Hei. Ajattelin kysellä että löytyisikö Suomesta joku kommuunin tapainen paikka syrjäseudulta mihin voisi muuttaa kolmen ihmisystävällisen kissan kanssa? Olen 33-vuotias mies joka on kyllästynyt kaikkeen meteliin ja ihmisten epäluotettavuuteen. Haluaisin vain asumaan kissojeni kanssa johonkin rauhaan ja kuitenkaan en halua erakoitua täysin, siksi olisi mukavaa että samassa paikassa asuisi muitakin. Olen rauhallinen (kissat ovat myös, kun saavat olla vapaasti.) ,luotettava ja mukautuva tilanteen mukaan. Ihminen joka haluaa vain löytää vielä sen oman paikkansa tästä maailmasta. Ulkomailla olisi varmasti paljon vaihtoehtoja, mutta en osaa mitään kieliä suomen lisäksi.
Jos löytyy jotakin mikä voisi olla meille sopivaa niin yhteydenotot sähköpostiin [email protected]
Kommuunia?
Anonyymi
1
913
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kysyisin, vastasi joku joskus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714