Oon 15v poika ja tunnen liikaa yksinäisyyttä vaikka mulla on kavereita.
Miten pääsen pois yksinäisyyden tunteesta?
Tunnen liikaa yksinäisyyttä
2
75
Vastaukset
No koeta ensin analysoida, että mistä se yksinäisyyden tunne voisi johtua. Sen jälkeen voidaan ehkä koettaa miettiä jotain ratkaisuakin.
Veikkaan kuitenkin, että sun pitäisi käydä juttelemassa asiasta jonkun mt-alan ammattilaisen kanssa.Hei!
Murrosiässä vastaan tulee monia tunteita, jotka saattavat tuntua ylivoimaisilta ja haastavilta. Tunteista puhuminen esimerkiksi kavereiden, vanhempien, kuraattorin ja muiden ihmisten kanssa usein auttaa.
On hyvä myös muistaa, että ihmisillä on erilaisia tunteita ja tunteen tunteminen on ohi menevä hetki. Mikäli yksinäisyyden tunne kestää koko ajan aamusta iltaan ja estää sinua esim. menemästä kouluun, silloin kannattaa pikaisesti puhua asiasta esim. terveydenhoitajalle.
Mitä sitten tehdä niinä hetkinä, kun yksinäisyyden tunne tuntuu ylivoimaiselta?
Siihen jokainen voi löytää omat keinonsa. Olisiko sinulla jokin harrastus, mielipuuha tai muu, jota voisit alkaa tekemään silloin kun yksinäisyyden tunne iskee? Kaverin kanssa viestittely tai muu voisi hyvin myös auttaa.
Toivottavasti löydät apua tunteen käsittelyyn.
terveisin Helsingin Saapas, Mixa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3842045Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881999- 4391689
- 941678
- 61385
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041009- 197894
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41792Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.8756Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69748