Ku avaan koodiluukun ni kaikki muu menee harmaaks ruudulta, eli siis ei voi painaa simejä tai postilaatikkoo yms. Se tuli ku avasin koodiluukkuu ja painoin jotai nappii vahingos. Tiestäiskö joku miten sen saa pois?
Ongelma koodien kanssa.
Anonyymi
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilitko korjata peliä?
- Anonyymi
"Pelin korjaaminen tarkistaa pelisi asennuksen ja sitten automaattisesti lataa korvaavat tai puuttuvat tiedostot. Jos löytyy tiedosto-ongelmia tai vioittuneita tiedostoja, ne korvataan tai ladataan uudelleen.
Kokeile pelin asennuksen korjaamista:
1. Valitse Originissa Oma pelikirjasto.
2. Paina pelin kuvaketta hiiren kakkospainikkeella.
3. Valitse Korjaa pelin asennus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688