Oon käyttänyt nuuskaa jotain alle 2 vee eli ei kovin pitkää. Nyt on suu ollut kuiva ja kipeä ja eilen huomasin ikenessä aika ison laikun joka on tosi arka. Hammas on myös mustunut ja kipee mutta en uskalla mennä lekurille. Voiko olla nuuskasta ja paraneeko itsestään, kokemuksia, pliiis!!!??
johtuuko nuuskasta
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Ien saattanee hyvällä tuurilla parantua, hammas todennäköisesti ei.
Mene lääkäriin. Ei ole kivaa huomata, että ei se parantunutkaan itsestään ja se olikin syöpä.- Anonyymi
Huomasit että jo parissa vuodessa nuuska saa suussa aikaiseksi vaikka mitä. Kannattaa oikeasti miettiä että onko järkeä jatkaa nuuskaamista. Kannattaa nekin rahat laittaa johonkin järkevämpään. En tiedä ikääsi mutta jos oot nuori niin veikkaan että tekarit suussa saat kulkea jo aika varhain jos jatkat. Puhumattakaan suusyövistä tai kielisyövästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683