Mitä korjattavaa ja minkä arvoista tiedätte korjatun ilman rutinoita ja missä vaiheessa talotehtaat on kieltäytyneet? Mitä tässä tapauksessa olette tehneet - olettaen siis että työmaa on vielä kesken. Mitä talotoimittaja on tehnyt, jos olette jättäneet laskuja maksamatta vedoten puutteelliseen työsuoritukseen? Onko joku talotehdas jopa huomannut itse oma-aloitteisesti töppäyksensä ja korjannut asian ihan itse? Virheetöntä taloa ei taida olla, mutta toiset asiakkaat/vastaavat mestarit huomaa virheet toisia helpommin. Siksi tehty, mutta asiallisesti hoidettu reklamaatio ei tee talotoimittajasta huonoa. Haukkujen lisäksi saa myös kehua!
Mikä talotehdas hoitaa reklamaatiot hyvin?
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vähän vastauksia, mikä kertoo totuuden. Kun nimet on paperissa, kaikki palvelu lakkaa. Itsellä oli yhden merkkinen valmistalo, ei mitään hyvää sanottavaa. Tuttavilla ollut muun merkkisiä. Harvalla mitää hyvää sanottavaa taloja valmiiksi urakoivista talotehtaista. Tuttavapiiri-otannalla kirvesmiesporukoiden rakentamissa taloissa on ollut vähemmän murheita ja jopa vikojakin on korjattu. Talotehtaan ja kirvesmiesporukoiden välinen ero on siinä, että kirvesmiesporukoissa on osaavia rakentajia, jotka tuntevat toisen ammattialan osaavia rakentajia. Talotehtaan "nikkarit" ovat pystymetsästä revittyjä vaihetyöntekijöitä. Osaavat tehdä yhden työvaiheen nopeasti, mutta eivät osaa rakentaa taloa. Kyllä se sitten jäljessä näkyy. Lisäksi talotehtaat optimoivat rakenteita oma etu edellä. Kirvesmiesporukat vaan rakentavat.
- Anonyymi
Desingtalo ei korjaa virheitään! Ne on näitä uskonveljiä. Eli kiertäkää kaukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749