Mistä löytää itselle vakituisen puuman Oulun alueelta?
Haluaisin löytää itselleni puuman, Olen 20v mies.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän tissiposki kotias kasvamaan 😘
Sun kommentin perusteella taidat olla jälkeen jäänyt etkä osaa kommentoida edes asiallisesti:) Toivottavasti sääkin löydät jotain ettei kateellinen tarvi olla :*
- Anonyymi
Miksi puuma? Kysyn ihan mielenkiinnosta ymmärtääkseni niitä kömpelöitä lähestymis yrityksiä joita aina välillä nuorilta miehiltä tulee 🙈 Itse olen 35 v ihan näyttävän näköinen daami, mutta silti on vaikee ymmärtää mikä pikkupoikia viehättää tämmöisessä mummossa, kun olisi nuorta kiinteää lihaakin tarjolla 😂
- Anonyymi
parempaa seksiä saatavilla. semmoset parinkympin korvilla olevat nyt pyytelee anteeksi eikä tiiä etes mitä itte haluaa. m-25
- Anonyymi
Toi on kyllä ihan hyvä pointti 👍
- Anonyymi
Kolmevitonen ei ole puumaa nähnytkään saati mummoa...vaikkakin alkaa olla parhaassa aikuiiässä joka suhteessa😆👍, kylää kiinnostaa
M 49 - Anonyymi
No johan tuli kirjoitusvirheitä tässä ajaessa...🤗
M49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmevitonen ei ole puumaa nähnytkään saati mummoa...vaikkakin alkaa olla parhaassa aikuiiässä joka suhteessa😆👍, kylää kiinnostaa
M 49Joo, omastakin mielestä ihan paras ikä 😉 Näyttää vielä hyvältä ja alkaa jo tuntea itsensä miehen anatomian kiitettävän hyvin. Mutta noin kaksikymppisen näkövinkkelistä onhan sitä jo ihan saatanan vanha 😂 Ei sillä, että itseä nuoret pojat kiinnostaiskaan, koska tuskin ton ikäinen osais edes tyydyttää aikuisen naisen 🤔
- Anonyymi
Nuorimies199 kirjoitti:
Ja mistäköhän sää tiiät?:)
Ja löytyy vanhemmistakin tosi tylsää seksiseuraa. Nuori mies ainakin jaksaa painaa vaikka läpi yön, ja ehkä tossa tosiaan on se pointti, että opetellaan 🤔
- Anonyymi
Jos haluat tehdä vaikutuksen vanhempaan naiseen, sinun pitää olla ainakin aika saakelin itsevarma, ja huumorin pitää näkyä. Tässä vaiheessa elämää on oppinut jo sen, että huumori kantaa pidemmälle kuin hyvä ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832