Golfin takaumpiot rikki peräänajossa

Anonyymi

Moro!
Peräänajaja ajoi autonsa golfin perään vm. 2015 ja puskuri rikki sekä pieniä maalivaurioita lisäksi samassa peräänajossa takavalonumpiot rikkoutuivat. Umpioihin tuli pienet säröt
Vakuutustarkastajan mukaan umpiot eivät hajonneet törmäyksessä. Selityksenä oli, että umpiot voivat mennä rikki mm. Väärän pesuaineen käytöstä. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Aika käsittämätön tilanne.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet Seat Leon omistajat on takuuaikama vaihdattanet takaumpioita kun niihin kertyy vettä. Paskaa on VAG.

      Vakutustsrkastajat tietää kaiken, ne ei varmaan ala korvaamaan paskalaatua, jos selvää osumaa ei umpiossa ole ja ovat yhtenä kappaleena niin niillä menmään. Olis kannattanu ite potkia ne rikki ennen tarkastusta.

      • Anonyymi

        Voi sinua noloa poikaa. Nukkumaan ajoissa ja hölmöily vähenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua noloa poikaa. Nukkumaan ajoissa ja hölmöily vähenee.

        Totta, heikkolaatu hajoaa jo parkissa mätänee käsiin nää VAG roiskeet.


      • Anonyymi

        Hörhö, ei se Toyotan ruoste taivu muualle vaikka kuinka väännät.


    • Anonyymi

      Mikä on sen vastapuolen vakuutusyhtiö. Mediarumpa päälle joka sometuuttiin. Myös sen vakuutustarkastajan nimi esille.

    • Anonyymi

      Paskalaadulle on oma ostajakunta: TYHMÄT

      VW menestys takavuosina perustui aivopesuun ihanilla Passat mainoksilla, mihin ovat kadonneet ihanat Passat Clean Diesel mainokset?

      Uuteen nousuun VW! Tyhmiä riittää ja lisää sikiää....VW Trollilla on 6 lasta ja kaikki ostaa volkkarin tai 2....koska isi tietää.

      • Anonyymi

        Hillitse itse Tojo-Tero, muista verenpaine ja ylipainon riskit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hillitse itse Tojo-Tero, muista verenpaine ja ylipainon riskit..

        Eikö hörhö kestä totuutta, no ei ne Tirkkosen huoltamat vplkkaritkaan ole kestäneet, takavalotakuu nääs...


    • Anonyymi

      VW takavalotakuu

      • Anonyymi

        Takuu loppuu siihen kun myyjä kadottaa näköyhteyden takavaloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu loppuu siihen kun myyjä kadottaa näköyhteyden takavaloihin.

        Juuri näin, uuden auton oston ehtii peruuttaa vielä luovutustilaisuudessa, jos on pienikin syy epäröidä kauppaa niin peru ihmeessä, myöhemmin kaduttaa kun et perunut ajoissa. Pyydä myös mahis koeajoon ennen kaupan allekirjoitusta, tiefän tapauksia joisss uusi VW on ollutbjo valmiiksi niin rikki että sillä ei voinut ajaa lainkaan, ehdottivat mm. vaihteiston uusimista uuteen tuliterään autoon. Asiakas tajusi perua kaupat heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, uuden auton oston ehtii peruuttaa vielä luovutustilaisuudessa, jos on pienikin syy epäröidä kauppaa niin peru ihmeessä, myöhemmin kaduttaa kun et perunut ajoissa. Pyydä myös mahis koeajoon ennen kaupan allekirjoitusta, tiefän tapauksia joisss uusi VW on ollutbjo valmiiksi niin rikki että sillä ei voinut ajaa lainkaan, ehdottivat mm. vaihteiston uusimista uuteen tuliterään autoon. Asiakas tajusi perua kaupat heti.

        Olipa fiksu nainen. Yleensä juuri naisia höynäyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa fiksu nainen. Yleensä juuri naisia höynäyttävät.

        Juu, oli fiksumpi kuin sinä, sullehan ne tais myydä sen öljypolttimen, menit ihan 6-0 halpaan, eikä se halpuutus siihen loppunut, sitä jatkui koko takuuajan kunnes tajusit myydä helvettiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe