Löhösin vakiopaikallani siinä kävelykadun puoleisella rantapaikalla. Olin poikamies koska olin antanut lopputilin aivan ihanalle oppaalleni koska kaipasin vaihtelua.
Imeskelin siinä pieniä taskurapuja joita olin ostanut ohikulkevalta mammalta. Ikävää oli miehen yksin olla.
Kysyinkin rantapalstaa pitävältä mammalta josko tämä tietäisi minulle tyttöystävää?
Sanoi että tuo likka tuosta kyllä joutaisi jos vain sinulle kelpaa? Oli sukulaistyttö hänelle ja tullut rantatarjoilijaksi viikonlopuksi.
Söpö oli likka, pieni, hoikka ja ruskettunut varreltaan, kasvot hieman lättänät ja rokonarpiset. Viereeni pyysin istumaan ja jo vain teimme diilin. Tonni päivässä kulut.
Aivan ihana oli tyttönen, kävimme monissa paikoissa ja kalastajana hän oli aivan verraton.
Lämpimät muistot jäivät tästä tytöstä jonka pidin sitten lomani loppuun saakka.
Pattayalta pieni uimarantatarina.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastkaa pliis nasulle rakkaat ruskeakielet, ettei hänen itse tarvitse sitä tehdä saadakseen internetoravan.
- Anonyymi
Mitä jalojuomaa sensulla nyt kuksassa?
Montako kuksallista olet jo ryystänyt?
.
- Anonyymi
Lerppa se päivystää yölläkin vaan ahkerasti "kommentteineen"
Pattayalta on monta lämmintä tarinaa minullakin. Monsuunisade ja ukkonen iski myöhään illalla kun olin syömässä Baywalkin ja rantakadun kulmassa.
Katoksen alla siinä odottelin mutta sateelle ei näkynyt loppua. Henkilökunta toi sateenvarjon lainaksi ja lähdin kohti hotelliani joka oli 500 metrin päässä. Rantakadulla palmun alla seisoskeli yksin arkana sadetta pitämässä valkoiseen mekkoon pukeutunut tyttö.
Kävin sanomassa että ei ole turvallista seistä puun alla ukonilmalla johon tyttö totesi että ok mä lähden sun mukaan ja tarrautui käsikynkkään. Haettiin kaupasta vähän juomaa ja pikkusuolaista. Tyttö oli puoliksi thai ja puoliksi eurooppalainen. Nimikin oli Paula. Herrasmiehenä poistin tietenkin märän mekon tytön päältä ja muistan hyvin lopunkin siitä romanttisesta kohtaamisesta.- Anonyymi
Romantiikkaa ja maksettua rakkautta ei pattayarakas osaa erottaa toisistaan, reppanoita kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romantiikkaa ja maksettua rakkautta ei pattayarakas osaa erottaa toisistaan, reppanoita kaikki.
Kaikissa romansseissa se alku on parasta. Lyhyissäkin. Vuosikausia jatkuneissa suhteissa romantiikkaa ei enää ole. Pikarakkaus on aika kätevä rakkauden muoto. Sulla kun ei enää seiso niin sua harmittaa ja ei naiset enää kiinnosta, kuten itse sanoit. Ota joku perätuuppari itellesi äläkä kiukuttele aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa romansseissa se alku on parasta. Lyhyissäkin. Vuosikausia jatkuneissa suhteissa romantiikkaa ei enää ole. Pikarakkaus on aika kätevä rakkauden muoto. Sulla kun ei enää seiso niin sua harmittaa ja ei naiset enää kiinnosta, kuten itse sanoit. Ota joku perätuuppari itellesi äläkä kiukuttele aina.
Toki jos ei kyvyt muuhun kuin fyffen avulla saataviin romansseihin riitä, ei tuollainen ole edes mies, joku nyhverö äitin peräkammarista... Eikä resupetteri ihmisiä ei niin vaan oteta, paitsi tietysti rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki jos ei kyvyt muuhun kuin fyffen avulla saataviin romansseihin riitä, ei tuollainen ole edes mies, joku nyhverö äitin peräkammarista... Eikä resupetteri ihmisiä ei niin vaan oteta, paitsi tietysti rahalla.
Se on helppoa ja mukavaa kun on erektio ja rahaa. Se ei ole kivaa jos ei ole erektiota eikä rahaa. Ymmärrän tuskasi. Elämäsi on takanapäin, mutta onhan sulla kuksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista on tämä Chiang Main sensei ja kuksakikolo!
Hänelle on eteerisen kaunis hammaslääkäri ostellut vaikka mitä.
Hulppeita huvijahteja, luksus lukaaleja, ravintoloita, kukkatarhoja, saaren Suomesta.... jne, jne, jne.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista on tämä Chiang Main sensei ja kuksakikolo!
Hänelle on eteerisen kaunis hammaslääkäri ostellut vaikka mitä.
Hulppeita huvijahteja, luksus lukaaleja, ravintoloita, kukkatarhoja, saaren Suomesta.... jne, jne, jne....Kun menet nukkumaan niin näe unta senseistä, kuksasta, senseistä, kuksasta, näe unta, näe unta, kuksasenseistä, kuksasenseistä, sulje silmäsi, sulje, vaivut uneen,vaivut syvään uneen, näe unta kuksasta, näe unta kuksasta, näe unta senseistä, muista tuttipullo ja yönallukka nasunallunen, vaivut syvään uneen.
- Anonyymi
Ihania ja romanttisia ajatuksia herättävää
- Anonyymi
KUKSIKUKSIMAAN
joka päivä sännätäänMuistanemme veljet että paneskelua toki harrastetaan hyvin laajalti ympäri maailmaa.
Senssuliinimme on siitä hieman nyreissään mutta minkäs tekee?- Anonyymi
Niinhän se usein menee että jalankulkijat mollaa autoilijoita, sohvaperunat mollaa urheilijoita, köyhät haukkuu rikkaita ja Suomeen rahapulan vuoksi jääneet peruspirkot ja pentit syyttelevät Thaimaan matkaajia ilmaston pilaamisesta ja heteroseksuaalisuudesta.
Thaivaimoja on Suomessa jo vissiin likemmäs kymmenentuhatta. Siellä on siis monta suominaista myös siinä joukossa jotka kokevat pohjatonta katkeruutta kun suomikinkku ei kelpaa.
He on äänessä lehtien kommenttiosioissa purkamassa paineitaan ja ahdistustaan heti kun Thaimaa on mainittu. Huudellaan kehitysmaata ja kerrotaan että vain vastuuttomat hullut matkaavat Thaimaahan.
Sitten on vielä sensei, joka haukkuu samaan aikaan Thaimaata kun haaveilee siitä epätoivoisesti. On poikapolo (jos se on poika) rakastunut epätoivoisesti thaimaalaiseen ja menettänyt hänet ja samalla meni terveys ja mielenterveys.
T 2010 - Anonyymi
Etenkin tuo mielenterveyden menetys näkyy täällä palstalla...
- Anonyymi
Rannalla tekee aina upeita valloituksia
Niin.
Usein lähden rantapäivinäni tepsuttelemaan pitkin rantaviivaa.
Oppaat kyselevät että minnes meet. Sanon lähteväni Pattaya beach- maratonille.
Kävelen ehkä kilsan ja käännyn takaisin.
Usein lomapäiviään viettävät go- go tyttöset perääni huutelevat.
Kerran heitä katsellessani kompastuin ankkurinaruun ja lensin turvalleni.
Tytöillä oli hauskaa, minulla ei.- Anonyymi
Nazi varmaankin tietää sen pitkähkön naisen rantakadulta, joka aina pukeutuu kirkkaanpunaiseen ihonmyötäiseen mekkoon ja on viimeisen päälle meikattu, laitettu ja hiukset liki lantioon saakka.
Kurvit ja silikonit oikeilla paikoillaan, ja päivystää varhaisesta aamusta alkaen rantakadulla?
Olen törmännyt häneen valehtelematta yli 1000 kertaa enkä vieläkään tiedä hänen tarinaansa. Hymyillään ja vilkutellaan aina kun tavataan. Päivystää rantakadun pohjoispäässä.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nazi varmaankin tietää sen pitkähkön naisen rantakadulta, joka aina pukeutuu kirkkaanpunaiseen ihonmyötäiseen mekkoon ja on viimeisen päälle meikattu, laitettu ja hiukset liki lantioon saakka.
Kurvit ja silikonit oikeilla paikoillaan, ja päivystää varhaisesta aamusta alkaen rantakadulla?
Olen törmännyt häneen valehtelematta yli 1000 kertaa enkä vieläkään tiedä hänen tarinaansa. Hymyillään ja vilkutellaan aina kun tavataan. Päivystää rantakadun pohjoispäässä.
T 2010Piti mainita vielä että neito on varmaan jo 50 tai enemmänkin, mutta erittäin kuosissa.
T 2010 Kiitän kysymästä mutta reviiriini kuuluu ainoastaan Pattiksen eteläpää joten kysymäsi neitokainen (?) ei ole minulle tuttu.
Kerron yhdestä päivystäjästä.
Asuimme tyttäriemme kanssa keskellä kävelykatua sijaitsevassa Right Spot Innissä.
3 makuuhuonetta ja suuri olkkari keittiöineen eikä hinta lainkaan paha.
Aina iltakävelyltä tultuamme pysähdyimme limuille viereiseen baariin jossa päivysti joka ilta näyttävä ladyboy. Tytöt tykästyivät ikihyväksi tästä ennen näkemättömästään ilmestyksestä. Eihän tuollaiseen kotomaassa törmää.
Tarjosin aina "likalle" paukun.
Kovin tarjosi itseään joka ilta perheeseemme äidiksi joka meiltä tosin puuttui muuttuaksemme normiheteroperheeksi.
Tytöt olivat juuri siinä iässä että aavistelivat asiassa jotain kummallista ja naureskelivat kovin ehdotuksille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä175818Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1784341Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk174188Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst271606Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461477- 811384
- 971313
- 1171205
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111152Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!
Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On51116