Clomifen käyttö

Anonyymi

Onko kellään tietoa, että käytetäänkö enää Clomifen valmistetta? Minulle tulee Letrozelet-lääkkeestä niin paljon sivuvaikutuksia (lähinnä pyörryttäminen ja pääkipu) etten millään viitsisi käyttää sitä. Onko mitään vaihtoehtoisia valmisteita olemassa?

2

<50

Vastaukset

• Moi.

Kyllä clomifeenia edelleen käytetään lapsettomuushoidoissa...
      Minulla olis käyttöö noille sun Letroille, jos haluat luopua niistä hyvää korvausta vastaan..
      Kirjoitatko mun meiliin, niin keskustellaan asiasta.

• Tarjoan täydestä Letrozole pakkauksesta 100e...
        Jos vajaa, niin katsotaan sille sopiva hinta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Rajat aukesivat: juontajakaunotar Shirly Karvinen lähti heti Unkariin syömään gulassikeittoa - johtajarakas nappasi upean kuvan!
    • No jopas! Michael Monroe lähti soutelemaan - rokkikukko pitää tyylistä kiinni landellakin! Kuva!
    • Superyllätys: Stefan Therman ja Niko Ranta-aho lähtivät sopuisasti aamuvissylle! Julkaisivat paljonpuhuvan yhteiskuvan - ovatko eripura ja suhdedraama selätetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      129
      4533
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      139
      4492
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1191