Millaisen liittymän tarvitsen riistakameraan/valvontakameraan jos haluan vain still- kuvia sähköpostiini tietokoneelle? Ei älypuhelinta olemassa eikä windowsiakaan vain Linux käytössä.
Mitä olen tarjolla olevia kameroita katsellut niillä on yleensä vain Windowstuki. Onko ainoa keino siis käyttää vain sitä?
Mikä prepaid -liittymä riistakameraan?
9
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyse sähköpostiin lähettävästä kamerasta niin miten muka Windows liittyy hommaan mitenkään.
- Anonyymi
Sinäkö luulet ymmärtäväsi Linuxista mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö luulet ymmärtäväsi Linuxista mitään?
Ai sinäkö meinaat että linux sitten jotenkin liittyy -selitä nyt sitten että miten tälläiselle linux-ummikolle.
- Anonyymi
Jos on jämähtänyt Commodore 64 aikaan ei taida olla mahdollista.
- Anonyymi
Ei taida olla laivaston kanssa mitään tekemistä. Sivariko olet?
- Anonyymi
Kysy asiaa palstalta joka liittyy kysymyksesi aiheeseen. Esimerkiksi tämä voisi olla hyödyksi:
keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat/liittymat-ja-palvelut - Anonyymi
Vaikka Moi liittymä, joka ei ole prepaidi.
Kamera lähettää kuvat esim. gmailiin, jota pitää hieman säätää ohjeiden mukaan. - Anonyymi
DNA laiteliittymä.
- Anonyymi
Liittymä riistakameraan: https://www.turvaukko.fi/liittyma-riistakameraan/artikkelit/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965