Mikä on halvin kevytauto

Anonyymi

Haluaisin tietää että mitkä käytetyt autot mitkä sopivat kevytautoksi ovat alle 8000€?

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esim. Kia Rio 5500€ https://www.nettiauto.com/kia/rio/10590763
      Loput saatte etsiä itse nettiautosta.
      Kevytautoksi muutettavan henkilöauton:
      pitää olla otettu käyttöön 1.1.2015 tai sen jälkeen ja sen ensimmäisen käyttöönottovuoden päättymisestä saa olla kulunut enintään 10 vuotta.
      pitää olla rekisteröity Suomeen henkilöautona (M1-luokka)
      omamassa ajokuntoisena saa olla enintään 1 500 kg tai täyssähköautolla enintään
      1 800 kg (käyttövoimana vain sähkö, ei tarkoita hybridejä).

• Älä ihmeessä hanki autoa jos sellaista ajattelet ! Tulet elämään ongelmakierteessä lainojen ja verojen ja vakuutusten kanssa ! Tiesit varmaankin jo, jos olet nuori fiksu, että autot ovat ydinsyy luonnon tuholle. Itse en koskaan hankkisi autoa vaan olen täysin tyytyväinen pyöräilyyn ja julkisiin.
      Tässä hyvä adressi kaikille kiinnostuneille:
      https://www.adressit.com/ei_uusille_kevytautoille_ja_mopoautot_pois_liikenteesta

• Anonyymi

Totuus on se, että bussit ja pyöräily on autoon verrattuna aivan helvetin perseestä jos asuu vähänkään kaupungin ulkopuolella.
        Ei kiinnosta vaikka sinä kulkisit 100km joka aamu pyörällä ja nautit siitä, minä ajelen mielelläni vanhalla halvalla saastuttavalla autollani. Ja onnea vaan suostutella muita luopumaan autoista noin huonolla mainospuheella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82