksesta. Se maksaa vähintään tonnin.
Jos laite on rikki niin ei sen tutkimiseen ja korjaamiseen kannata rahaa laittaa yhtään kun uuden saa niin halvalla.Miten ne pelit saa siitä uudelle levylle kun minulla taisi hajota segate gamedrive 2tb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003