Mitä eroa on T4 transportterilla ja Caravellella?
Transporter vs Caravelle
6
5219
Vastaukset
- vw pappa
caravellessä on pidempi keula ja bussiverhoilu,siis tavaratila on bussiverhoilulla.
- T4 on T4
ikkunoiden määrässä.
Ulkomitat ovat samat. Molemmista löytyy pitkä ja lyhyt akseliväli. Jossakin rakennettu bussimalli voi poiketa tehtaan malleista. - Jamppa1
sinä yllätät? Onko tosiaan pitempi keula. Voisin vaikka vannoa että ihan samat ulkomitat on. Tosin enemmän on tuo caravelle tuttu ja aika vähän on pakuversiota tullut ajettua. Miksi muuten Cara on pidemmällä keulalla?
- Transporter 2.5
Jamppa1 kirjoitti:
sinä yllätät? Onko tosiaan pitempi keula. Voisin vaikka vannoa että ihan samat ulkomitat on. Tosin enemmän on tuo caravelle tuttu ja aika vähän on pakuversiota tullut ajettua. Miksi muuten Cara on pidemmällä keulalla?
Ei ole Caravelle pidemmällä keulalla. Sama keula on Transportterissa ja Caravellessa. Vuonna 96 tehty facelift muutti keulan muotoilua mutta senkin jälkeen sekä Transportterissa ja Caravellessa on sama keula. Suomen Volkkari-busseista suurin osa lienee tehty Transportterista muokkaamalla matkustamo uusiksi.
- vw pappa
Jamppa1 kirjoitti:
selvitän huomenissa.tarkoitan konepellin pituutta ja valoja,caravellen konepelti ei sovi tavalliseen T4:seen.niitä on nimitetty meilläpäin bussipakuiksi,siis tehtaan muoviseinät,pitkä akseliväli ja lattialla tekstiilimatto sekä penkit voi olla 1 1,kuten toissapäiväisessä kirkkaankeltaisessa härvelisä.
- vw pappa
Jamppa1 kirjoitti:
T4:sia oli alunperin kahdella keulalla,caravellessa pidempi ja pyöreämpi.joskus 00 tai 01 se muuttui pelkästään pitkäksi.eron huomaa kun vertaat johonkin vanhaan töpönokkaan.siis vuosia sitten oli näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339