Pisteitä kertynyt rutosti ja mielessä kävi käyttää niitä korottamaan Economy-luokan lippu business-luokkaan.
Tarjouskampanja economu-luokassa New Yorkiin, menopaluu rapian 400€...ei huono. Sitten aloin etsiä, millä lennoilla olisi mahdollisuus korotukseen. Katsoin kaikki lennot ensi viikosta alkaen lokakuun puoliväliin..joku saattoi jäädä väliin - en löytänyt ensimmäistäkään.
Tein myös muutaman pistokokeen Losiin ja Chicagoon - sama juttu.
Onko joku todistettavasti onnistunut saamaan luokkakorotuksen Jenkkeihin? Jos on, niin milloin lento ollut ja milloin tasokorotus tehty??
Finnairin plus pisteillä korotus USA:an
9
1664
Vastaukset
- Anonyymi
Jos halutulla lennolla ei ole upgrade-paikkoja vapaana, niin voi soittaa Finnair Plussan asiakaspalveluun ja pyytää laittamaan upgraden jonotuslistalle. Pisteet veloitetaan heti, mutta ne palautetaan, jos lopulta ei paikkaa löydy. Ainakin Euroopan-lennoille olen aina onnistunut näin saamaan upgraden.
- Anonyymi
Kiitos!! Tuleehan täältä asiallisiakin vastauksia :)
- Anonyymi
Käytäntö on selvästi tiukentunut viime aikoina myös Euroopan-lennoilla. Ennen korotuksia sai tuosta vain, mutta nykyään joutuu lähes aina jonotuslistalle. Punaisia rukseja näkyy lennolla kuin lennolla, kun tarkistaa upgraden saatavuutta. Eli kuten edellä kehotettiin, niin jonoon vain. Toivottavasti onnistaa!
- Anonyymi
Totta. Mutta Finnair on tiukentanut myös jonokäytäntöjä - jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä.
- Anonyymi
Mulla on ihan vain peruskortti ja jonoon olen päässyt joka kerta. Korotuskin on loppujen lopuksi onnistunut useimmiten, mutta ei joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta Finnair on tiukentanut myös jonokäytäntöjä - jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä.
"jonoon ei välttämättä oteta kuin tasojäseniä."
Tarkoittaa suomeksi mitä? - Anonyymi
Jonoihin ei välltämättä pääse, kuin korkeimmilla jäsenyystasoilla, eli Platinum tai Platinum Lumo. Tuota tiukennettiin muutama kuukausi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonoihin ei välltämättä pääse, kuin korkeimmilla jäsenyystasoilla, eli Platinum tai Platinum Lumo. Tuota tiukennettiin muutama kuukausi sitten.
Ja tieto jonojen tiukennuksista löytyy mistä?
- Anonyymi
Silverillä oon mannertenvälisen lennon upgrade jonossa toista kertaa kuukauden sisään. Eka jonotus tuotti tuloksen, tokaa tässä vielä jännitän. Toki ymmärrän että korkeamman tasokortin omaavat menevät jonossa mun edelle. Näin se kuuluukin olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853